فهرست:
مقدمه
معرفی نویسنده اثر
درباره این مقاله
مخاطبان این مقاله
هدف از نوشتن این مقاله
فصل اول : طراحی
گام نخست : پیاده سازی مهره و کاشی بازی
گام دوم : تعریف پارامترها و نام دامنه برای User Control ها
گام سوم : تابع تنظیم ردیف و ستون
گام چهارم : ایجاد و نابود سازی User Control ها
گام پنجم : چیدن مهره ها در صفحه شطرنج
گام ششم : کشیدن حاشیه بین کاشی ها
گام هفتم : نگاه کلی بر کلاسSquareControl
فصل دوم : پیاده سازی محیط بازی
گام هشتم : تعریف متغییر های تخته بازی
گام نهم : پیاده سازی تابع سازنده تخته بازی
گام دهم : ذخیره 92 حالت مختلف
فصل سوم : الگوریتم هشت وزیر به روش غیر بازگشتی
گام یازدهم : معرفی الگوریتم
گام دوازدهم : روش بررسی صحّت قرار گیری مهره
فصل چهارم : الگوریتم هشت وزیر به روش بازگشتی
گام سیزدهم : معرفی الگوریتم
گام چهاردهم : روش بررسی صحّت قرارگیری مهره
*
در فرمت word
قابل ویرایش
در 17 صفحه
دانلود مقاله ی آموزش پیاده سازی گرافیکی هشت وزیر با C# درس تست هوش