یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

جنگ نرم (چرایی، چیستی، چگونگی)

اختصاصی از یارا فایل جنگ نرم (چرایی، چیستی، چگونگی) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

جنگ نرم (چرایی، چیستی، چگونگی)


جنگ نرم (چرایی، چیستی، چگونگی)

چرایی جنگ نرم

قدرت هوشمند

قدرت سخت+ قدرت اقتصادی + قدرت نرم

قدرت سخت

(بازدارندگی و ثبات) 

قدرت نرم

(پیروزی انقلاب اسلامی،دفاع مقدس، پیروزی اصولگرایان)

قدرت اقتصادی

(امکان دسترسی به فناوری های پیشرفته و ...)

 

رهاوردهای دسترسی به قدرت هوشمند

ارتقاء سطح بازیگری در مناسبات بین المللی

خروج از انزوا و شکستن محدودیت ها و مهارها

تبدیل شدن به هژمون (قدرت برتر و رهبر) منطقه ای

ایجاد استعداد برای تبدیل شدن به قدرت جهانی

فرآیند مقابله با قدرت هوشمند...

 

چیستی جنگ نرم

* تعاریف و اختصارات :

تهدید نرم :

مجموعه ای از آسیب های داخلی و طراحی های خارجی و برنامه ریزی شده به صورت بالقوه در عرصه های مختلف (سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی) برای ایجاد زمینه های جنگ نرم که هدف آن دگرگونی در رفتار و هویت است.

براندازی نرم :

  به مجموعه اقدامات انجام گرفته شده از قبیل اغوا، جابجایی افکار، سازماندهی نافرمانی مدنی، تحریف, فریبکاری برای تغییر رفتار و تغییر ساختار در فرایند تدریجی .

...

 

 

16 اسلاید پاورپوینت


دانلود با لینک مستقیم


جنگ نرم (چرایی، چیستی، چگونگی)

دانلود اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی

اختصاصی از یارا فایل دانلود اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی


دانلود اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی

دانلود پایان نامه ارشد زبان و ادبیات انگلیسی با موضوع اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی

نوع فایل : Word

تعداد صفحات : 68

 

                  Introduction                                       6

                  Chapter 1: Who are Zadie Smith and Salman Rushdie?                               9

                  Chapter 2: Postcolonial Theory                                                        10

                  Chapter 3: Postcolonialism in Use                                                              23

                  Chapter 4: Why are Zadie Smith and Salman Rushdie Postcolonial?         29

                  Chapter 5: The Novels                                                                                 38                           5.1. The Postcolonial Analysis                                      39 

                  Conclusion                                                      Bibliography                                                            67

 

   

 

        

                               Introduction

 

In my thesis I would like to present the main theories and perspectives on postcolonialism in literature. There were already a lot of theories written on this subject. Therefore, I do not want to only present these theories but also find their main ideas in practice. It means applying them on literary works that are said to be part of the postcolonial literature.

For this practical part I have chosen two authors – Salman Rushdie and Zadie Smith. I have deliberately chosen these two because they differ in many aspects. To begin with, their country of origin is different. Rushdie comes from India (Pakistan) where he was born and then moved to Britain. Zadie Smith was already born in Britain and “only” one of her parents is Jamaican. Even though Rushdie was born in India, it was only in 1947 – the same year India gained its independence; we cannot say that he had a first-hand experience of colonialism. Concerning this aspect we can assign both of them to the second generation of postcolonial authors – those who have not lived in the former colonies for part (or most) of their lives.

However, there is an age difference of twenty six years between them. It means that they have lived through different political, cultural and social events in Britain; thus the question is if the issues and topics they dwell on differ as well. Also their rendering or approach to the problems varies.

When talking about Zadie Smith’s White Teeth, it was said that she has written not only a postcolonial novel with an influence of Rushdie but also a typical English novel dealing with social classes and politics of the 1980s in Britain. On the other hand, Rushdie’s novels are very hard to define; he employes various styles and forms usually within one novel. His literature was ranked among postcolonialism and a postmodern form of magic realism. He is also very politically committed and writes non-fiction, such as various essays, studies and newspaper articles.

We can say, that these two authors differ in various aspects even though their intent is the same – to put light on the postcolonial situation in the centre of former Empire and its former colonies and show the vices of contemporary multicultural society.

I would also like to find out if the theories of postcolonialism in literature are valid in the cases of both these authors and if they do, then, possibly, if there are any divergences or if they can be both put into the same field called “postcolonialism”.

However, there are many different opinions as far as postcolonialism is concerned. I would like to mention some of them and also those that can be said to be even opposite to see that this is not an easy concept in the literary studies.

