یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پلان خانه مسکونی دو طبقه به صورت کامل

اختصاصی از یارا فایل پلان خانه مسکونی دو طبقه به صورت کامل دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پلان خانه مسکونی دو طبقه به صورت کامل


پلان خانه مسکونی دو طبقه به صورت کامل

امروز در آرکی لند خانه مسکونی دو طبقه دارای سیزده عدد شیت را داریم که شامل نما ها و برش ها،پلان ها، پرسپکتیو و ... می باشد

هم اکنون دانلود نمایید


دانلود با لینک مستقیم


پلان خانه مسکونی دو طبقه به صورت کامل

آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت

اختصاصی از یارا فایل آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت


آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت

آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت

از زمانی که حق ایجاد شده و بصورت عرف و عادت محلی و یا قانونی در آمده است وجود شخصی که بتواند حق مظلوم را از متجاوز استیفا نماید ، محسوس گردیده است . چون ستمدیده و شکست خورده در خود احساس ضعف و ناتوانی می کند و نیاز به کسی دارد که در پیشگاه عدالت احقاق حق او را بنماید . او در خود حس می کند که محتاج به یاری و کمک شخصی است که قادر باشد حق او را استیفا نماید.


خدمت وکالت درتمام ادوار تاریخ و پیش همه ملت ها ، از نقطه نظراجتماعی در ردیف نجیب ترین و شریف ترین وپراهمیت ترین خدمات به شمار آمده است . وکیل برای استقرار عدالت با دستگاه قضایی همکاری داشته و تمام نیروی فعاله ، معلومات و دانش حقوقی ، نبوغ وهنر خود را دراختیار کسانی قرار می دهد که شرف ، خانواده ، دارایی و زندگی آنان مورد مخاطره قرار گرفته است.


وکالت دادگستری اگر چه از مشاغل آزاد ومستقل از دولت بوده ولی چون وکلا در دعاوی مردم مداخله و با دادگاه ها تماس دارند ، بایستی طرف اعتماد و اطمینان دادگاه باشند و همچنین به خاطر خطیر و مهم بودن شغل وکالت ، قانونگذار آن را از حیث تصدی ، حقوق وحدود تابع مقررات خاصی نموده است که رعایت آنها الزامی و ضروری است.

وکیل دادگستری یکی از بازوان توانمند و یکی از دو عنصر عدالت به شمار می رود چون درصورت عدم دخالت وکیل احتمال تضیع حق در نزد دادرس وجود دارد بدین صورت که صاحب حق بواسطه بی اطلاعی از قوانین و نیز عجز و ضعف در اقامه دلائل نمی تواند حقیقت را در نزد قاضی مکشوف سازد و ممکن است قاضی بدون درک حقیقت حکمی دهد که بالنتیجه عدالت را پایمال وحق صاحب حق را تضییع نماید .

در واقع یک وکیل شایسته در مقام احقاق حق مظلوم را می توان مشعل هدایت افکار قاضی دانست که او را از تاریکی جهل به موضوع رهائی بخشیده و حق را در پیشگاه عدالت روشن می سازد . بقول سیسرون "وکیل مرد صالح و درستی است که دارای اطلاعات قضائی بوده و با سلاست بیان می تواند قضایا را طرح نموده و در سایه مشاوره و تنظیم لوایح کتبی و اظهارات خود حقوق مراجعه کنندگان را حفظ و یا آنکه راسا دعا وی طرفین را خود شخصا رسیدگی نموده مانند یک نفر قاضی اختلاف آنها را قطع وفصل نماید".


به هر حال یک وکیل راستین را می توان طرفدار حق و عدالت و حامی مظلوم و پشتیبان ستمدیده دانست ،وکیل راستین کسی است که بر روی زخم ستمدیده مرهم عدالت می گذارد و از پای بیوه زن مظلومی خار ظلم را خارج می کند در یک جمله گره گشای کار مردمی باشد .


