تجربیات مدون : چگونه توانستم انضباط دانش آموزان را در ساعت تدریس بهبود بخشم ؟
فرمت فایل: ورد
تعداد صفحات: 50
فهرست مطالب
چکیده..................................................................................................................... 1
مقدمه : توصیف وضعیت و تبیین مسئله ........................................................... 2
شواهد 1................................................................................................................ ..6
مشاهده.................................................................................................................. 11
پیشینه تحقیق.................................................................................................... 13
تجزیه و تحلیل داده ها....................................................................................... 16
ارائه راه حل های پیشنهادی............................................................................ 37
فهرست منابع .................................................................................................... 44
چکیده
در سال تحصیلی اخیر که بطور تمام وقت در آموزشگاه اطهر فاضل آباد مشغول خدمت شدم ، شاهد مسأله ی بی انضباطی بچه ها و مشکلات مدرسه که باعث آزار برخی همکاران می شد، بودم.
تقریباً هفته ای سه بار و هر هفته یکی از همکاران می نالید در حالی که از شدت عصبانیت گر گرفته بود از کلاسش وارد دفتر می شد و معمولاً هم از دانش آموزان کلاس سوم انسانی می نالیدند و آن ها را دانش آموزانی نفهم و بی انضباط می خوانند که به همه چیز توّجه دارند مگر درس و تکالیفشان و اینک آن ها هیچ احساس مسئولیتی در قبال وظایف تحصیلی و مدرسه خود ندارند و تنها برای گذراندن وقت به مدرسه می آیند و هیچ ارزشی برای زحمات معلم هایشان قائل نیستند.
خوشبختانه با راه کارهایی که در این پژوهش هم به آنها پرداخته شده ، توانستم تا حد زیادی این رفتارها را کنترل کنم و مانع تکرار مجدد آنها توسط دانش آموزان گردم.
کلید واژه : بی انضباطی – کلاس درس – سوم انسانی
دانلود فایل تجربیات مدون بهبود انضباط دانش آموزان در ساعت تدریس .