فرمت ورد قابل ویرایش
تعداد صفحات: 33
مبانی نظری و پیشنه تحقیق جهت نوشتن فصل دوم پایان نامه ارشد و دکتری
همراه با رفرنس نویسی و پاورقی داخل متن
منابع فارسی کامل
منابع انگلیسی کامل
ما در این بخش علاوه بر منابع مبانی نظری، منابع کلی دیگری رو برایتان در نظر گرفتیم تا همواره در نوشتن پایان نامه از این منابع بهره مند گردید.
-1-2)تاریخچه بازاریابی رابطه مند .......................................................................................... 17
2-1-3)تعریف بازاریابی رابطه مند ........................................................................................... 20
2-1-4) ماهیت بازاریابی رابطه مند .......................................................................................... 23
2-1-5 ) تفاوت بازاریابی رابطه مند با بازاریابی سنتی................................................................. 23
2-1-6 ) دلایل شهرت بازاریابی رابطه مند................................................................................. 26
2-1-7 ) اصل اساسی توسعه روابط.......................................................................................... 27
2-1-8 ) مدل های بازاریابی رابطه مند ..................................................................................... 28
(2-1-8-1) مدل بازاریابی شش گانه بازاریابی رابطه مند.........................................................................28
2-1-8-2 ) مدل اصلاح شده بازارهای شش گانه بازاریابی رابطه مند........................................... 29
2-1-8-3) مدل بازاریابی رابطه مند در بخش خرده فروشی......................................................... 31
2-1-8-4) مدل کاربردی بازاریابی رابطه مند............................................................................ 32
2-1-8-5 ) مدل بازاریابی رابطه مند میان سازمان های صنعتی..................................................... 34
2-1-8-6 ) مدل مورگان و هانت............................................................................................. 35
2-1-8-7 ) مدل تاهیر رشید.................................................................................................... 36
2-1-8-8 ) مدل من اسو اسپتین ............................................................................................. 37
2-1-8-9 ) مدل پنج سطحی بازاریابی رابطه مند کاتلر .............................................................. 37
2-1-9 ) اجزاء و عوامل بازاریابی رابطه مند............................................................................... 38
2-1-10 ) اهمیت بازاریابی رابطه مند در بانکداری..................................................................... 41
2-1-11 ) منابع بازاریابی رابطه مند برای بانک ها...................................................................... 42
منابع
دانلود پیشینه تحقیق و مبانی نظری بازاریابی رابطه مند با فرمت ورد