همانطور که دیدیم وکالت شغلی حساس وخطیر در جامعه بوده که احتمال سوء استفاده از آن زیاد بوده و چه بسا نیرنگ بازان و سودجویان و کلاهبرداران با نام وکیل و به اسم وکالت مال و حیثیت و شخصیت دیگران را ملعبه هوی و هوس خود قرار دهند و ضررهای هنگفتی بر جامعه و افراد آن زده و نظم آرامش اجتماعی را بر هم بزنند . قانونگذار برای جلوگیری از سوء استفاده افراد ناصالح وکالت را تابع قوانین ، مقررات و تشریفاتی نموده که انجام عمل وکالت و اتخاذ عنوان وکیل دادگستری در حدود این قوانین و مقررات مجاز است .


قانونگذار فقط کسانی را شایسته عنوان وکیل دادگستری و انجام عمل وکالت دادگستری می داند که توانسته باشند در حدود قوانین و مقررات به این عنوان نائل شده و اجازه چنین عملی را داشته باشند کسانی را که بر خلاف حقیقت چنین عنوانی را بر گزیده و یا بصورت غیر قانونی در امر وکالت دادگستری مداخله نمایند قابل تعقیب و مجازات شناخته است




1- تعهد به سوگند وکالت در گفتار و اظهار نظر

سوگند نامه وکالت که با تاکید بر شریف بودن این حرفه احترام همیشگی به قوانین و نظامات را برای هر وکیلی لازم الاتباع می داند و در پی آن تنها هدف هر وکیل را عدالت و احقاق حق می داند اصل و چهار چوبی است که تمام وکلاء با هر گرایش فکری و عقیدتی بایستی به آن پایبند باشند چرا که علاوه بر اتیان سوگند به خداوند متعال که عالیترین و مافوق تمام هستی است شرافت خود را نیز وثیقه تعهد به آن قرار داده اند ، هیچ علت و عذری نمی توانند توجیه کننده نقض و یا تخلف از آن گردد . سوگند نامه وکیل را ، متعهد می سازد بر خلاف شرافت قضاوت و، وکالت اقدام و اظهاری ننماید که فراتر از اقدام اظهارات وکیل را نیز در بر می گیرد و وکیل را حتی از اظهارات خلاف شأن و شرافت قضاوت و وکالت ممنوع می دارد در ادامه رعایت ادب و احترام را نسبت به اشخاص و مقامات اداری و قضایی و همکاران و اصحاب دعوی همچنین پرهیز از اعمال نظریات سیاسی و خصوصی و راستی و درستی در امور وکالتی ، شخصی و دفاع از حق را به تعهدات وکیل می افزاید 


دانلود با لینک مستقیم


آشنایی با شغل وکالت و جزئیات شغل وکالت

دانلود پاورپوینت مفاهیم ومعیار های توسعه و توسعه اقتصاد

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت مفاهیم ومعیار های توسعه و توسعه اقتصاد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 12 صفحه

