
این فایل حاوی نمونه آلبوم طرح 3 شهرسازی در 41 نقشه می باشد که درآن کلیه نقشه ها - SWOT، حمل و نقل، حوزه طراحی، پلان، طراحی و ... به صورت اسکیس طراحی شده است.
نمونه نقشه های آلبوم
نمونه آلبوم نقشه های طرح شهرسازی 3
این فایل حاوی نمونه آلبوم طرح 3 شهرسازی در 41 نقشه می باشد که درآن کلیه نقشه ها - SWOT، حمل و نقل، حوزه طراحی، پلان، طراحی و ... به صورت اسکیس طراحی شده است.
نمونه نقشه های آلبوم
دانلود مقاله کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات 16 ص با فرمت word
چکیده:
ارابة فناوری اطلاعات و ارتباطات به سرعت به پیش میتازد و جوامع دنیا را دستخوش تغییرات بنیادی میکند. فعالیتها، مشاغل، مهارتها، فرهنگها، نیازها و... همه و همه تحت تاثیر این فناوری قرار گرفته و متحّول شدهاند. عصر اطلاعات و اتباطات آغاز شده است. بیشک کارآفرینی سهم عمده و نقش ویژهای در توسعه این فناوریها داشته و دارد؛ اگرچه این فناوریها نیز خود بر کارآفرینی تاثیر گذار بوده و به عبارتی کارآفرینی مدرن را بوجود آوردهاند.
این مقاله به بررسی روابط متقابل کارآفرینی و فناوری اطلاعات و ارتباطات پرداخته و با مثالهایی ویژگیهای کارآفرینی در عصر اطلاعات و ارتباطات را تبیین نموده است. همچنین پیشنهاداتی برای گسترش کارآفرینی اطلاعات در کشور یا بهرهبرداری مناسب از آن نیز، در این مقاله ارائه شده است.
مقدمـــه:
جهان در سالهای اخیر شاهد انقلاب اطلاعات وارتباطات بوده و تحولات اجتماعی عظیمی در آن به وجود آمده است، به طوری که در اثر این تحولات، قرن جاری به نام فناوری اطلاعات و ارتباطات به ثبت رسیده است. در عصر اطلاعات و ارتباطات سطح بینش و آگاهی مردم افزایش یافته وکلیة فعالیتهای جمعیت رو به انفجار دنیا با مزیتهای این عصر، در قالب شبکههای ارتباطی به تعادل رسیده و کنترل شده است. در این عصر دنیا دهکدهای متصل است که افراد آن در هر لحظه که بخواهند به هر گوشه آن میتوانند مسافرت کنند، از اخبار آن مطلع شوند و یا بدان جا پیغام بفرستند. اینترنت، تلفنهمراه، محاسبات بیسیم، نرمافزار و سختافزار، هوش مصنوعی و … پدیدههای این عصر هستند. فناوری اطلاعات و ارتباطات بر کلیه فعالیتهای اجتماعی از جمله کارآفرینی اثرگذاشته و در بسیاری از آنها تحولات اساسی بوجود آورده است. امروزه کارآفرینی به شدت به بسترهای فناوری اطلاعات وابسته است و از آن بهره زیادی میگیرد. شاید اغراق نباشد اگر کارآفرینی مدرن بدون فناوری اطلاعات را امری غیرممکن بدانیم. از سوی دیگر توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات خود مرهون کارآفرینی است. فعالیتهای کارآفرینانه باعث شناخت نیازها، خلق ایدهها و تولد فناوریها میشوند. کارآفرینی موتور توسعه فناوری و خلق فناوریهای جدید است. کشورهای پیشرفته، سردمداران بهرهگیری از کارآفرینی و توسعه فناوری هستند. تحولات جهانی نشان میدهد که فناوری اطلاعات و ارتباطات مهمترین زمینه فعالیت این کشورها در قرن اخیر شده است. کشورهای در حال توسعه نیز به سرعت به سمت دستیابی ازفناوری اطلاعات و استفاده از آن حرکت میکنند. به عنوان مثال دولت کره از پنج زمینه فعالیت تکنولوژیک خود یعنی فناوری اطلاعات، بیوتکنولوژی، نانوتکنولوژی، فناوریهای محیط زیست و فناوریهای فرهنگی به فناوری اطلاعات بالاترین اولویت را داده است. با این اوصاف شایسته است که کشور ما نیز با سرعت هرچه بیشتر فعالیت خود را در حوزه این فناوری تعمیق بخشد تا بتواند در دنیای رقابتی عصر اطلاعات حرفی برای گفتن داشته باشد. درعصری که ماهیت کارها، ماهیت مشاغل و ماهیت مهارتهای لازم عوض شده است، این کارآفرینی است که به چالش طلبیده میشود. در این مقاله، ابتدا به بررسی ویژگی عصر اطلاعات و معرفی کارآفرینی پرداخته، در ادامه نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در کارآفرینی و کارآفرینی در فناوری اطلاعات و ارتباطات را بررسی کردهایم.
