اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری "هانیه"را بهبود بخشم؟
ویرایش شده و آماده پرینت
فهرست مطالب
پس از اجرای راهکارهای فوق نتایج ذیل بدست آمده است:6
ارائه ی راهکارهای عملی برای برطرف کردن مشکل بدخطی دانش آموز9
اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. 10
چکیده :
بنده ،آموزگار پایه ی اول در اوایل سال تحصیلی با دیدن مشق و املای " هانیه " متوجه مشکل بدخطی او که گاهی تا حد نارسا نویسی نیز می رسید ، شدم . با شواهدی که من از این مشکل هانیه داشتم با همکارانم تصمیم گرفتیم در جهت بهبود خط نوشتاری اش به او کمک نماییم ما در این اقدام پژوهی سعی کردیم دانش آموز روش صحیح نوشتن ، مداد در دست گرفتن ، شکل صحیح حروف ، اندازه ی بیاض و سواد حروف ، ابتدا و انتهای نگارش حروف و ... را یاد بگیرد. و همچنین برای تقویت عضلات ماهیچه ای دست دانش آموز و هماهنگ تر شدن بیشتر چشم و دست او هنگام نوشتن، فعالیت هایی را در زنگ های هنر و ورزش با همکاری و مساعدت های مدیر و مربی تربیت بدنی انجام دادیم.و همچنین برای رفع موانع فیزیکی،جسمی و نگارشی تا رسیدن به وضع مطلوب تلاش کردیم.
واژه های کلیدی:
نارسانویسی،خط نوشتاری،اقدام پژوهی
اقدام پژوهی چگونه می توانم با استفاده از انواع فعالیت های جذاب، خط نوشتاری \"هانیه\"را بهبود بخشم