یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

آمار استنباطی

اختصاصی از یارا فایل آمار استنباطی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

آمار استنباطی


پاورپوینت آمار استنباطی برای دانشجویان تربیت بدنی که می خواهند آزمون کارشناسی ارشد و یا دکتری بدهند که بسیار جامع و کامل می باشد . پیشنهاد می شود حتما این فایل را تهیه نمایید


دانلود با لینک مستقیم

پایان نامه آسیب شناسی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان از دیدگاه مدیران مورد مطالعه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه آسیب شناسی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان از دیدگاه مدیران مورد مطالعه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه آسیب شناسی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان از دیدگاه مدیران مورد مطالعه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی


 پایان نامه آسیب شناسی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان از دیدگاه مدیران مورد مطالعه شرکت ملی پخش فراورده های نفتی

 

 

 

 

چکیده:

باتوجه به اینکه، منابع انسانی هر سازمان، ارزشمندترین سرمایه ی هر سازمانی به شمار می آید و نیز اعتقاد بر این که منابع انسانی هر سازمانی به طور بالقوه تنها مزیت رقابتی پایدار برای سازمان است، توجه به ترک خدمت کارکنان مسأله مهم سازمان های امروزی است. موضوع ترک خدمت کارکنان یکی از واقعیت های زندگی معاصر است و به ترک خدمت بالا به عنوان یک معضل سازمانی که باید مدیریت شود، نگریسته می شود. ترک خدمت نخبگان (فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی) که سرمایه ی اصلی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هستند و هزینه هایی که شرکت به علت ترک خدمت این نخبگان متحمل می شود باعث گردیده است که این پژوهش شکل گیرد. هدف اصلی این پژوهش شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان و ارائه راهکار هایی برای کاهش این آسیب سازمانی در شرکت ملی پخش فراورده های ایران است.

پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی است. پرسشنامه این پژوهش با توجه به ادبیات تحقیق و نظر نخبگان تدوین گردیده است و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ به دست آمده است که 0.82 بوده است. جامعه آماری پژوهش مدیران شرکت ملی پخش فراورده های ایران(منطقه تهران) در نظر گرفته شده است که با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده ، تعداد 90 نفر نمونه انتخاب و پرسشنامه تدوین شده است.

نتایج حاصل از پژوهش با استفاده از آزمون تی استیودنت نشان می دهد که عوامل شغلی و سازمانی و فردی در ترک خدمت اختیاری نخبگان مؤثرند اما می توان گفت تاثیر این عوامل یکسان نبوده، رتبه بندی عوامل مؤثر به این شکل می باشدکه ابتدا عوامل شغلی با میانگین 2.25 و پس از آن عوامل سازمانی با میانگین 2.17 و پس از آن هاعوامل شخصی با میانگین1.57از هم قرار گرفته اند.

فهرست مطالب

عنوان...................................................................................................................................................شمار صفحه

فصل اول................................................................................................................................................................1

1-1 مقدمه. 2

1-2- بیان مسأله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 6

1-4- اهداف تحقیق. 8

1-5- سوالات تحقیق.. 8

1-6- فرضیات تحقیق.. 8

1-7- قلمروی تحقیق.. 9

1-8- شرح واژه ها و اصطلاحات.. 9

1-8-1- تعریف مفهومی متغیرها 9

1-8-2- تعریف عملیاتی متغیرها 14

1-9- روش شناسی تحقیق. 15

1-9-1- روش تحقیق.. 15

1-9-2- روش گردآوری داده ها: 15

1-9-3- جامعه آماری.. 15

1-9-4- روش تجزیه و تحلیل آماری.. 15

فصل دوم..............................................................................................................................................................17

2-1- مقدمه. 18

2-2- ادبیات تحقیق.. 18

2-2-1- آسیب شناسی. 18

2-3- نخبگان و دانش گران. 20

2-4- ترک خدمت.. 21

2-5- پشینه تحقیق. 32

2-6- تعاریف مولفه ها 43

2-6-1- عوامل شغلی.. 43

2-6-2- عوامل سازمانی. 48

2-6-3- عوامل شخصی.. 58

2-7- چارچوب نظری تحقیق. 61

2-8- مدل مفهومی تحقیق.. 65

2-9- خلاصه فصل دوم. 66

فصل 3.................................................................................................................................................................67

