یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود تحقیق چگونگی مفهوم معماری ها

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق چگونگی مفهوم معماری ها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق چگونگی مفهوم معماری ها


دانلود تحقیق چگونگی مفهوم معماری ها

1- انتزاع در تفکر معماری

کاملا امکان آن هست که کلیه فرمها را در ذهن ساخت بدون آنکه هیچ ماده ای را وارد جریان کرد، با طراحی کردن و تعیین مدارهای ثابت و ارتباط خط های گوناگون و زاویه ها. (لئون باتیستا آلبرتی. 1755b.1. 1. چیز سختی نیست تصور کردن اینکه دو تا بچه نمی توانند با همدیگر تقسیم کنند کیک شگریشان را وخش خشر rattle خشر و مابقی خرت و پرت های کوچکشان را، تا زمانیکه آنها ابتدا با همدیگر تعداد زیادی اجزای جدا از هم را تلفیق نکنند، بنابراین در ذهن آنها ایده های انتزاعی کلی شکل می گیرد، و آنها را با هم پیوند می دهند با هر اسم معمولی که آنها از آن استفاده می کنند. (جورج برکلی) اصل دانش بشری. 146

دلیل و هدف هنر شامل نگه داشتن سوژه ها و اشیاء در نهایت درستی و زیبایی آنهاست، و جمع آوری آنها در تعداد کمی نظرات کلی که تمامی نظرات و ایده ها را به روشنی بیان کند، و سازمان دهی استوار حقایق در اطراف آنها (آلفرد نورت وایت هد). 1914 نشانه های برگزیده برای سازمان ریاضیات شاخه لندن – ثبت شده در لاوسن 1980: 146.

بدون انتزاع هیچ چیزی از هر نوعی وجود ندارد که فکر بتواند روی آن جمع شود و مهارت انجام کاری را داشته باشد. علاقه خاص من استفاده کردن از قطعات آشناست، بیشتر قطعات ارزان و کم ارزش، و قرار دادن آنها در کنار همدیگر به شیوه ای که قبلا هرگز نبوده است. بنابراین به چیزی برسم که عجیب و انقلابی (آوان گارد) و ذهنی و اغلب دیریاب باشد، اما تنها با استفاده از قطعات و وسایل معمولی. من فکر می کنم که بهترین روش است برای درست کردن چیزهای نو و انقلابی. در مقایسه با خلق صرف یک مجموعه کاملا نو از اشکال دیوانه وار.

چارلز مور – در آشپزی و کلوتز، 1973: 235

البته، انتزاع همیشه جزء جدایی ناپذیر شکل های هنری بوده و قطعا خواهد بود، حتی در قوی ترین و بیشترین اثرهای هنری طبیعت گرا، کاملا فاقد انتزاع نیستند و در میان عاملهای ترکیبی و عینیت زیبایی شناسی وجود دارند – انتزاع و هنر عناصری نه تنها مفهومی بلکه عملا غیر قابل تقسیم هستند. آنها متعلق به antinomoise هستند که هنر دیالکتیک مدیون وجود آنهاست. پیدایش آبستره قطعاً، مانند دبرک های مخالف آن، در درجات مختلف و موقعیت های تاریخی متفاوت، اجبار اجتماعی، و جنبش های سبکی اتفاق افتاده است. آنورلد هاوستر 1974: 691

هنگامیکه ساختمان سازی در روند تکنولوژیکی نثر است، معماری شعر است، و ضرورتاً یک برنامه انتزاعی به خودی خود یک تشیبه ناشی از آن است برای تصویری از جهان و بودن (آلبرتو – پریز – گومز 226-1984 اثر – انتزاع (آبستره) واژه ای است که به راحتی مشخص شود با پیدا کردن آن در فرهنگ لغت، اگرچه از لحاظ ریشه شناسی از لاتین ab – به معنی off خاموش و +trahere به معنی طراحی است.

