یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پاورپوینت درباره برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت درباره برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه


پاورپوینت درباره برنامه بیمارستان  در حوادث غیر مترقبه

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلایدها ۱۷ اسلاید

 

 

 

هر ساله در کشور ما حوادث غیر مترقبه موجب از دست رفتن  قابل توجهی از سرمایه های انسانی و اقتصـادی شده و آسیب های جانی، مالی ،روانی واجتماعی ،مانعی جدی تر در سر راه توسعه، فراهم می آورد.
این حوادث که  اغلب ، تهدیدی جدی برای سلامتی مردم  هستند ودر هنگام بروز، نقش ارزشمند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی را بیش از پیش، روشن می سازند.
بیمارستان بعنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات در هنگام بروز حوادث غیــــر مترقبه ، در صورتیکه بتواند برای اینگونه مواقع  علاوه بر تدارک پیش بینی شده ، برنـــــــامه ای ساده، فراگیر و قابل اجرا داشته باشد ، سهـــم مهمی در بازگرداندن جامعه در معرض، به حالت عادی و آرامش خواهد داشت.
بیمارستان ، می بایست بتواند درهنگام بروز هر حادثه غیر مترقبه در داخل و خارج از فضای بیمارستانی،بهینـه ترین خدمات را به بیشترین جمعیت ارائه نماید.توجه به جنبه های مختلف مدیریت برنامه ریزی، سازماندهی و ارزیابی میتواند در این مواقع سهم اساسی در کاهش مورتالیته و افزایش موربیدیته داشته باشد.
 در کشور های توسعه یافته ایجاد سرویس های تروما، رشته تخصصی طب اورژانس و حوادث، حتی در شرایط عادی بعنوان یک ضرورت شناخته شده وبیمارستـــان های بدون برنــــامه برای حوادث غیر مترقبه را فاقد صلاحیت ارزشیابی می شناسند.
با عنایت به این  احساس نیاز وضرورت ، برای ارائه طرح تدارک و برنامه ای که با توجه به امکانـــات موجود مطرح شده و هزینه ای در برنداشته باشد،، نسبت به تهیه و تقدیم مجموعه ای تحت عنوان مدیریت و برنامه بیمارستـان در حوادث غیر مترقبه اقدام شده است


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره برنامه بیمارستان در حوادث غیر مترقبه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.