یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

ترفند های ویندوز اکس پی

اختصاصی از یارا فایل ترفند های ویندوز اکس پی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

ترفند های ویندوز اکس پی


ترفند های ویندوز اکس پی

فرمت فایل:word

تعدادصفحات:36 صفحه

ترفند های ویندوز اکس پی Windows Xp Secret 

 

روشن کردن

 

کامپیوتر با ماوس :

 

ابتدا به قسمت setup سیستم خود رفته و وارد power management setup شوید سپس بر رویpower on by mouse یا power on by keyboard اینتر کنید و در قسمت موس

 

click Double   را فعال کنید ودر قسمت keyboard باید password رافعال کنید.

 

اکنون شما میتوانید سیستم خود را با دو بار کلیک موس یا ازطریق یک کلید کیبورد(به دلخواه) روشن کنید.

 

(تذکر : همه ستاپ ها این خاصیت را ساپورت نمی کنند)

 

قرار دادن تصویر مورد نظر

 

هنگام بالا آمدن ویندوزاین روش برای ویندوز Xp قابل اجراست . برای قرار دادن عکس

 

قبل از بالا آمدن ویندوز Xp ابتدا به ریجستری ویندوز بروید .(از منوی استارت Run را انتخاب کنید و کلمه regedit راتایپ کنید)

 

بعد در ریجستری به آدرس زیر بروید :

 

HKEY_USERS > .DEFAULT > Control Panel > Desktop

 

و در سمت راست فایلی به نام Wallpaper بیابد و با دبل کلیک بر روی آن در قسمت آدرس که None نوشته شده هست، آدرس عکس مورد نظر را قرار دهید.

 

( مثلا: D:/image/File.bmp ) و اینتر بزنید. دقت داشته باشید که عکس باید یک تصویر با فرمت bmp. باشد.(حتما هنگام آدرس دادن (bmp. )را در آخر فایل بنویسید حال اگر آدرس عکس رو درست وارد کرده باشید اون عکس قبل از اینکه ویندوز بالا بیاد 3 ثانیه نمایش داده می شه .

 

تنظیمات سیستم برای یک کامپیوترمخصوص بازی

 

-اگر یک حرفه ای بازی های کامپیوتری هستید , بایدتغییراتی در تنضیمات سیستم خود بدهید , تا منابع بیشتری برای کامپیوتر تان فراهم آورید , او هم با جان دل بیشتری در خدمت سرگرمی های شما , از جمله بازی های کامپیوتری قرار بگیرید.برای اعمال این تغییرات , باید وضعیت تعدادی از سرویس های ویندوز را به حالت Manual تغییر دهید. برای این کار ازمنو Start به Control panel بروید ودرگزینهTools Administrative فقره Services را انتخاب کنید.حالاروی سرویس مورد نظر دو بار کلیک کنیدتا پنجره مربوط به آن باز شودوسپس در حوضه Startup Type گزینه Manualرا قرار دهید.پس از این کار می بایست دکمه های Apply, ok به ترتیب کلیک کنید.بسیاری از سرویس های که در این بخش می توانید وضعیت شروع انها را به manual تغییر دهید ,  سرویس هایی هستند که وضعیت Automatic دارند. تعدادی از سرویس های ویندوز نیز در وضعیت Disable به سر می برند که بهتر است آنها را به حال خودشان بگزارید.

 

راهی که بدون استفاده از آنتی ویروس متوجه شویم که سیستم ویروس دارد یا نه؟

 

شما میتوانید با استفاده ار برنامه Search موجود درویندوز, به جستجوی فایل Kernel.dll در مسیرX:\Windows\System بپردازید و اگر فایل فوق در مسیر مذکور موجود بود , معلوم می شود که سیستم تان به ویروس آلوده است و باید با استفاده از آنتی ویروس مناسب آن را پاک کنید. توجه داشته باشید که حرف x مسیر فوق , همان درایوع است که ویندوزخود را در آن نصب کرده اید.(معمول ادرایو c)

 


دانلود با لینک مستقیم


ترفند های ویندوز اکس پی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.