52 صفحه فایل pdf شامل:
معرفی محصول............................................................................................................. ................... 6 1ـ1 ـ نام و کد آیسیک محصول.................................................................................................... 11 1ـ2 ـ شماره تعرفه گمرکی.......................................................................................................... 12 1ـ3 ـ شرایط واردات..................................................................................................................... 12 1ـ4 ـ بررسی و ارائه استاندارد المللی ملی یا بین( )................................................................... 12 1ـ5 ـ بررسی و ارائه اطلاعات لازم در زمینه قیمت تولید داخلی و جهانی محصول............ 13 1ـ6 ـ توضیح موارد مصرف و کاربرد......................................................................................... 15 1ـ7 ـ بررسی کالاهای جایگزینی و تجزیه و تحلیل اثرات آن بر مصرف محصول................ 15 1ـ8 ـ اهمیت استراتژیکی کالا در دنیای امروز.......................................................................... 15 1ـ9 ـ کشورهای عمده تولید کننده و مصرف کننده محصول حتی( الامکان سهم تولید یا مصرف ذکر شود)........................................................................................................................ 16 18 ..................................................................................................................صادرات شرایط 10-1- 2ـ وضعیت عرضه و تقاضا................................................................................................................... 19 2ـ1 ـ بررسی ظرفیت بهرهبرداری و روند تولید از آغاز برنامه سوم تا کنون و محل واحدها و تعداد آنها و سطح تکنولوژی واحدهای موجود، ظرفیت اسمی، ظرفیت عملی، علل عدم بهرهبرداری کامل از ظرفیتها، نام کشورها و شرکتهای سازنده ماشینآلات مورد استفاده در تولید محصول.......................................................................... 21 2ـ2 ـ بررسی وضعیت طرحهای جدید و طرحهای توسعه در دست اجرا از نظر ( تعداد، ظرفیت، محل اجراء، میزان پیشرفت فیزیکی و سطح تکنولوژی آنها و گذاری سرمایه های انجام شده اعم از ارزی و ریالی و مابقی مورد نیاز)............................... 22 2ـ3 ـ بررسی روند واردات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال (84( چقدر از کجا 23 2ـ4 ـ بررسی روند مصرف از آغاز برنامه................................................................................. 25 2ـ5 ـ بررسی روند صادرات محصول از آغاز برنامه سوم تا پایان سال و امکان 84 (توسعه آن چقدر به کجا صادر شده است)............................................................................. 25 2ـ6 ـ بررسی نیاز به محصول با اولویت صادرات تا پایان برنامه چهارم............................... 27 معاونت پژوهشی مطالعات سنجی امکان مقدماتی تولید لوح فشرده (CD وDVD( جم وری ا لامی ایران وزارت صنایع و معادن سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران مطالعات ی امکانسنج مقدماتی ی طرحها صنعتی 1387 تیر گزارش نهایی : مجری جهاد دانشگاهی واحد صنعتی امیرکبیرـ معاونت پژوهشی )5)صفحه عناوین صفحه 3ـ بررسی اجمالی تکنولوژی و روش های تولید و عرضه محصول در کشور و مقایسه آن با دیگر کشورها........................................................................................................................................ 28 4ـ تعیین نقاط قوت و ضعف تکنولوژیهای مرسوم (به شکل اجمالی) در فرآیند تولید صولمح ................................................................................................................................................. 31 5ـ بررسی و تعیین حداقل ظرفیت اقتصادی شامل برآورد حجم سرمایهگذاری ثابت به تفکیک ریالی و ارزی با استفاد( ه از اطلاعات واحدهای موجود، در دست اجراء، UNIDO و اینترنت و بانکهای اطلاعاتی جهانی، شرکتهای فروشنده تکنولوژی ......... ) و و تجهیزات 32 6ـ میزان مواد اولیه عمده مورد نیاز سالانه و محل تأمین آن از خارج یا داخل کشور قیمت ارزی و ریالی آن و بررسی تحولات اساسی در روند تأمین اقلام عمده مورد نیاز در گذشته و آینده................................................................................................................................................... 46 7ـ پیشنهاد منطقه مناسب برای اجرای طرح................................................................................... 47 8ـ وضعیت تأمین نیروی انسانی و تعداد اشتغال............................................................................ 48 9ـ بررسی و تعیین میزان تأمین آب، برق، سوخت، امکانات مخابراتی و ارتباطی راه ـ ( راهآهن ـ فرودگاه ـ بندر ..) . و چگونگی امکان تأمین آنها در منطقه مناسب برای اجرای طرح........................................................................................................................................................ 49 10ـ وضعیت حمایتهای اقتصادی و بازرگانی................................................................................... 50 ـ حمایت تعرفه گمرکی ( ) آلات محصولات و ماشین های جهانی و مقایسه با تعرفه ........... 50 (های مالی ـ حمایت .......گذار های سرمایه شرکت ها ـ ، بانک)ها واحدهای موجود و طرح 50 11ـ تجزیه و تحلیل و ارائه جمعبندی و پیشنهاد نهایی در مورد احداث واحدهای جدید....................................................................................................................................................... 52 12ـ منابع و ماخذ.........................................................................................................................
تولید لوح فشرده (CD وDVD(