شامل 34 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق چگونگی مفهوم معماری ها

بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی

اختصاصی از یارا فایل بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی


بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی

تعداد صفحات : 14 صفحه

فرمت فایل : Word and PDF

کد فایل : 001004

***تخفیف برای مدت محدود***

کامل ترین را برایتان برگزیده ایم

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام : 09904652258

فهرست مطالب

مقدمه 3

توصیف وضعیت موجود : 3

گردآوری اطلاعات (شواهد 1) : 4

خلاصه یافته های اولیه : 5

نکاتی چند در باره آموزش ریاضی : 6

راه های پیشنهادی برای تدریس ریاضی : 9

چگونگی اجرای راه های جدید : 10

گردآوری اطلاعات ( شواهد2 ) : 11

نتایج : 12

نتیجه گیری : 13

فهرست منابع و مآخذ 14

  مقدمه

 تجربه ی طولانی تدریس من و سایرهمکاران در مقطع ابتدایی نشانگر آن است که هر ساله تعدادی از دانش آموزان نه تنها به اهداف کلی درس ریاضی دست نمی یابند بلکه در یادگیری بیشتر مباحث درس ریاضی نیز با مشکل روبرو هستند .کلاس پر جمعیت من در دبستان دخترانه محدثه که من در آن مشغول به تدریس می باشم نیز ازاین قاعده مستثنی نبوده ودانش آموزان این کلاس نیزدر یادگیری مفاهیم ریاضی مشکل دارند.به گفته ی مدیر مدرسه که دارای چند سال سابقه مدیریت و تدریس درپایه های مختلف آموزشگاه های دیگربوده است . دیگر دانش آموزان سال های گذشته و دوره های بالاترکه عمدتا“ از بستگان همین دانش آموزان بوده اند نیز از نظر یادگیری ریاضی دچار مشکل بوده و هستند . به همین جهت تصمیم گرفتم در صورت امکان راه حلی برای رفع مشکل بیابم .


دانلود با لینک مستقیم


بررسی علل ضعف تعدادی از دانش آموزان پایه پنجم ابتدایی در درس ریاضی

چگونه توانستم مشکل اضافه وزن ضحی طاهری را برطرف نمایم؟

اختصاصی از یارا فایل چگونه توانستم مشکل اضافه وزن ضحی طاهری را برطرف نمایم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چگونه توانستم مشکل اضافه وزن ضحی طاهری را برطرف نمایم؟


چگونه توانستم مشکل اضافه وزن ضحی طاهری را برطرف نمایم؟

تعداد صفحات : 33 صفحه

فرمت فایل : Word and PDF

کد فایل : 001001

***تخفیف برای مدت محدود***

کامل ترین را برایتان برگزیده ایم

پشتیبانی 24 ساعته از طریق تلگرام : 09904652258

چکیده :

با نگاهی به ارزیابی های تغذیه ای که در سالها و مقاطع متفاوت و مناطق مختلف کشور انجام شده متاسفانه مانند بخش های دیگر جامعه با طیفی از مشکلات تغذیه ای از سوئ تغذیه های ناشی از کمبودها (انرژی، پروتیین و انواع ریز مغذیها ) تا افزایش وزن و چاقی دانش آموزان به دلیل تغییر الگوی دریافت مواد غذایی و بیماری های ناشی از بیش خواری و بدخوری در سر دیگر طیف مواجه هستیم.