بسمه تعالیفصل 1 : مفاهیم ومعیار های توسعهبخش 4 : توسعه اقتصاد رشد و توسعه رشد یک مفهوم کمی که به معنای افزایش تولید است می باشد .
یعنی هنگامی که در یک جامعه تولیدات یک دوره نسبت به دوره قبل افزایش یابد ان جامعه دارای رشد اقتصادی بوده است ، اما توسعه مفهومی کیفی است و علاوه بر افزایش تولید ، شامل تحول در شیوه تولید هم می شود .
یعنی به کارگیری روش های بهتر و فناوری مناسب تر که سبب می شود از منابع و امکانات خویش به شکل بهتری استفاده کنیم و از منابع ثابت تولید بیشتریبه دست اوریم . پس مفهوم توسعه بر رشد هم دلالت دارد .
ولی هر افزایش تولیدی را نمی توان دلیلی برای توسعه دانست .
ولی افزایش ناشی از استخدام کارگربیشتر یا مصرف مواد اولیه بدون تغییر کیفیت حصول رشد به حساب می اید ، از سوی دیگر نتایج حاصل از رشد اقتصادی را در کوتاه مدت می توان مشاهده کرد .
در حالی که نتایج حاصل از توسعه اقتصادی در زمان طولانی تری قابل مشاهده است .
بنابر این توسعه اقتصادی فرایندی بلند مدت است .
مفاهیم و معیار های توسعه ( سوالات تستی ) 1- اگر در جامعه ای میزان تولید در دوره ای معین نسبت به دوره قبل افزایش یابد می گوییم در ان جامعه چه صورت گرفته است ؟
الف ) رشد ب) توسعه کمی ج) افزایش کمی د) افزایش درامد سرانه 2- دو واژه رشد و توسعه چه تفاوتی با یکدیگر دارند ؟
الف) رشد مفهوم کیفی دارد ،اما توسع مفهوم کمی ب) رشد و توسعه هر دو مفهوم کمی دارند ج) رشد و توسعه هر دو مفهوم کیفی دارند د) رشد مفهوم کمی دارد ، توسعه مفهوم کیفی . 3- افزایش محصول در نتیجه افزایش سطح زیر کشت و تامین صنایع جدید ، بیانگر کدام مفهوم است ؟
الف ) توسعه اقتصادی ب) رشد اقتصادی ج ) رشد و توسعه د) پیشرفت اقتصادی 19:15:40 4- کدام مورد نشانه حرکت در مسیر توسعه نیست ؟
الف ) ایجاد رشد ب )افزایش تدریجی درامد سرانه ج) ایجاد تحول کیفی د) درباره توسعه ان نمی توان اظهار نظر کرد. 5- کدام گزینه صحیح است ؟
الف ) رشد همواره توسعه را به دنبال دارد. ب) رشد و توسعه همزمان با هم صورت می گیرند. ج ) توسعه معمولا رشد را همراه دارد .
د) هیچ گونه ارتباطی بین رشد و توسعه وجود ندارد. 6-رشد اقتصادی یک مفهوم : الف) کمی است ب) کیفی است ج) غیر قابل اندازه گیری است د) غیر قابل مقایسه است 7- از نتایج اصلی توسعه اقتصادی در هر کشور افزایش کدام مورد زیر است ؟
الف) منابع تولید ب) ظرفیت تولیدی ج)منابع انرژی و انسانی د)حجم تولیدات 8-از نشانه های توسعه یافتگی کدام است ؟
الف) افزایش تولید گندم ب) افزایش نرخ رشد ج)کاهش بیسوادی د)کاهش واردات 9- امروزه برای طبقه بندی کشور های مختلف کدام معیار بسیار رایج است ؟
الف) نوع نظام حکومتی ب) سطح توسعه یافتگی ج) میزان رشد تولید اقتصادی د) منطق جغرافیایی 10- امروزه یکی از معیار های بسیار رایج برای طبقه بندی کشور های مختلف دنیا کدام است ؟
الف) سطح توسعه یافتگی

  متن بالا فقط قسمتی از اسلاید پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل کامل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک به سیستم آموزشی و یادگیری ، علم آموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت آنلاین و دانلود در قسمت پایین »




دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مفاهیم ومعیار های توسعه و توسعه اقتصاد

پاورپوینت Snow liquid ratio

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت Snow liquid ratio دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 49 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

Snow to Liquid Ratio: Climatology and Forecast Methodologies

LSX WFO Winter Weather Workshop

7 November 2005

Martin A. Baxter

Cooperative Institute for Precipitation Systems

Saint Louis University

Dept. of Earth and Atmospheric Sciences

Forecasting Winter Precipitation is a Two-Step Process

First, the current dynamic and thermodynamic forcings of the storm must be assessed.

Numerical model forecasts must be studied, especially the model quantitative precipitation forecast (QPF).

Second, the evolution of the hydrometeors from their origin to the surface must be predicted.

This evolution will be determined by the vertical profile of temperature and moisture.

This profile will elucidate the type of precipitation- rain, snow, freezing rain, ice pellets, or any combination.

If the precipitation is expected to fall as snow, a snow to liquid equivalent ratio must be determined to forecast the actual snow amount.

Why is liquid ratio important to forecasters?

After forecasting liquid equivalent (QPF), the snow-liquid equivalent ratio must be estimated.

Significant variations in snow to liquid equivalent ratio can occur even within a single storm system

A more clear understanding of the processes that act to vary snow density will enable the forecaster to employ a more scientific process oriented method toward forecasting snowfall, versus commonly used empirical techniques.

