پاورپوینت آمار استنباطی برای دانشجویان تربیت بدنی که می خواهند آزمون کارشناسی ارشد و یا دکتری بدهند که بسیار جامع و کامل می باشد . پیشنهاد می شود حتما این فایل را تهیه نمایید
چکیده:
باتوجه به اینکه، منابع انسانی هر سازمان، ارزشمندترین سرمایه ی هر سازمانی به شمار می آید و نیز اعتقاد بر این که منابع انسانی هر سازمانی به طور بالقوه تنها مزیت رقابتی پایدار برای سازمان است، توجه به ترک خدمت کارکنان مسأله مهم سازمان های امروزی است. موضوع ترک خدمت کارکنان یکی از واقعیت های زندگی معاصر است و به ترک خدمت بالا به عنوان یک معضل سازمانی که باید مدیریت شود، نگریسته می شود. ترک خدمت نخبگان (فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاهی) که سرمایه ی اصلی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی هستند و هزینه هایی که شرکت به علت ترک خدمت این نخبگان متحمل می شود باعث گردیده است که این پژوهش شکل گیرد. هدف اصلی این پژوهش شناسایی و الویت بندی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان و ارائه راهکار هایی برای کاهش این آسیب سازمانی در شرکت ملی پخش فراورده های ایران است.
پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی و از نظر گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی است. پرسشنامه این پژوهش با توجه به ادبیات تحقیق و نظر نخبگان تدوین گردیده است و پایایی آن با استفاده از آلفای کرونباخ به دست آمده است که 0.82 بوده است. جامعه آماری پژوهش مدیران شرکت ملی پخش فراورده های ایران(منطقه تهران) در نظر گرفته شده است که با استفاده از نمونه گیری تصادفی ساده ، تعداد 90 نفر نمونه انتخاب و پرسشنامه تدوین شده است.
نتایج حاصل از پژوهش با استفاده از آزمون تی استیودنت نشان می دهد که عوامل شغلی و سازمانی و فردی در ترک خدمت اختیاری نخبگان مؤثرند اما می توان گفت تاثیر این عوامل یکسان نبوده، رتبه بندی عوامل مؤثر به این شکل می باشدکه ابتدا عوامل شغلی با میانگین 2.25 و پس از آن عوامل سازمانی با میانگین 2.17 و پس از آن هاعوامل شخصی با میانگین1.57از هم قرار گرفته اند.
فهرست مطالب
عنوان...................................................................................................................................................شمار صفحه
فصل اول................................................................................................................................................................1
1-8- شرح واژه ها و اصطلاحات.. 9
1-8-2- تعریف عملیاتی متغیرها 14
1-9-2- روش گردآوری داده ها: 15
1-9-4- روش تجزیه و تحلیل آماری.. 15
فصل دوم..............................................................................................................................................................17
فصل 3.................................................................................................................................................................67
3-4- ابزار پردازش اطلاعات.. 70
3-6- نمونه آماری و روش محاسبه حجم نمونه. 71
3-8- روش و ابزار گردآوری داده ها 72
3-11- روایی ابزار گردآوری اطلاعات.. 73
3-11-1- الگوی تحلیلی تحقیق.. 73
3-12- تعیین پایایی (قابلیت اعتماد) پرسشنامه. 75
3-14- شناخت نمونه مطالعاتی.. 77
فصل 4.................................................................................................................................................................79
5-2- تجزیه و تحلیل آمار توصیفی. 81
5-2-1- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب جنسیت.. 81
5-2-2- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب میزان تحصیلات.. 82
5-2-3- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سن. 83
5-2-4- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب سابقه کار 84
5-2-5- توزیع فراوانی پاسخ دهندگان بر حسب وضعیت تاهل. 85
5-3- تجزیه و تحلیل آمار استنباطی. 83
5-3-1- آزمون کولموکروف-اسمیرنوف.. 86
5-3-2- آزمون میانگین تک نمونه ای.. 87
5-4- آزمون رتبه ای فریدمن.. 96
4-4-1- نتایج آزمون فریدمن برای عوامل سازمانی.. 98
4-4-2-نتایج آزمون فریدمن برای عوامل شغلی. 98
4-4-3- نتایج آزمون فریدمن برای عوامل شخصی. 99
