موضوع :
دانلود فایل EFS سامسونگ i8262 برای حل مشکل بیس باند
تست شده و سالم
میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر گروه آدا فایل
دانلود فایل EFS سامسونگ i8262 برای حل مشکل بیس باند
موضوع :
دانلود فایل EFS سامسونگ i8262 برای حل مشکل بیس باند
تست شده و سالم
میتوانید فایل سرت این مدل گوشی را از طریق لینک مستقیم دانلود نمایید
با تشکر گروه آدا فایل
لینک پرداخت و دانلود "پایین مطلب:
فرمت فایل: word (قابل ویرایش)
تعداد صفحه:31
فهرست مطالب:
آگهی تاسیس شرکت تعاونی
1 -موضوع شرکت :
2 – موسسین شرکت :
3 – مدت شرکت از تاریخ ثبت به مدت نامحدود .
4 – مرکز اصلی شرکت : مشهد –
5 – سرمایه شرکت
6 – اولین مدیران شرکت
7 – دارندگان حق امضاء کلیه اوراق واسناد بهادار وتعهدآور ورسمی و بانکی با امضاء ومهر شرکت معتبر خواهد بود.
8 – اساسنامه شرکت در ماده و تبصره به تصویب رسیده است.
9 – روزنامه
10- انحلال شرکت مطابق قانون تعاون و اساسنامه شرکت میباشد.
11 – بازرس اصلی و علی البدل آقای به سمت بازرس اصلی و آقای به سمت بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب گردیدند.
آگهی تاسیس موسسه
1 –موضوع موسسه:
2 – موسسین موسسه :
3 – مرکز اصلی موسسه : مشهد –
4 – سرمایه موسسه
اداره ثبت اسناد و املاک یکی از بخش های پررفت و آمد و مهم دولتی است این مجموعه زیر نظر قوه قضائیه و دادگستری می باشد. روزانه افراد زیادی به این اداره مراجعه می کنند تا مالکیت خود را نسبت به ملک خود اعلام کنند. با توجه به این که در قرن 21 زندگی می کنیم وشاهد هستیم در اکثر کشورها تمامی سیستم های اداری مکانیزه شده اند ولی متأسفانه این بخش با وجود حجم بسیار بالای کار هنوز تقریباً به شیوه دستی و کاغذی اداره می شد
هفته اول کارورزی من در قسمت ارجاع بخش املاک اداره ثبت گذشت. در این بخش ابتدا مراحل اداری طی شده و پس از آن اطلاعات وارد سیستم می شوند. در این مجموعه 14 نفر متصدی املاک داریم که هر کدام از این افراد با یک کد در نرم افزار مشخص می شوند مثلاً خانم x کد 1 و آقای y کد 2.
هنگامی که ارباب رجوع به قسمت املاک اداره ثبت مراجعه می کند در ابتدا به قسمت ارجاع راهنمایی می شود که اولاً ارباب رجوع باید مدارک خود را که دال بر مالکیت وی می باشد تحویل متصدی داده این مدارک شامل سند- بنچاق- مدارک محضر- تقسیم نامه صورت مجلس می باشد مسئول ارجاع پس از احراز مدارک شخص را به قسمت حسابداری ارجاع تا فیش را به مبلغ 2500 ریال به حساب ثبت واریز نماید سپس مدارک در پرونده جدید به همراه مدارک شخصی مثل فتوکپی شناسنامه ضمیمه شده بعداز این مرحله مسئول ارجاع دفتر املاک اداره ثبت اطلاعات پرونده را وارد سیستم می نماید.
این سیستم دارای یک نرم افزار است که توسط برنامه Access نوشته شده و شامل صفحه اصلی است که شکل آن را مشاهده می کنید.
صفحه اصلی این نرم افزار شامل 5 گزینه است:
توضیحات: 1- در قسمت وسط اطلاعات جدید هر ارباب رجوعی که مراجعه می کند و ما قصد ورود اطلاعات وی را داریم از این گزینه استفاده می کنیم و اطلاعات را ذخیره می نمائیم. ترتیب دادن اطلاعات در شکل زیر توضیح داده شده است.
این صفحه شامل: 1- کد ثبت 2- کد متصدی (از 1 تا 14 هر عدد مختص یک نفر متصدی) 3-تاریخ مراجعه ارباب رجوع 4- شماره سند 5- نام 6- نام خانوادگی 7- بخش 8- اصلی (از نظر پلاک ثبتی) 9- فرعی (از نظر پلاک ثبتی) نوع ملک (که مشاع یا آپارتمان) 10- تاریخ اخذ نتیجه (که از طرف رئیس اداره تعیین می شود) 11- تعداد سند (مثلاً آپارتمان به تعداد هر واحد یک سند داراست) این صفحه شامل چند گزینه و کلید دیگر نیز می باشد که : 1- ایجاد صفحه جدید 2- ثبت اطلاعات 3- پیش نویس چاپ 4- ارسال به چاپگر 5- جستجو 6- خروج
گزینه دوم در صفحه اصلی مربوط به امور متصدی های اسناد است.
