دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی از محتوی متن پاورپوینت :
تعداد اسلاید : 23 صفحه
به نام خدا فصل 6 بازار واحد اروپا و پاسخ مدیریت منابع انسانی چریس هندری بازار واحد اروپا و بازسازی صنعتی شکل گیری بازار واحد اروپا دو هدف به شرح زیر داشت: تشویق و ارتقای سطح تجارت در درون جامعه اروپا از طریق رفع موانع مصنوعی موجود سازماندهی مجدد شرکت های اروپایی با رویکرد بین المللی شدن انها به منظور توسعه و بهبود توانییهای انها برای رقابت در بازارهای جهانی قانون اروپای واحد مصوب 1986 برای ایجاد تحرک و رفع موانع مربوط به حمل و نقل کالا و مواد اولیه در درون مرزهای 12 کشور عضو به سه روش زیر کمک کرد: حذف موانع مستقیم فراروی تجارت کاهش محدودیت های غیر تعرفه ای مانند رعایت استانداردهای فنی و مقررات دولتی در مورد کالا و خدمات یکسان سازی قیمت ها با توجه به نرخ های متفاوت مالیات کالا های ساخت داخل و مالیات های غیر مستقیم تاثیرات منطقه ای بر بازارواحد اروپا در حالی که منطقی کردن عملیات، استاندارد سازی روشهای انجام کار و ظهور اشکال مختلف ائتلاف ها و ادغام ها در فرایندهای رقابتی در سطح بین المللی امری عادی بوده و تحت هر شرایطی اتفاق می افتد انتظار می رود که تشکیل بازار واحد اروپا عملکرد 40 بخش تولیدی را به ویژه از حیث حذف موانع تعرفه ای و گمرکی به صورت مستقیم تحت تاثیر قرار دهد کمیسیون امور اقتصادی و مالی جامعه اروپا در سال 1988 این 40 بخش را در 4 دسته بر حسب پراکندگی قیمت محصولات مشابه و همچنین سطح داد و ستد در درون کشورهای عضو طبقه بندی کرده است که شامل موارد زیر است: کالاهای تولیدی سنتی دارای بازارهای مشخص کالاهای مصرفی کالاهای سرمایه ای کالاهای واسطه ای استخدام و مهارت ها در بازار واحد اروپا در دو سال اول تشکیل بازار واحد اروپا 250،000 نفر شغل خود را به دلیل برداشته شدن موانع اداری از دست دادند پس از ان انتظار می رفت که در شش سال اینده در نتیجه سازمان دهی مجدد، ارتقا و بهبود سطح کار موجب به وجود امدن حدود 1/8تا 5/7میلیون شغل شود موسسه پژوهش های استخدامی در دانشگاه وارویک نتایج تحقیق خود را در مورد بازار واحد اروپا به صورت سه فرضیه زیر ارائه داد: فرضیه کارایی فرضیه کاهش هزینه ها فرضیه کیفیت پاسخ بازار واحد اروپا از طریق اموزش و ایجاد مهارت کمیسیون اروپا مسئولیت اصلی خود را مانند دولت های عضو ارتقای سطح مهارت ها و توانایی های منابع انسانی می داند و نقش خود را به شرح زیر تعریف می کند: بهبود سطح تحصیلات پایه در کشور های خاص نظیر پرتغال و یونان دستیابی به مهارت های کمیاب و گسترش در سراسر جامعه اروپا اندازه شرکت ها و بین المللی شدن انتظار می رود که تشکیل بازار واحد اروپا اندازه شرکت ها را در کشورهای عضو عقلانی کرده و این شرکت ها سود اوری خود را در سطح درون مرزی و برون مرزی کسترش دهند بر همین اساس انتظار می رود که شرکت ها توانایی های خود را برای فعالیت در بازارهای رقابتی اروپا و جهان به طور مستمر افزایش دهند تمرکز صنعتی شکل گیری ایده ایجاد محدوده های صنعتی یک عامل اساسی در سوق صنایع رقابتی در اندازه های جهانی به تشکیل شرکت های فرعی و اقماری است که در جهت تنظیم روابط مشتری و تولید کننده اثرات چشمگیری دارد بین المللی شدن در بین کشور های عضو جامعه اروپا اقتصاد بریتانیا بیشترین گرایش را به سمت بین المللی شدن دارد بی
متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
- در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
- به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
- پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
- در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
- در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
دانلود فایل پرداخت آنلاین
بازار واحد اروپا و پاسخ مدیریت منابع انسانی