3-1- مقدمه. 68

3-2- نوع و روش تحقیق.. 68

3-2-1- فرایند انجام تحقیق. 70

3-3- مدل مفهومی تحقیق. 70

3-4- ابزار پردازش اطلاعات.. 70

3-5- جامعه آماری.. 70

3-6- نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه. 71

3-7- روش نمونه گیری.. 71

3-8- روش و ابزار گردآوری داده ها 72

3-9- قلمرو تحقیق.. 72

3-9-1- قلمرو مکانی. 72

3-9-2- قلمرو زمانی.. 72

3-10- پرسشنامه. 72

3-11- روایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 73

3-11-1- الگوی تحلیلی تحقیق.. 73

3-12- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه. 75

3-12-1- روش آلفای کرونباخ. 76

3-13- روش تحلیل داده ها 77

3-13-1- آمار استنباطی.. 77

3-14- شناخت نمونه مطالعاتی.. 77

3-15- خلاصه فصل سوم. 78

فصل 4.................................................................................................................................................................79

4-1- مقدمه. 80

5-2- تجزیه و تحلیل آمار توصیفی. 81

5-2-1- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت.. 81

5-2-2- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 82

5-2-3- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن. 83

5-2-4- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه کار 84

5-2-5- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تاهل. 85

5-3- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی. 83

5-3-1- آزمون کولموکروف-اسمیرنوف.. 86

5-3-2- آزمون میانگین تک نمونه ای.. 87

5-4- آزمون رتبه ای فریدمن.. 96

4-4-1- نتایج آزمون فریدمن برای عوامل سازمانی.. 98

4-4-2-نتایج آزمون فریدمن برای عوامل شغلی. 98

4-4-3- نتایج آزمون فریدمن برای عوامل شخصی. 99

4-5-آزمون مقایسه میانگین دو جامعه(تی مستقل) 100

4-6-خلاصه فصل چهارم. 102

فصل پنجم.......................................................................................................................................................103

5-1- مقدمه. 104

5-2- نتیجه گیری از فرضیه ها 104

5-2-1- نتیجه گیری از فرضیه اول. 104

5-2-2- نتیجه گیری از فرضیه دوم. 105

5-2-3- نتیجه گیری از فرضیه سوم. 106

5-2-4- نتیجه گیری از فرضیه چهارم. 107

5-2-5- رتبه بندی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان. 107

5-3- پیشنهادات محقق به سازمان مورد مطالعه. 108

5-3-1- پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق. 108

5-3-2- سایر پیشنهادها 110

5-4- پیشنهاد هایی به محققین آینده 110

5-5- محدودیت های تحقیق.. 111

منابع I

پیوست (۱): پرسشنامه. XVIII


دانلود با لینک مستقیم

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی

اختصاصی از یارا فایل دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی


 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی

چکیده:

امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی می­شد، این روزها کلینیک­های دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کرده­اند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کرده­است. بنابراین، کلینیک­ها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب می­کند، موضوع مهمی می باشد. چون بیماران می­توانند بازارگردی را در میان کلینیک­ها انجام دهد و مقایسه کنند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار می­باشد. حرف دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند. ویژگی های بسیاری وجود دارد که در انتخاب کلینیک تاثیر می­گذارد. در استراتژی بازاریابی دندانپزشک باید بداند که گروه­های مختلف در انتخاب دندانپزشک بر ویژگی­های مختلفی تاکید می­کنند. در این پژوهش رفتار مشتری در انتخاب دندانپزشک جستجو و تجزیه و تحلیل شده است. داده ها به وسیله پرسشنامه از کلینیک­های دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان قزوین جمع آوری شده است و  14 فاکتور در انتخاب دندانپزشک مورد توجه قرار گرفته است و سپس فاکتورهای تاثیر گذار بر رفتار مشتری به چهار دسته تقسیم شدند و بر اساس آن افراد در خوشه های مختلف قرار گرفته و در نهایت مدل شبکه عصبی برای پیشگویی خوشه های مختلف افراد ایجاد شده است. بر اساس یافته های پژوهش، سودمندی مدل به اثبات رسیده است و دلایل کافی برای پیشنهاد شبکه عصبی جهت شناسایی الگوهایی موجود در بین بیماران کلینیک­های دندانپزشکی وجود دارد.

 

فهرست

 

.

فصل اول: معرفی پژوهش

 

1- مقدمه..............................................................................................................................................................

2

1-1- اهداف اصلی طرح......................................................................................................................................

4

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین

 

2- مقدمه................................................................................................................................................................

7

2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ...........................................................................................................................

7

2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ.........................................................................................................................

10

2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی......................................................................................................................

12

2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................

14

2-1-5 انواع حل مسئله خرید..............................................................................................................................