First, I would like to briefly introduce both authors, however, I do not want to go into details. My intention is to point out the most important and interesting aspects of their lives and production that are relevant to my thesis. Then I will introduce the theory of postcolonialism and postcolonial studies. We can say that there are as many various points of view as there are the literary critics who gave their opinion on that subject. I want to present the most influential and probably also somehow controversial ones as well as introducing the circumstances and time period when postcolonialism came into existence. Since every literary theory is always a reaction to something that already exists and at the same time usually “cooperates” with other literary theories, I would like to present some of these theories that are essential in understanding postcolonialism.

In the next part I will ask and answer the question whether Zadie Smith and Salman Rushdie are postcolonial authors and if they are, why then; what are the issues that unite them under the heading “postcolonialism” and what exactly makes them be ranked among the postcolonial authors. Then, I will outline the main issues and elements of postcolonial theory that can be (and are) to be found in the postcolonial writing, and mainly those that can be found in the novels by Salman Rushdie and Zadie Smith.

The last part of my thesis contains the actual analysis of the literary works by these two authors with the use of the elements of postcolonialism. The aim of this part is to find similarities and differences in dealing with similar issues on similar background in their novels. For this practical part I have chosen one work by each author, i.e. White Teeth by Zadie Smith and The Satanic Verses by Salman Rushdie. I have decided for these two particular novels for the reason that White Teeth are compared to The Satanic Verses on various grounds. Several reviewers claimed that Zadie Smith was highly influenced by Rushdie when writing this novel therefore I would like to find the instances of his influence (if there are any).


دانلود با لینک مستقیم


دانلود اصول و نظریه ی پسا استعماری زادی اسمیت و سلمان رشدی

دانلود تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس


دانلود تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

مقدمه :
در دنیای  امروزه هیجانات ، تنش ها ، عصبیت ها وعوامل متعددی از این قبیل حاکم بر زندگی روزمره افراد هستند .
هر کدام از افراد جامعه امروزی در برخورد مستقیم با انواع استرسها و شرایط عصبی قرار دارند .محیط زندگی اجتماعی ، خانواده وهر آنچه فرد با آن در ارتباط است میتواند بعنوان عامل تنش زا جریان زندگی اورا به سمت بحرانها ونگرانیها سوق دهد .
امروزه تجارب تنش زا ناخواسته عکس العمل افراد را تعیین می کنند . بدین ترتیب که وقتی فردی یک تجربه ناخوشایند واسترس همراه با آن را دریافت می کند واکنش منفی بصورت اضطراب خود کم بینی ، افسردگی وغیره را از خود بروز می دهد . زیرا قدرت برخورد مقابله طبیعی با مشکلات را در نیافته وشاید نمی تواند که دریافت صحیحی ا زموقعیت خود داشته باشد .
از معضلات جامعه امروزی وشاید از بزرگترین آنها مسائل اضطراب است وافسردگی که هر کدام را به اختصار بیان می داریم .
اضطراب ، دلشوره ، تشویش ، نگرانی ،دلهره ، دلواپسی ، بی قراری ، دل آشوبه ونابسامانی حالاتی هستند که هر انسانی خواه وناخواه آنرا تجربه کرده است . می توان با اطمینان گفت که امکان ندارد انسان در این جهان زیسته باشد  وتجربه اضطراب را نداشته باشد ( معانه ، 1370).
ممکن است اضطراب را یک نوع درد داخلی دانست که سبب ایجاد هیجان وبه هم ریختن تعادل موجود می گردد و چون بشر دائما به منظور برقراری تعادل کوشش می کند بنابراین می توان گفت که اضطراب یک محرک قوی است .
امکان دارد این محرک مضر باشد واین خود بستگی دارد به درجه ترس ومقدار وخطراتی که متوجه فرد است (شاملو 1369).
در برخی از دیدگاهها گفته می شود که هنگامی احساس اضطراب دست می‌دهد که فرد با موقعیتی روبرو شود که کنترلی بر آن ندارد بطور کلی کنترل ناپذیر بودن آنچه روی می دهد واحساس درماندگی در برابر آن باعث می‌شود که فرد در موقعیتی فشار زا قرار گرفته احساس اضطراب نماید .
هر آدمی برای رویارویی با موقعیت فشار زا روش خاص خود را دارد گاهی فرد هیجان را در مدار توجه قرار می دهد وبجای درگیری با مساله اضطراب زا سعی می کند ، به طرق دیگری از اضطراب خود بکاهد ، گاهی خود مساله را در مدار توجه قرار می دهد .
موقعیت اضطراب زا را ارزیابی می کند وسپس دست به کاری می زند تا آن موقعیت را تغییر دهد یا از آن اجتناب نماید .( هیلگارد به 1369)
اگر چه مقدار محدودی اضطراب برای رشد بشر ضرروی است ولی مقدار آن نیز باعث اختلال رفتار می شود واغلب اوقات شخص را مجبور به نشان دادن رفتار نوروتیک یا پسیکوتیک می نماید (شاملو ، 1369).
موقعیتهای گوناگون زندگی خانوادگی اجتماعی تحصیلی ، شغلی همگی می‌توانند عوامل تنش زا را ایجاد ویا تشدید نمایند .
چنانچه فردی در یک موقعیت خاص شغلی قرار گرفته باشد که همواره استرس ، نگرانی ترس ویژگی شغلی او را تشکیل دهد خود او نیز حالتهای اضطراب را تجربه می کند واین موقعیتهای اضطراب زا تا حدودی بهداشت روانی فرد را بر هم می زند .
بدین ترتیب می بایست با تحقیق هر چه بیشتر در زمینه عوامل اضطراب زا وغلبه بر آنها به نحو طبیعی وصحیح موقعیتهای تنش زا را کاملا درک نموده وراه مقابله با آنرا ایجاد نمائیم تا شاید بتوان تا حدود زیادی معضل بزرگ جامعه امروزی که مسائل ناشی از اضطراب است را از بین ببریم .
افسردگی بیماری بسیار شایعی است که با وجود تحقیقات دامنه‌دار در‌مورد
علل ، علائم وطرق درمان آن متاسفانه در بیشتر جوامع امروزی و از جمله جامعه خود ما توجه به آن مبذول نشده است . علائم افسردگی را تا مدتها به عوامل دیگری چون ضعف اعصاب ، عصبانیت هیپوکندریاک وغیره نسبت می‌دادند به همین سبب تشخیص صحیح ودرمان آن به تعویق می انجامید ( امانت 1338).

