یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

فایل اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی ..

اختصاصی از یارا فایل فایل اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی .. دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فایل اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی ..


فایل اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی ..

اقدام پژوهی چگونه می توانم دانش آموزان را به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی و دروس دیگر تشویق کنم؟

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده میباشد.

فرمت فایل: ورد قابل ویرایش

تعداد صفحات: 45

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

چکیده  ................................................................................................................ 1

مقدمه : توصیف وضع موجود ........................................................................... ...3

جمع آوری اطلاعات ( شواهد 1 )................................................................... 5

یافته های علمی ................................................................................................. 9

پیشینه تحقیق ................................................................................................... 26

نتیجه تحقیق..................................................................................................... 27

یافته ها ............................................................................................................. 30

تحلیل و تفسیر داده ها.................................................................................... 32

ارائه راه حل موقتی......................................................................................... 33

اجرای طرح و نظارت بر آن........................................................................... 33

جمع آوری اطلاعات ( شواهد 2 )................................................................ 35

ارزیابی تأثیر اقدامات وتعیین اعتبار............................................................... 36

راهکار ها و پیشنهادات.................................................................................. 37

منابع................................................................................................................... 41



چکیده

انسان از سرآغاز زندگی ،یعنی از زمانی که چشم به جهان می گشایدبا سؤالات فراو انی رو به رو میشود و تا زمانی که چشم از جهان فرو می بندد ، در جست و جوی یافتن پاسخ آنهاست. پژوهش ،زمینه ساز رشد و توسعه پایدار جامعه است . یکی از زیر بنا ترین فعالیتها در امر پویایی وپیشرفت هرجامعه ،پرداختن به فعالیت های پژوهشی ، به ویژه در مراکز علمی و فرهنگی است ( رشد معلم،آذر 82)در طول تاریخ، انسان همواره کوشیده است تجارب و یافته های خود را به فرزندان و نسل آینده منتقل کند . این نیاز به آموزش و یادگیری ، سبب بقای جوامع بشری شده و بدین سان، فرهنگ سازی وحفظ آن ، جزء لاینفک آرمان های انسانی و شناسنامه انسان گردیده است. در جوامع نخستین ، یاددادن و یاد گرفتن به شیوه ی سنتی و از طریق باز سازی تجارب انجام می شد و به صورت اطلاعات مورد نیاز ، در عرصه ی زندگی حفظ می گردید و گسترش می یافت . در نتیجه، مردم کمتر به فکرتوسعه بودند . در حالی که در دهه های گذشته ، پیشرفت های مهمی صورت گرفته و تقریباً اکثر ابداعات، مربوط به یک صد سال گذشته است. تولید و گسترش سرسام آور اطلاعات ، دانش و کسب مهارت در علوم، وظایف نسل امروز را در مقایسه با نسل گذشته ، افزون تر ساخته است . تجارب بیش از هشتادوشش میلیارد انسان، دست آوردهای ارزنده ای است که باید نسل آینده را برای کشف حقیقت و شناسایی خالق هستی یاری دهد .امروزه از آموزش به مثابه یک فرایند منظم یاد می شود که به موجب آن، اطلاعات، مهارتها و نگرشها ی دانش آموزان تقویت می گرددو گسترش می یابد . دراین فرایند، انباشت اطلاعات مورد نظر نیست .و به تولید و گسترش اطلاعات و مهارت ها توجه میشود.(منوچهر فضلی خانی،راهنمای علمی روش های مشارکتی و فعال در فرایند تدریس) تحقیق و پژوهش در تعلیم و تربیت، به مجموعه فعالیتهایی اطلاق می‎شود که از طریق آن و با عنایت به اصول و روشهای علمی، پدیده آموزشی وتربیتی، مورد پژوهش قرار می‎گیرد و هدف آن کشف اصول کلی یا تفسیر رفتاری است که از آن برای تبیین، کنترل و پیش‎بینی رویدادهای آموزشی استفاده می‎شود.( دلاور ، علی (1375) روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی)

 


دانلود با لینک مستقیم


فایل اقدام پژوهی مطالعات اجتماعی تشویق دانش آموزان به تحقیق و پژوهش در درس مطالعات اجتماعی ..
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.