فصل 23
مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آن لاین
- مزایای بازاریابی مستقیم چیست؟
- پایگاههای اطلاعاتی مشتری چگونه به انجام بهتر بازاریابی مستقیم کمک می کند؟
•
- با استفاده ازچه کانالهایی بازاریابان مستقیم به مشتریان کنونی و مشتریان احتمالی دسترسی می یابند؟
- فرصتهای بازاریابی که کانالهای آن لاین دراختیار قرارمی دهند کدامند؟؟
5. مسائل عمومی واخلاقی که بازاریابی مستقیم و آن لاین به وجود می آورند کدامند
به تعریف انجمن بازاریابی مستقیم :
بازاریابی مستقیم یک سیستم بازاریابی متقابل است که با استفاده ازیک یا چند رسانه تبلیغاتی اسباب یک واکنش قابل اندازه گیری ویا معامله ای را درهرمحل فراهم
می سازد.
رشد بازاریابی مستقیم وخرید الکترونیکی:
عایدات فروشی که ازطریق کانالهای
بازاریابی مستقیم بدست می آید به
سرعت درحال افزایش است.
بازاریابی الکترونیکی: وسایل اطلاعاتی همگانی است که
- کالا وخدماتی را که فروشنده عرضه می کند شرح
می دهد.
- به خریداران این امکان را می دهد به دنبال اطلاعات بگردند، آنچه می خواهند را بشناسند و با استفاده ازکارت اعتباری سفارشات خود را ارائه دهند.
دانلود پاورپوینت مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آن لاین ، درس بازرگانی بین الملل - 15 اسلاید