 

 

 

 

شامل 178 صفحه word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق بررسی اضطراب و افسردگی در بین معلمان مدارس

دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر

اختصاصی از یارا فایل دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر


دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر

دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر

نوع فایل : Word

تعداد صفحات : 118
چکیده: 
گرایش بسیار و روز افزون در خصوص نابهنجاری‌ها و اختلالات بد شکلی بدنی (BDD) باعث ایجاد ارزیابی‌ها و مطالعات بسیار شده است.
این پژوهش پیرامون مفاهیم اختلال و رشد و پیشبرد و ابزارهای ارزیابی و نتایج عملکردها مطالعاتی را انجام داده است و در آن به مقایسه شدت بدشکلی هراس بدن بین دانش آموزان پسر و دختر دبیرستان ناحیه چهار مشهد براساس متغیرهای جنس، سن، وزن، پایه تحصیلی، رشته تحصیلی، آخرین معدل تحصیلی، تحصیلات پدر، تحصیلات مادر، تعداد اعضای خانواده چندمین فرزند و تعداد برادر و خواهر پرداخته‌ایم.
روش تحقیق در مطالعة توصیفی و روش نمونه گیری در دسترس می‌باشد. جامعة آماری را 260 نفر که 130 نفر دانش آموزان دختر و 130 نفر دانش آموزان پسر دبیرستانی تشکیل داده‌اند.
ابزار پژوهش پرسشنامه بدشکلی بدنی و چاقی که دارای 33 آیتم می‌باشد 19 سؤال ابتدائی در مورد اختلال دیس فیک و‌14 سؤال بعدی‌در مورد اختلال چاقی در پژوهش استفاده شده است . 
تجزیه و تحلیل داده‌ها به وسیلة نرم‌افزار spss انجام شده است و نتیجة پژوهش این بود که این روش تحقیق توصیفی (غیرآزمایشی) می‌باشد و روش آماری به صورت تصادفی از طریق نمونه‌گیری در دسترس می‌باشد.