عنوان :دانلود پاورپوینت تحلیل فضاهای شهری میدان تجریش شامل 67 اسلاید قابل ویرایش با تخفیف ویژه اورمیاباکس
فرمت : POWERPOINT(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید:67اسلاید با فرمت PPT با طراحی فوق العاده و تصاویر بی نظیر
مقدمه:
طراحی فضاهای شهری مسالهای است که متخصصین امر در مورد چگونگی انجام آن اتفاق نظر کامل ندارند و هر یک بر اساس تخصص خود به آن مینگرند. در این کتاب فضاهای شهری در رابطه با رفتارهای استفاده کنندگان از آن فضاها بررسی میگردد.
ماهیت و چگونگی فعالیتهایی که در فضاهای شهری صورت میگیرند بطور کلی به دو عامل عمده و اساسی نسبت دارند: عامل فرهنگ و عامل محیط (یا خصوصیات فضایی- کالبدی). لیکن نحوه و میزان تاثیر این دو بر نحوه وقوع فعالیتها که همان رفتارها و یا به عبارت صحیحتر الگوهای رفتاری باید باشد یکسان نیست.
در حالیکه هر گونه امکان تغییر در فرهنگ یا در الگوهای رفتاری به صورت مستقیم و در کوتاه مدت وجود ندارد، لیکن میتوان با استفاده از طراحی، فعالیتهای مناسب را حمایت و فعالیتهای نامناسب را تحدید نمود. بر این اساس میتوان در طراحی خیابانها با استفاده از عوامل و عناصر فضائی، کالبدی و ادراکی مناسب فضاهائی به وجود آورد که انجام فعالیتهای مطلوب را تسهیل و از انجام فعالیتهای نامطلوب ممانعت به عمل آورد.
توصیف میدان ومحدوده آن
مرکز شهری تجریش واقع در شمال تهران، به منظور طراحی منظر شهری انتخاب گردید. بر اساس مطالعات انجام شده بر پیشینه منظر شهری و روش های رایج امروز، این رساله از یک دیدگاه کلی هویتی-اجتماعی برخوردار گردید. با به کارگیری روش تحقیق کیفی، ابتدا به شناسایی مکانها و فعالیت های تاثیر گذار منطقه، که در حوزه نام تجریش قرار می گیرند، پرداخته شد. ویژگی های کالبدی-اجتماعی منطقه شامل ویژگی های طبیعی، معماری و شهرسازی و نیز فعالیت ها و رخدادها بررسی گردیدند. بازار تجریش، میدان تجریش، باغ فردوس و امامزاده صالح به عنوان نقاط عطف کالبدی-فعالیتی شناسایی شدند که در آن ها فعالیت های تجاری، اجتماعی، ترافیکی، فرهنگی و مذهبی صورت می گیرند. ضمن توجه به چشم انداز های طبیعی و تاریخی، یافتن اولویت طراحی از میان این نقاط عطف، بر اساس نیازهای عاجل فعالیتی-اجتماعی با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی مهمترین وظیفه طراح منظر در این مرکز شهری تشخیص داده شد.
نقطه کانونی میدان تجریش، واقع در ضلع جنوبی گره ترافیکی (به اصطلاح میدان) فعلی، به عنوان اولویت طراحی ساماندهی منظر انتخاب گردید. پایبندی به اصول توسعه پایدار، در نقد طرح های فرا دست و طرح های موضعی پیشین و نیز در روند انتخاب اولویت طراحی و طراحی، از دیگر اهداف این رساله بوده است. در طرح نهایی با توجه به امکانات توپوگرافیک محل، تراسهای وسیع چند عملکردی در چند تراز با دید مناسب به چشم انداز های طبیعی محل ایجاد گردید. این تراس ها بطور اختیاری در بر گیرنده فعالیت های اجتماعی هستند. بخشی از حمل و نقل عمومی به زیر زمین منتقل شد و بخشی نیز در سطح منطقه مکان یابی و پراکنده شد. فضای تفرجی حاشیه مسیل مقصود بیک با عملکردهای کافه-رستوران و استراحت در فضای باز نیز، با حد اقل مداخله در فضا های تجاری لبه خیابان، احیاء گردید.
فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه میدان تجریش
مجل ها و حومه شهر تجریش
معرفی میدان
خیابان ها و امکان پیرامون
توصیف میدان و محدوده آن
ارزیابی میدان
ساختار محتوایی
نقشه راهنمای تهران و موقعیت میدان تجریش
عکس هوایی
سلسله مراتب دسترسی
دسترسی ها
نقشه وضع سابق میدان
نقشه وضع موجود میدان
کاربریها
فضاهای عمومی و خصوصی
فضاهای پر و خالی
عناصر شاخص سایت
وضعیت ترافیکی سایت
ترافیک
بدنه های موجود درسایت
کف سازی
چند نوع از کف سازیها در حاشیه میدان
لبه ها ی موجود درسایت
فضای سبز:
الگوهای رفتاری
موانع و مشکلات
ایستگاه حمل و نقل عمومی
ایستگاه حمل و نقل عمومی
ایستگاه تاکسی
مبلمان شهری
چند نمونه از نیمکت های موجود در حاشیه میدان
پل هوایی:
کاربری نظامی:
کاربری فرهنگی:
نقاط بحرانی
تابلوها :
و ....