16

2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید...............................................................................................

17

2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ...........................................................................................................................

20

2-1- 8 عوامل موقعیتی ......................................................................................................................................

26

2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی...........................................................................................................................

26

2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار.................................................................................

29

2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی...........................................................................................................................

31

2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................

38

2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی..............................................................................................................

38

2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................

39

2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع...............................................................................................................

40

2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان...........................................................................................................

40

2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول..............................................................................................

41

2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت.....................................................................................................................

2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان.............................................................................................

42

43

2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................

44

2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA).............................................................................................................

 

2-2-2- شبکه‌های عصبی مصنوعی.................................................................................................................

 

2-2-3-  مقایسه مدل‌سازی کلاسیک با مدل‌سازی شبکه عصبی .....................................................................

 

2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی...................................................................................................................

 

2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی..............................................................................................................

 

2-2-6- میزان یادگیری ...................................................................................................................................

 

2-2-7- مومنتوم .............................................................................................................................................

 

2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزیابی مدل‌ها........................................................................................................

 

2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین.....................................................................................................................

 

فصل سوم: معرفی پژوهش

 

3- مقدمه............................................................................................................................................................

 

3-1- نوع پژوهش..............................................................................................................................................

 

3-2- جامعه پژوهش.........................................................................................................................................

 

3-3- روش نمونه گیری و حجم نمونه.............................................................................................................

 

3-4- روش گردآوری داده ها (روش کار).........................................................................................................

 

3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها...................................................................................................................

 

3-6- امکانات و  محدودیت­های پژوهش...........................................................................................................

 

3-7- ملاحظات اخلاقی.....................................................................................................................................

 

3-8- تعریف واژه ها...........................................................................................................................................

 

فصل چهارم: یافته ها

 


4-1- تحلیل عاملی.............................................................................................................................................

 

4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................

 

4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها.............................................................................................................

 

4-4- گروه بندی خوشه ها...............................................................................................................................

 

4-5- تفسیر خوشه ها.......................................................................................................................................

 

4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص...................................................................................................................

 

4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................

 

فصل پنجم: بحث و پیشنهادها

 

5-1- بحث......................................................................................................................................................

 

5-2- پیشنهادها.....................................................................................................................................................

 

منابع 

پیوست

 


دانلود با لینک مستقیم

سورس (فایل قابل تغییر) کتاب فوق حرفه ای با %20 تخفیف به همراه آموزش

اختصاصی از یارا فایل سورس (فایل قابل تغییر) کتاب فوق حرفه ای با %20 تخفیف به همراه آموزش دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

سورس (فایل قابل تغییر) کتاب فوق حرفه ای با %20 تخفیف به همراه آموزش


سورس (فایل قابل تغییر) کتاب فوق حرفه ای با %15 تخفیف به همراه آموزش

لطفاً کد تخفیف %15 را از کانال ما دریافت کنید

لینک کانال ما

 

 

 

سورس کتاب فوق حرفه ای

 

دوست داری برنامه اندروید بسازی؟

دوست داری برنامتو تو کافه بازار و جاهای دیگه به فروش بذاری و کسب درآمد کنی؟

پس ادامه رو بخون!

 

 

امروز براتون یه سورس توپ اوردم و به مدت محدود می فروشمش.

حتی اگه هیچی از برنامه نویسی هم نمی دونید نترسید چون دونه به دونه براتون توضیح دادم.

 

اول از هرچی بهتره فایل معرفی (app) رو دانلود کنی تا ببینی چی می خوایی بخری:

 

دانلود

برخی از ویژگی های محصول:

 

  •  اسپلش زیبا
  • رابط کاربری گرافیکی و جذاب
  • آموزش گام به گام
  • پشتیبانی قوی
  • مورد تایید بازار
  • مولتی پنل
  • همراه با لایه باز تمام عکس ها
  • دیتابیس آفلاین
  • اسلاید منو
  • پیغام خروج از برنامه
  • جستجو
  • علاقه مندی
  • فلت باتون

 

 

 

و کلی امکانات دیگه که تو نسخه نمایشی خودتون می بینید.

 

با امکان بازگشت وجه در صورت عدم تأیید!

 

قیمت بسیار اندک نسبت به محتوا


دانلود با لینک مستقیم

14 جلسه طرح درس فوتبال

اختصاصی از یارا فایل 14 جلسه طرح درس فوتبال دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

14 جلسه طرح درس فوتبال


14 جلسه طرح درس فوتبال به همراه تمرینات از ساده به پیشرفته


دانلود با لینک مستقیم