.نتایج تحقیقات بسیاری بر تاثیر تغذیه مناسب بر رشد جسمی و فکری مناسب تاکید داشته اند.ارتباط اثبات شده چگونگی تغذیه دانش آموز با میزان بهره هوشی ، ابتلا به بیماریها؛ پیشرفت یا افت تحصیلی و...نیازی به باز گویی ندارد.استفاده از فست فودها و غذاهای آماده و عدم تحرک کودکان و نوجوانان موجب شیوع اضافه وزن مفرط در بین آنها شده است.متاسفانه خانواده ها به جای اینکه مواد خوراکی و غذای سالم برای میان وعده مدرسه فرزند خود آماده کنند ترجیح می دهند غذاهای آماده و فست فودی به فرزندان خود بدهند در حالی که این نوع تغذیه ها موجب اضافه وزن بیش از حد آنها در سنین پایین می شود. اضافه وزن یکی از مشکلات تغذیه‌ای عمده به ویژه در کشورهای پیشرفته به شمار می‌آید به طوری که کلیه فعالیت‌های فرد را تحت تأثیر قرار داده و حتی از نظر روانی و احساسی او را دچار مشکل می‌کند. اما علاوه بر تعداد زیاد افراد اضافه وزن که در کشور وجود دارد، چندسالی می‌شود که کارشناسان سلامت در مورد زیاد شدن تعداد دانش‌آموزان چاق در کشور هشدار می‌دهند.مهمترین دلیلی که این کارشناسان برای این موضوع می‌آورند. با توجه به این که اضافه وزن در این سنین زمینه ساز اضافه وزن در بزرگسالی و عوارض مربوط به آن است و اهمیت این موضوع در این سالها تحقیقات زیادی در این مورد انجام شده است. اضافه وزن مفرط در بین دانش آموزان دبستانی شیوع یافته است.

اینجانب ..… مربی بهداشت آموزشگاه ….. سعی دارم با توجه به راهکار های تغذیه ای و فعالیت بدنی مشکل اضافه وزن دانش آموزم نازنین زهرا را برطرف نمایم.


دانلود با لینک مستقیم


چگونه توانستم مشکل اضافه وزن ضحی طاهری را برطرف نمایم؟

دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها

اختصاصی از یارا فایل دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها


دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها

دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها

مقدمه:

امروزه گسترش فعالیتهای بازرگانی، جهانی شدن و تغییرات وسیع تکنولوژیک در محیط سازمانها باعث گردیده که آنها برای حفظ بقاء و مزایای رقابتی خود از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند لازمه انعطاف پذیری تغییرات سریع است و تغییرات سریع بدون داشتن اطلاعات امکان پذیر نیست، در نتیجه اطلاعات که به عنوان یک منبع بسیار پر ارزش در کنار سایر عوامل موثر در هر سازمان مطرح است. وجود سیستم های اطلاعاتی یکپارچه از ضروریات حرکت به سمت کسب و کار الکترونیک و رقابت بوده و استفاده از فن آوری اطلاعات (IT) و سیستم های اطلاعاتی (IS) برای کلید سازمانها و شرکتها ضرورتی اجتناب ناپذیر می باشد. بسیاری از سازمانها به اهمیت فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر سرعت و دقت گردش کارها، رضایت بیشتر مشتریان یا سیستم های پشتیبانی، تصمیم گیری مدیران و به ویژه کارآیی آن واقف شده اند و این امر باعث گردیده که به سرعت به سمت استفاده از آن روی آورند. هر شرکت یا سازمانی شامل 3 هسته اصلی یعنی فرایند تصمیم گیری، جریان اطلاعات و جریان مواد است، که فن آوری اطلاعات روی هر 3 هسته فوق می تواند تاثیر بگذارد.

 

فهرست :

انواع پروژه های IT

پروژه های ساده

پروژه های فازی یا مبهم

پروژه های قطعی

پروژه های اضطراری

انواع پروژه های شکست IS

محیط و دامنه شکست پروژه

علل اصلی شکست پروژه های IS

عوامل شکست مدیریت پروژه های IS

عوامل موفقیت پروژه های IT

برنامه ریزی پروژه

فرهنگ سازمانی و تغییر سازمانی

پیاده سازی کامل سیستم

مدیریت ریسک نامناسب

تضمین کیفیت نا مناسب

مدیریت پروژه نامناسب

 

 

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه عوامل موفقیت و شکست پروژه های IT در سازمانها

اقدام پژوهی معاون فنی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟

اختصاصی از یارا فایل اقدام پژوهی معاون فنی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی معاون فنی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟


اقدام پژوهی معاون فنی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟

این محصول در قالب ورد و قابل ویرایش در 29 صفحه می باشد.