توجه : با تخفیف ویژه اورمیاباکس
پس از انجام مراحل خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما تکمیل شود تمامی مراحل را تا دریافت کدپیگیری سفارش انجام دهید ؛ اگر نتوانستید پرداخت الکترونیکی را انجام دهید چند دقیقه صبر کنید و دوباره اقدام کنید و یا از طریق مرورگر دیگری وارد سایت شوید یا اینکه بانک عامل را تغییر دهید.پس از پرداخت موفق لینک دانلود به طور خودکار در اختیار شما قرار میگیرد و به ایمیل شما نیز ارسال می شود.
موضوع طرح : طرح توجیهی تولید انواع دی وی دی و سی دی فشرده(پرشده)
فرمت : Pdf
صفحات : 16
معرفی سی های خام ونحوه ی آماده سازی ,محاسبه مواد اولیه و کمکی
معنی دار در فیزیک:
در محاسبات فیزیک بایستی از نوشتن اعدادی که از حدود دقت اندازه گیری مستقیم یا غیرمستقیم دور می باشد خودداری کرد و فقط بنوشتن ارقامی که بارقامی که بارقام حقیقی نزدیکتر است اکتفا شود. این قبیل ارقام را ارقام معنی دار می گویند.
بنابراین تعیین شرایطی که با آنها بتوان کمیتی را با واحد آن بدقت اندازه گیری نمود یکی از هدفهای اصلی و مهم فیزیک در عمل است. با توجه باینکه مقدار هر کمیتی همیشه شامل تعداد درستی از آن واحد نمی باشد همیشه نمی توان بدقت آنرا با واحدش اندازه گرفت و بین مقدار حقیقی آن و مقدار اندازه گرفته تفاوتی موجود است که باید سعی شود تفاوت بحداقل ممکن برسد. مثلاً اگر بخواهیم طول میزی را با خط کش اندازه گیری کنیم باید درجه صفر خط کش را بر لبه میز منطبق کنیم و درجة برابر لبة دیگر را بخوانیم. در بیشتر موارد لبة دیگر میز درست بر یکی از درجه های خط کش قرار نمی گیرد. اگر خط کش سانتی متری باشد کسر سانتی متر دقت اندازه گیری نشده بلکه باید آنرا حدس بزنیم و اگر خط کش میلی متری باشد کسر میلی متر حدس زده می شود که در حالت اول دقت تا سانتی متر و در حالت دوم تا میلی لیتر می باشد. بنابراین می توان گفت:
دقت اندازه گیری بستگی به اسبابی دارد که برای اندازه گیری بکار می رود.
مثال عددی:
فرض کنید میز گفته شده در بالا را با یک خط کش میلی متری اندازه گرفته ایم و طول میز بین 145 و 146 سانتی متر است. می توان گفت طول میز از (mm4-mm145) بیشتر و از (mm4+mm145) کمتر است. اگر طول اضافی را 8/0 میلی متر حدس بزنیم نتیجه اندازه گیری برابر است با (mm8/0+mm3+cm145) پس می توان نتیجه اندازه گیری با یک عدد نمایش داد که آن عدد برابر است با cm38/145.
در این آزمایش نتیجه اندازه گیری با 5 رقم معنی دار نشان داده شده که رقم آخر آن یعنی 8 را رقم معنی دار مشکوک می گوئیم. زیرا احتمال دارد بنظر آزمایش کننده دیگری 7 یا 9 باشد ولی چون ما اطمینان داریم که طول میز برابر cm38/145 است می توانیم نتیجه اندازه گیری را با 5 رقم معنی دار که رقم آخر آن (یعنی آخرین رقم سمت راست) معنی دار مشکوک است نشان دهیم بطور کلی:
می توان گفت رقم معنی دار در یک اندازه گیری تعداد واحدهائی از یک کمیت است که شخص آزمایش کننده در موجودیت آنها نمی توان شک کند. آخرین رقم سمت راست هر عدد رقمی است که حدود آن حدس زده شده و نمی تواند یک رقم مطمئن باشد به همین جهت آنرا رقم معنی دار مشکوک می گوئیم.
بنابراین می توان گفت: نتیجه هر اندازه گیری را با یک عدد مشخص می کنیم و هر قدر تعداد ارقام معنی دار آن عدد زیادتر باشد دقت اندازه گیری ما نیز زیادتر خواهد بود مشروط بر اینکه:
تعداد ارقام نشان داده شده از حدود دقت وسائل اندازه گیری زیاد تر نباشد.
برعکس اگر نتیجه یک اندازه گیری را با تعداد ارقام کمتری نشان دهیم بدان معنی است که دقت اندازه گیری ما کمتر بوده است مشروط بر اینکه وسایل اندازه گیری دقتی بیش از ارقام نشان داده شده داشته باشد.
شامل 72 صفحه word