A challenge exists to determine the extent of interaction between the dynamical forcing and the microphysical processes that determine snow density (i.e., how efficient is the forcing in producing snowfall from a given amount of liquid equivalent?).

SLR determines the wintertime precipitation efficiency

NWS “New Snowfall to Estimated Meltwater Conversion Table” (Kyle and Wesley 1996)

Utilizes surface temperatures to estimate snowfall from liquid equivalent

Is only marginally effective, as it does not account for geographic location or in-cloud microphysical processes.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت Snow liquid ratio

پاورپوینت اثر کامپتون

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت اثر کامپتون دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )

تعداد اسلاید : 11 اسلاید


 قسمتی از متن .ppt : 

 

اثر کامپتون ( Compton effect )

خلاصة مطالبی که تا اینجا مطا لعه گردید:

-1 ارائه فرمول تجربی رایدبرگ در مورد سریهای طیفی.

-2 پدیدة تابش جسم سیاه یا پدیدة حفره ای و فرمول پلانک.

-3 ارائــــه نظریـــــه فوتون انشتین به وسیلة اثر فتوالکتریک و لذا استناد نسبت ذره ای بودن به نور و تأیید خاصیت دوگانه موجی- ذره ای برای نوروسایرامواج الکترومغناطیسی.

-4 ارائه نظریه دو بروی در مورد طول موج وابسته به ذره و ارائه نظریه ذره ای- موجی برای ذرات مادی و تأیید آن به وسیله آزمایش تفرق الکترون به وسیلة داویسون و گرمر.

-5 آزمایش دیگری که تأیید قطعی برای خاصیت ذره ای بودن نور می باشد، اثر کامپتون است که برخورد نور به عنوان ذره با ذرات دیگر مثل الکترون است.

مفهوم فوتون به عنوان یک بستة متمرکز انرژی در سال 1923 بوسیلة کامپتون به گونه ای قاطع مورد تأیید قرار گرفت.

در پدیدة کامپتون فرض بر این است کــــه تئوری کوانتم نور را به صورت ذرات ریزی ( بسته های متمرکز انرژی ) بـــه نام فوتون در نظر می گیرد. نتیجه آنکه در صورت صحت این موضوع باید برخورد ذرات نوری با ذرات دیگری مثل الکترون مانند برخورد دو ذرة مادی ( مثلاً دو توپ بیلیارد ) باشد.

اثر کامپتون ( Compton Effect )

اثر کامپتون آزمایش دیگری است که تایید قاطعی برای خاصیت ذره ای بودن نور است .

فرض بر این است که تئوری کوانتم نور را به صورت ذرات ریزی ( بسته های متمرکز انرژی ) به نام فوتون در نظر می گیرد نتیجه اینکه در صورت صحت این موضوع باید برخورد ذرات نور با ذرات دیگری مثل الکترون مانند برخورد و ذره مادی ( مثلاً ‌دو توپ بیلیارد ) باشد

آزمایشی که به وسیله کامپتون ترتیب داده شده بود مطابق شکل زیر بود:کامپتون یک دسته پرتو ایکس که طول موج آن به خوبی مشخص بود را مطابق شکل بر روی یک قطعه گرافیت تابانید و برای زوایای پراکندگی گوناگون، شدت پرتو ایکس پراکنده شده را بر حسب طول موج اندازه گرفت.

توزیع شدت پرتوهای x پراکنده شده بر حسب طول موج در زوایای مختلف  رسم گردید.

گرچه دسته پرتو فرودی تکفام بوده و طول موج آن  می باشد.

نتایج آزمایش کامپتون برای چهار زوایه پراکندگی وجود دو max شدت را برای دو طول موج یکی  برابر طـول موج اصلی پرتو x تابیـده شـده و دیگر طول موج بلندتر  نشان می داد، که به اندازة  از پرتو فرودی بزرگتر می باشد. کمیت  موسوم به جابجائی کامپتون است و با زاویه ای که تحت آن پرتوهای ایکس پراکنده شده دیده می شوند تغییر می کند.


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت اثر کامپتون