اقدام پژوهی حاضر شامل کلیه موارد مورد نیاز و فاکتورهای لازم در چارت مورد قبول آموزش و پرورش میباشد و توسط مدیر سایت طراحی گردیده است. این اقدام پژوهی کامل و شامل کلیه بخش های مورد نیاز در بخشنامه شیوه نامه معلم پژوهنده می باشد.

  چکیده :

  هدف این پژوهش چگونگی کمک به دانش آموزان جهت انتخاب رشته درست و تعیین عوامل موثر بر رضایت دانش‏آموزان‏ شاخه نظری دوره متوسطه در انتخاب رشته تحصیلی بوده است. جامعه پژوهشی شامل دانش‏آموزان‏ پسر سال اول دوره‏ی متوسطه هنرستان دارالفنون است که در سال تحصیلی 93-92 مشغول به تحصیل بودند. با روش نمونه‏گیری تصادفی خوشه‏ای تعداد 60 نفراز آنان به عنوان نمونه انتخاب گردیدند که در پرسشنامه ما مشارکت کردند. به منظور گردآوری داده‏ها‏ از یک پرسشنامه چهار گزینه ای شامل ده سوال، به همراه مصاحبه استفاده گردید. تجزیه و تحلیل داده‏ها‏ با استفاده از روش‏های آمار توصیفی شامل فراوانی و درصد ویژگی‏هاو عوامل موثر در انتخاب رشته را بخوبی برای ما نشان میدهد.همچنین نتایج بیانگر وجود ارتباط بین اولویت شغلی آینده و رضایت از انتخاب رشته بوده است. در این پژوهش عوامل موثر بر انتخاب رشته به ترتیب، علاقه شخصی واستعداد، بازار کار و توصیه مشاور و اولیاء بوده.

     انتخاب رشته تحصیلی در پایان مقطع تحصیلی اول دبیرستان یکی از دغدغه های مهم دانش آموزان و والدین آن ها می باشد زیرا انتخاب درست رشته تحصیلی یکی از دلایل موفقیت تحصیلی و شغلی دانش آموزان در آینده می باشد. 

دانش آموزان برای انتخاب رشته باید کاملا آزاد باشند و خودشان شخصابراساس استعداد و علاقه درونی خودشان تصمیم بگیرند و طوری نباشد که دانش آموزی فقط برای رضایت والدین و یا اطرافیانشان رشته خود را انتخاب کند. 

 در انتخاب رشته در دبیرستان علاقه و میزان پیشرفت درسی و انگیزه خود جوش هر دانش آموز به درس های اصلی آن رشته تحصیلی است ، یعنی دانش آموزان از خواندن و مطالعه درس های آن رشته شخصا لذت ببرد و احساس تسلط بر آن درس را در خود احساس کند.

رشته تحصیلی که مورد علاقه افراد نباشد باعث از بین رفتن بسیاری از لذت ها و موفقیت ها در فرد می شود و بسیار اتفاق افتاده است که دانش آموزان فعال و با استعداد به خاطر اینکه رشته تحصیلی مناسبی را در دبیرستان انتخاب نکردند در ادامه تحصیل و یا پیدا کردن شغل مرتبط با رشته خود ناکام ماندند.

شناخت رشته و سپس انتخاب رشته در هنگام انتخاب رشته تحصیلی بسیار مهم و موثر می باشد و والدین ، دانش آموزان ، معلمان ، مشاوران و رسانه ها در شناخت و ارایه رشته های مختلف به دانش آموزان وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

 انتخاب رشته تحصیلی در دروه دبیرستان مقدمه ای برای انتخاب شغل می باشد .

 پدر و مادر باید رقابت های ناسالم و سلیقه و علاقه ناسالم خود را در انتخاب رشته تحصیلی فرزندشان کنار بگذارند و برای انتخاب رشته تحصیلی فرزندشان شیوه مشارکتی را پیش گیرند و از افراد صاحب نظر بخصوص مشاور مدرسه استفاده کنند و جهت راهنمایی بیشتر ارتباط تنگاتنگی ایجاد کنند.