فهرست مطالب:
چکیده 
فصل اول: کلیات 
1-1 مقدمه 
1-2 طرح مسئله و اهمیت آن
1-3 اهمیت موضوع پژوهش
1-4 اهداف تحقیق
هدف فرعی
1-5تدوین فرضیة تحقیق 
فرضیة اصلی: بین دانش‌آموزان دختر و پسر دبیرستانی از نظر بدشکلی بدنی تفاوت معنی‌داری وجود دارد
فرضیات فرعی
1-6 سوالهای تحقیق
1-7 تعاریف نظری و عملیاتی واژه‌ها
فصل دوم: پیشینه یا ادبیات 
2-1 اختلالات شبه جسمی در DSMIV 
2-4 اختلال بدریختی بدن
A- اختلال جسمانی کردن
وجود یک یا دو 
برخی از عوامل پویائی مشابه افسردگی
B- اختلال شبه جسمی نامتمایز 
C- اختلال تبدیلی 
D- اختلال درد
3- همه‌گیرشناسی
E- خود بیمار انگاری
1-تعریف. ترس یا باور بیمارگونه از مبتلا بودن به یک بیماری جدی در حالیکه چنین چیزی وجود ندارد
2-تشخیص، علائم و نشانه‌ها
3-همه گیر شناسی 
69-روان پویائی 
7-تشخیص افتراقی 
9-درمان 
F-اختلال بدریختی بدن
انواع هذیانی و غیر هذیانی اختلال بدشکلی بدنی
بدشکلی بدنی به عنوان یک عامل متغییر «وسواسی جبری» (OCD)
*بدشکلی بدنی و اختلالات خوردن به عنوان عوامل متغیر یک اختلال تصویر بدن
*بدشکلی بدنی به عنوان یک اختلال روان تنی
2-5 - همه‌گیر شناسی 
سبب شناسی
ویژگی‌های بالینی
تشخیص افتراقی
سیر و پیش آگهی
درمان
اجزاء درمان
(شیوه‌های درمانی اضافی) 
فصل سوم: روش پژوهش 
3-1 طرح پژوهش 
3-2 جامعه و نمونه آماری
3-3 ابزار پژوهش
3-4 روش تجزیه و تحلیل داده‌ها
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها 
فصل پنجم: نتایج بحث و پیشنهاد 
5-1 مقدمه
5-2 بحث و نتیجه گیری و تحلیل فرضیه‎ها 
5-3 پیشنهادات
فهرست منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق پژوهشی آمار اختلالات بدنی در بین دانش آموزان دختر و پسر

پاورپوینت جامع و کامل درباره تعیین موقعیت با GPS

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت جامع و کامل درباره تعیین موقعیت با GPS دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت جامع و کامل درباره تعیین موقعیت با GPS

پاورپوینت جامع و کامل درباره تعیین موقعیت با GPS

فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلاید  : 68 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

فهرست :

1 - مفاهیم تعیین موقعیت
2 - آشنایی با روشهای تعیین موقعیت با اجرام سماوی
3 -  تشریح روش تعیین موقعیت GPS
4 - تشریح روشهای برداشت اطلاعات با GPS
5 – استفاده از GPS برای کار ترازیابی
6 - آشنایی با نرم افزار پردازش اطلاعات GPS

مقدمه :

طی چند دهه اخیر با ورود تکنولو‍‍‍‍ژی ماهواره به عرصه علوم زمین تحول بزرگی در زمینه حل مجهولات علمی بشر(که در گذشته بسیار پیچیده وغیر ممکن به نظر می رسید) به وجود آمده است.

علوم نقشه برداری و ژئودزی در پی تعیین شکل و ابعاد زمین و تعیین  موقعیت  نقاط واقع  برروی آن نیز از این مشکل مبرا نبوده است.

 در قرون گذشته امکان تعیین شکل زمین و تعیین موقعیت جهانی نقاط در یک سیستم منحصر به فرد و مرکزیت یافته درمرکز ثقل (سیستم ژئو سنتریک) بوسیله تکنیکهای سنتی گذشته امری بس مشکل وغیر ممکن محسوب می شد.

 

 سیستم تعیین موقعیت نجومی

nقدیمی ترین سیستم تعیین موقعیت فضایی است که از هزاران سال پیش وجود داشته است .
nدر این روش ستارگان را مشاهده و از طریق آن موقعیت نقاط زمینی محاسبه میگردد .
nموقعیت ستارگان در جداول نجومی مشخص است و براساس مشاهدات امتداد و زمان موقعیت نقاط زمینی را میتوان بدست آورد .
nمختصات نجومی نقاط یک سری پارامتر های فیزیکی بوده و فیزیک زمین را توصیف می کنند.
nاز جمله توصیف های فیزیکی زمین:

  -     Precession

  -        Nutation

  - Polar motion

  - میدان گراویتی زمین و تغییرات وضعیت دورانی زمین و . . . .

 

اشتراک بگذارید:

 

پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید
 

پرداخت و دانلود

مبلغ قابل پرداخت 4,950 تومان
(شامل 10% تخفیف)
مبلغ بدون تخفیف: 5,500 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک

 

فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایلGPS-taeen-mogheiat_714593_7298.zip5.4 MB

 


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت جامع و کامل درباره تعیین موقعیت با GPS