یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق و بررسی در مورد مطالعات ظرفیت کانال

اختصاصی از یارا فایل تحقیق و بررسی در مورد مطالعات ظرفیت کانال دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق و بررسی در مورد مطالعات ظرفیت کانال


تحقیق و بررسی در مورد مطالعات ظرفیت کانال

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه

 13

برخی از فهرست مطالب

ظرفیت کانال پایین رودخانه ای»

منحنی درجه رودخانه

نمودارهای سطح آب

«مطالعات ظرفیت کانال»

مقدمه :

a)کلی . مطالعات ظرفیت کانال بر جریان بالا تمرکز دارد . بهره برداری از سیلاب ها برای یک مخزن نیازمند اهداف پایین رود موثر بر جریانات بدون زیان در زمان رها کردن آب زیادی است . ظرفیت کانال بدون زیان را می توان در چند جا و جریان هدف را در چند سطح تعیین کرد . اهداف پایین تری را می توان برای سیلابهای کوچک ، موقعیت های سیلابی زیر منتهی الیه در نظر گرفت . هدف بی زیان احتمالاً منجر به خسارات کمتری می شود . همچنین هدف جریان بی زیان احتمالاً با توجه به فصل و دشت سیلابی تغییر می کند .

b) میزان‌ آزادی مقاومت . ظرفیت کانال با مقاومت کانال در برابر میزان آزادی مخزن ارتباط دارد . میزان آزادی بالا برای قوه محرکه مولد برق یا کنترل سیلاب می تواند به لبه کانال صدمه وارد کند و موجب تزلزل کانال شود .

c) ظرفیت کانال . وقتی عملکرد سیلاب بر حداکثر ظرفیت کانال متمرکز است ، معمولاً طراحی مطالعات نیازمند اطلاعاتی ورای سطح کلی عملکردهای مورد انتظار است . همچنین اهداف سیلاب پایین می تواند به حفظ حداقل عمق جریان پایین رودخانه ای برای کشتیرانی ، تفریح یا اهداف محیط زیست مربوط باشند . مطالعات ظرفیت کانال اصولاً اطلاعاتی را در موردظرفیت و درجه کانال مطمئن در مناطق حساس تهیه می نماید .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق و بررسی در مورد مطالعات ظرفیت کانال
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.