4-5-آزمون مقایسه میانگین دو جامعه(تی مستقل) 100
فصل پنجم.......................................................................................................................................................103
5-2- نتیجه گیری از فرضیه ها 104
5-2-1- نتیجه گیری از فرضیه اول. 104
5-2-2- نتیجه گیری از فرضیه دوم. 105
5-2-3- نتیجه گیری از فرضیه سوم. 106
5-2-4- نتیجه گیری از فرضیه چهارم. 107
5-2-5- رتبه بندی عوامل مؤثر بر ترک خدمت نخبگان. 107
5-3- پیشنهادات محقق به سازمان مورد مطالعه. 108
5-3-1- پیشنهادات مبتنی بر یافته های تحقیق. 108
5-4- پیشنهاد هایی به محققین آینده 110
دانلود پایان نامه بازاریابی خدمات دندانپزشکی با استفاده از شبکه عصبی
چکیده:
امروزه، کلینیک های دندانپزشکی در حال انطباق خود با تغییرات محیط هستند. اگرچه ممکن است بازاریابی در گذشته امری ناپسند تلقی میشد، این روزها کلینیکهای دندانپزشکی شروع به انتخاب مزایای بازاریابی کردهاند. درگیری مشتری در انتخاب خدمات بهداشتی و درمانی به طور تصاعدی رشد کردهاست. بنابراین، کلینیکها باید یاد بگیرند که به مشتری احترام بگذارند، نیازهایشان را کشف کنند و رضایتشان را بهبود بخشند. در بازاریابی خدمات دندانپزشکی درک این که مشتری چگونه کلینیک را انتخاب میکند، موضوع مهمی می باشد. چون بیماران میتوانند بازارگردی را در میان کلینیکها انجام دهد و مقایسه کنند. امروزه، چگونگی بهره مندی از مزایای رقابتی به وسیله استراتژی عملیاتی موضوع مهمی برای موفقیت کسب و کار میباشد. حرف دندانپزشکی باید با این چالش ها روبرو شوند و خود را برای آینده آماده کنند. ویژگی های بسیاری وجود دارد که در انتخاب کلینیک تاثیر میگذارد. در استراتژی بازاریابی دندانپزشک باید بداند که گروههای مختلف در انتخاب دندانپزشک بر ویژگیهای مختلفی تاکید میکنند. در این پژوهش رفتار مشتری در انتخاب دندانپزشک جستجو و تجزیه و تحلیل شده است. داده ها به وسیله پرسشنامه از کلینیکهای دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهرستان قزوین جمع آوری شده است و 14 فاکتور در انتخاب دندانپزشک مورد توجه قرار گرفته است و سپس فاکتورهای تاثیر گذار بر رفتار مشتری به چهار دسته تقسیم شدند و بر اساس آن افراد در خوشه های مختلف قرار گرفته و در نهایت مدل شبکه عصبی برای پیشگویی خوشه های مختلف افراد ایجاد شده است. بر اساس یافته های پژوهش، سودمندی مدل به اثبات رسیده است و دلایل کافی برای پیشنهاد شبکه عصبی جهت شناسایی الگوهایی موجود در بین بیماران کلینیکهای دندانپزشکی وجود دارد.
فهرست
.
فصل اول: معرفی پژوهش
1- مقدمه..............................................................................................................................................................
2
1-1- اهداف اصلی طرح......................................................................................................................................
4
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش ومروری بر مطالعات پیشین
2- مقدمه................................................................................................................................................................
7
2-1-1 تعریف بازاریابی جدید ...........................................................................................................................
7
2-1-2 ابعاد گوناگون مارکتینگ.........................................................................................................................
10
2-1- 3 تعریف دیگر از بازاریابی......................................................................................................................
12
2-1-4 فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کننده................................................................................................
14
2-1-5 انواع حل مسئله خرید..............................................................................................................................
16
2-1-6 عوامل موثر در فرایند تصمیم گیری خرید...............................................................................................