این صفحه شامل: 1- کد متصدی 2- نام متصدی 3- فامیل متصدی می باشد که فقط برای ذخیره اطلاعات هر متصدی و در نهایت برای تهیه آمار در آخر هر ماه مورد استفاده قرار می گیرد.
وقتی گوشی این ارور رو نشون بده معمولا چاره ای جز فلش کردن گوشی و درنهایت پاک شدن اطلاعات وفیلمها وعکسهاواطلاعات داخل گوشیمون نداریم اما با آموزشی که براتون آماده کردیم میتونید به راحتی وبدون نیاز به فلش کردن گوشی این مشکل رو حل کنید
در جهان امروز یکى از معیار هاى رشد اقتصادى و پیشرفت کشورها نحوه و کیفیت اجراى پروژه هاى عمرانى است.در کشورهاى در حال توسعه بدلیل اینکه برنامه ریزى هاى انجام شده عموماً به صورت قطعى و بدون در نظر گرفتن عدم قطعیتها و ریسک هاى ناشی از وقایع آینده انجام مى شوند، عموماً هزینه هاى تمام شده اجراى پروژه ها و زمان اتمام فعالیت ها اختلاف زیادى با برنامه ریزى هاى اولیه دارند و این موضوع موجب وارد شدن خسارت ها و آسیب هاى بعضا جبران ناپذیرى به اقتصاد این کشورها مى شود. مدیریت ریسک به عنوان یکى از ابزار هاى علم مدیریت پروژه وظیفه شناسایى ریسک ها و افزایش قابلیت اعتماد برنامه ریزى ها را به عهده دارد. در این خصوص تا کنون روش هاى متعددى بکار گرفته شده اند. نظریه منطق فازى به عنوان مبحثى نوین با ترکیب شدن با علم مدیریت قادر است نقشى اساسى و مفیدى را در مدیریت ریسک ایفا کند. دراین مقاله سعى بر بررسى همزمان اثر ریسک زمان و هزینه در پروژه هاى عمرانى از طریق جمع آورى اطلاعات در رابطه با مدیریت ریسک ، نظریه اعداد فازى، منطق فازى، نرم افزار MATLAB ، نرم افزار تحلیل آمارى SPSS و تجزیه و تحلیل و ترکیب آنها با ارائه مدلى مشتمل بر 7 مرحله و 20 پله (زیرمرحله) جهت استفاده در پروژه هاى عمرانى به منظور افزایش دقت برنامه ریزى ها ارائه گردیده است که نتایجی متفاوت از روشهاى موجود و سنتى ( روش احتمال وقوع × میزان تأثیر ) براى مدیریت ریسک بدست مى دهد.
سال انتشار: 1392
تعداد صفحات: 12
فرمت فایل: pdf
محصول دانلودی: پاورپوینت برج العرب
تعداد اسلاید: 45
قابل ویرایش: می باشد
کیفیت محصول: ******
برج عربی(The Burj Al Arab Arabian Tower) دبی یکی از شاهکارهای معماری و سازه های بی نظیری است که تاکنون به دست انسان ساخته شده است.یکی از باورنکردنی ترین ساختمانهای روی زمین. بلندترین هتل زمین: مراحل ساخت این برج به تنهایی شگفت انگیزتراز خود این برج است!
هتل برجالعرب.
برج العرب هتلی مجلل در دوبی، امارات متحده عربی است. ساختمان آن ۳۲۱ متر ارتفاع دارد و در جزیرهای مصنوعی ۲۸۰ متر از خشکی بنا شدهاست. کوچکترین اتاق هتل ۱۶۹ و بزرگترین اتاق آن ۷۸۰ متر مربع مساحت دارند. رقم دقیق هزینه شده برای ساختمان بنا مشخص نیست، اما گمان میرود بیش از ۱ میلیارد دلار آمریکا باشد. برای جبران هزینهها تمامی اتاقهای هتل بایستی برای ۴۰۰ سال اجاره شوند. صاحبان هتل آن را ۷ ستاره میخوانند، اما در واقعیت بیشتر سازمانهای رتبهدهنده تنها تا ۵ ستاره رتبه میدهند. هفت طبقه از این هتل به صورت آکواریوم در زیر دریا وجود دارد. اجاره کوچکترین اتاق این هتل شبی ۶ هزار درهم است. سرو هر غذا در این هتل کمتر از ۱۰۰۰ درهم نیست....