انتخاب رشته نباید برای دانش آموزان به صورت تحمیلـــی باشد زیرا باعث عدم رضایت شغلی و ترک تحصیــل دانش آموزان می شود. ملاک اصلی در انتخاب رشته نمره ، سلیقه و علاقه دانش آموزان می باشد و والدین نباید رشته ای را به فرزند خود تحمیل کنند چون اگر دانش آموزی به اجبار وارد رشته ای شود در آینده دچار مشکل می شود.

 بهترین منبع برای هدایت دانش آموزان به سمت انتخاب رشته مشاوران تحصیلی مدارس هستند که در طول سال با برگزاری آزمون ها ی مختلف علاقه مندی و استعداد افراد را می سنجند. مشاوران تحصیلی نظر دبیران ، نظر والدین و دانش آموزان را سوال می کنند و شناختی که مشاوران تحصیلی از دانش آموزان دارند بهترین ملاک برای هـــدایت دانش آموزان به سمت انتخـاب درست رشته تحصیلی می باشد.

  بیان مسئله:

هدایت دانش آموزان به مناسبترین شاخه یا رشته تحصیلی با توجه به استعداد و علاقه آنان به تناسب امکانات و نیازهای کشور از جمله اهداف نظام آموزش و پرورش متوسطه میباشد برای نیل به این اهداف و به منظور مواجه با مشکلات و انتخاب  ، راه حل مناسب با عنایت به توسعه علوم ،تنوع رشته ها و تعدد مشاغل و میزان نیاز ، وزارت آموزش و پرورش را برآن داشت تا اجرای برنامه های مشاوره تحصیلی در مدارس را به مشاوران که با شرایط خاص انتخاب میشوند محول نماید و جهت بالا بردن سطح کیفی و کارائی آنان اقدام به تهیه و تدوین آئین نامه های هدایت تحصیلی و ارائه آموزشهای لازم کرده است. (برداشت از کلیات نظام جدید آموزش متوسطه -1373 )

توزیع نامناسب و ناهماهنگ دانش آموزان بین رشته های مختلف تحصیلی و مسائل و مشکلاتی که از این وضع پدید میآید در خور توجه و تعمق است واین وضعیت نقش کار آمدی نظام آموزشی را زیر سئوال برده است.لذاپژوهنده از آنجاکه بیشتر دوران خدمتش را در پست معاون فنی هنرستان  گذرانده ، بیشتر به موضوعی برخورد،که همیشه ذهنش را به خودش مشغول کرده ، و آن این  بود که چرا بعضی از هنرجویان و دانش آموزان دوم دبیرستان بعد از چند ماه از سال تحصیلی ، از رشته تحصیلی  انتخابی خودپشیمان ، و در پی تغییر رشته میباشند . به همین خاطر بود  که پژوهنده میخواست علل و یا عوامل موثر در انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان  پایه اول متوسطه را جویا شود وراهی برای کمک و انتخاب مناسب رشته تحصیلی به دانش آموزان پیدا نماید .

لذا همیشه در ذهنش این سئوالات مطرح بود که:

1-چگونه میتوان به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی صحیح کمک نمود؟

2-چگونه میتوان  علاقه و استعداد دانش آموزان را  در انتخاب رشته مورد علاقه ی شان شناسایی نمود؟

3-چگونه میتوان اطلاعات و آگاهی والدین را در انتخاب رشته تحصیلی فرزندانشان  بهبود بخشید؟

4-چگونه میتوان از عوامل موثر در انتخاب رشته تحصیلی دانش آموزان در انتخاب درست بهره برداری نمود ؟

5-چگونه میتوان از مشاورین مدارس در انتخاب رشته صحیح بهره گرفت ؟


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی معاون فنی چگونه توانستم به دانش آموزان در انتخاب رشته تحصیلی کمک نمایم؟