17
2-1- 7 عوامل روانی و فردی. ...........................................................................................................................
20
2-1- 8 عوامل موقعیتی ......................................................................................................................................
26
2-1-9 عوامل آمیخته بازاریابی...........................................................................................................................
26
2-1-10 ایجاد یک مدل جامع برای مطالعه رفتار خریدار.................................................................................
29
2-1-11 اجزای اصلی بازاریابی...........................................................................................................................
31
2-1-12 کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان........................................................................................
38
2-1-13 جدیدترین قلمرو در بازاریابی..............................................................................................................
38
2-1-14 مفهوم جدید کیفیت................................................................................................................................
39
2-1-15مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع...............................................................................................................
40
2-1-16 مفهوم جدید خدمت به مشتریان...........................................................................................................
40
2-1-17 نقش بخش بازاریابی در کیفیت محصول..............................................................................................
41
2-1-18 مشارکت در بهبود کیفیت.....................................................................................................................
2-1-19 برنامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان.............................................................................................
42
43
2-2- مدل های مورد استفاده................................................................................................................................
44
2-2-1- تحلیل ممیزی خطی (LDA).............................................................................................................
2-2-3- مقایسه مدلسازی کلاسیک با مدلسازی شبکه عصبی .....................................................................
2-2-4- طرز کار مدل سلول عصبی...................................................................................................................
2-2-5- چگونگی کار یک شبکه عصبی..............................................................................................................
2-2-6- میزان یادگیری ...................................................................................................................................
2-2-7- مومنتوم .............................................................................................................................................
2-2-8- آموزش، آزمایش و ارزیابی مدلها........................................................................................................
2-2-9- مروری بر مطالعات پیشین.....................................................................................................................
فصل سوم: معرفی پژوهش
3- مقدمه............................................................................................................................................................
3-1- نوع پژوهش..............................................................................................................................................
3-2- جامعه پژوهش.........................................................................................................................................
3-3- روش نمونه گیری و حجم نمونه.............................................................................................................
3-4- روش گردآوری داده ها (روش کار).........................................................................................................
3-5- روش تجزیه و تحلیل داده ها...................................................................................................................
3-6- امکانات و محدودیتهای پژوهش...........................................................................................................
3-7- ملاحظات اخلاقی.....................................................................................................................................
3-8- تعریف واژه ها...........................................................................................................................................
فصل چهارم: یافته ها
4-1- تحلیل عاملی.............................................................................................................................................
4-2- تحلیل خوشه ای........................................................................................................................................
4-3- آمار جمعیتی هر یک از خوشه ها.............................................................................................................
4-4- گروه بندی خوشه ها...............................................................................................................................
4-5- تفسیر خوشه ها.......................................................................................................................................
4-6- تحلیل ممیزی یا آنالیز تشخیص...................................................................................................................
4-7- مدل سازی غیرخطی و طبقه بندی به وسیله شبکه عصبی (ANN) ............................................................
فصل پنجم: بحث و پیشنهادها
5-1- بحث......................................................................................................................................................
5-2- پیشنهادها.....................................................................................................................................................
منابع
پیوست
لطفاً کد تخفیف %15 را از کانال ما دریافت کنید
سورس کتاب فوق حرفه ای
دوست داری برنامه اندروید بسازی؟
دوست داری برنامتو تو کافه بازار و جاهای دیگه به فروش بذاری و کسب درآمد کنی؟
پس ادامه رو بخون!
امروز براتون یه سورس توپ اوردم و به مدت محدود می فروشمش.
حتی اگه هیچی از برنامه نویسی هم نمی دونید نترسید چون دونه به دونه براتون توضیح دادم.
اول از هرچی بهتره فایل معرفی (app) رو دانلود کنی تا ببینی چی می خوایی بخری:
برخی از ویژگی های محصول:
و کلی امکانات دیگه که تو نسخه نمایشی خودتون می بینید.
با امکان بازگشت وجه در صورت عدم تأیید!
قیمت بسیار اندک نسبت به محتوا
14 جلسه طرح درس فوتبال به همراه تمرینات از ساده به پیشرفته