یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود مقاله ترجمه شده : اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله ترجمه شده : اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود مقاله ترجمه شده : اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین


دانلود مقاله ترجمه شده : اعتماد مصرف کننده به تجارت الکترونیک در آمریکا، سنگاپور و چین

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش),PDF

تعداد صفحات فایل اصلی مقاله : 17 صفحه

تعداد صفحات فایل ترجمه شده : 34 صفحه

چکیده ترجمه:
خلاصه
این تحقیق سوابق و پیامدهای اعتماد مصرف کننده را در آمریکا ، سنگاپور و چین بررسی می کند . نتایج نشان می دهد که شهرت و اطمینان سیستم یک فروشنده اینترنتی و گرایشی طبیعی مشتری به اعتماد بطور قطعی مربوط به اعتماد مشتری می باشد . اعتماد مشتری رابطه مثبتی با طرز تلقی و رابطة منفی با ریسک مشاهده شده دارد . مفاهیم مورد بحث قرار گرفتند .
1- مقدمه
اعتماد نقش مهمی را در بسیاری از تعاملات اقتصادی و اجتماعی درگیر با عدم اطمینان و عدم استقلال ایفا می کند . از عدم اطمینانی که در معاملات اینترنتی وجود دارد ، بسیاری از محققان بیان کرده اند که اعتماد یک عامل مهم مؤثر در افزایش موفقیت تجارت الکترونیک می باشد . مفهوم اعتماد بسیار مهم و حیاتی می باشد زیرا آن روی یک تعداد عوامل ضروری برای معاملات آنلاین اثر می گذارد  ، از قبیل امنیت و خصوصی بودن . بعلاوه ، هر چند تجارت الکترونیک مزایایی را برای هر دو خریدار و فروشنده فراهم می کند . ولی آن محدودیتهایی از قبیل جدایی فیزیکی مابین خریداران و فروشندگان و مابین خریداران و کالا ، دارد . به منظور کاهش موانع ، فروشندگان باید یک رابطه قابل اعتمادی را برای پرورش وفاداری مشتری توسعه دهند .
اعتماد مصرف کننده جنبه ای مهم از تجارت الکترونیک می باشد و شناخت سوابق و پیامدهای آن یک کمک مقدماتی برای دلایل ذیل می باشد . ابتدا ، سوابق اعتماد ما را برای شناخت اهمیت نسبی عوامل مؤثر در اعتماد قادر می سازد . درک این عوامل نقش مهمی را در تدبیر کردن معیارهای مناسب جهت تسهیل اعتماد ، ایفا می کند . ثانیاً پیامدهای اعتماد قادر خواهد کرد ما را به درک بهتر اهمیت اعتماد و اثر آن روی رفتار خریدار آنلاین .
در ادبیات ( مکتوبات ) اعتماد سازمانی ، mayer و دیگران یک مدل در برگیرنده هر دو جزء اعتماد شامل اعتماد کننده و مورد اعتماد را پیشنهاد کردند . آنها ادراکات اعتماد کننده را دربارة ویژگیهای مورد اعتماد ( معتمد ) بررسی کردند . در مقالة تحارت الکترونیک Jarrenpaa و دیگران اینکه آیا ادارکات مشتریان فروشگاه اینترنتی در مورد شهرت و اندازه فروشگاه بر اعتماد آنها در فروشگاه تأثیر می گذارد یا خیر را بررسی نمودند .
ضمناً با اتصال به تئوری عمل منطقی ، محققان همچنین پیامدهایی را که اعتماد بر طرز تلقی ها ، تعابیر و رفتارهای مشتری دارد ، تخمین زده اند . در یک روش مشابه ، Bendoly و دیگران تأثیر یکپارچگی کانالها را بر وفاداری مشتریان به یک شرکت چند کاناله را بررسی کردند .
طبیعت و ماهیت جهانی اینترنت سؤالاتی را دربارة آثار اعتماد در امتداد فرهنگها نیز ایجاد می کند . هر چند اعتماد ممکن است در انواعی از راهها ( روشها ) شکل پیدا کند ، اینکه اعتماد چگونه برقرار می شود به عوامل فرهنگی وابسته است ( بطور مثال ، هنجارهای اجتماعی ، ارزشها و غیره ) که رفتارها و عقاید مردم را هدایت می کند ‌‍[7] بر مبنای 4 بعد فرهنگ طحار Hofsiede [7] ، Doney [8] یک چارچوب تشخیص فرایندهای اعتماد ساز را که اهمیت فرهنگ را در توسعه اعتماد روشن نمود ، ارائه دادند . در روش مشابه Jarrenepaa و Tractinsky [4] بیان نمودند که فرهنگ ممکن است بر تجارب اعتماد مصرف کننده در فروشگاه اینترنتی اثر بگذارد . Pariov , chai [9] یک مدل پذیرش تجارت الکارونیک بر مبنای فرهنگ متقابل ( دو طرفه ) ارائه دادند و بطور تجربی آن را آزمودند .
داده های مورد استفاده از ایالات متحده و چین جمع آوری شدند . آنها فهمیدند که اعتماد بطور مستقیم بر طرز تلقی مشتری در امتداد فرهنگها تأثیر می گذارد ؛ بعابرت دیگر اعتماد برای همة فرهنگهای مورد مطالعه مهم می باشد .
تحقیق دیگری یک نوع شناسی از انواع اعتماد را پیشنهاد کرده است [10] ، یک معیار اندازه گیری را برای اعتماد ارائه کرده است [11] ، بر اهمیت اعتماد سیستم در کسب و کار برای معاملات مشتری ، تدکید کرده است [12] ، مدل اعتماد را پیشنهاد کرده است [ 15-13 ] ، اعتماد را با مدل پذیرش تکنولوژی منسجم کرده است ( 17-16] ، سوابق و پیشنه اعتماد را بررسی کرده است ‍‍] 19-18] ، و اهمیت حضور اجتماعی روی ابعاد اعتماد را آزمایش کرده است [20] .
هرچند اعتماد در طول 50 سال مورد آزمون قرار گرفته است ، اکثر تحقیقات روی اعتماد مشتری بر روی مصرف کنندگان در کشورهای انگلیسی زبان متمرکز شده است و اخیراً در کشورهای صنعتی . مثلاً تحقیقات کشورهای مانند امریکا و استرالیا را بررسی نموده است .
مطالعات دیگر شکل اعتماد مشتری را بین دو کشور مختلف مقایسه کردند ، مثلاً Yamagisji , yamagishi [22] مدرک تجربی را که شهروندان ژاپنی اغلب سطح کمتری از اعتماد در مقایسه با همتایان آمریکایی شان گزارش می کنند ، ارائه داده اند . در یک روش مشابه ، Tracsinsky , Jarvenpaa اعتماد مشتری را در ایالات متحده و اسرائیل بررسی کردند . همینطور cefen و سایرین [23] تنوع فرهنگی و اعتماد را در پذیرش IT مابین ایالات متحده و آمریکای جنوبی بررسی کردند .
سین و دیگران [24] مطالعات اخیر مشتریان در فرهنگ های متقابل را مرور کردند و دریافتند که در حدود نیمی از این مطالعات فقط دو فرهنگ را بر می گیرند . به هرحال مطالعاتی که فقط یک یا دو فرهنگ را بررسی نموده اند ممکن است ارزشهای محدودی در مقایسه با مطالعات انجام شده در چندین فرهنگ داشته باشند . دلیل آن اینست که مطالعات انجام شده در چندین فرهنگ به ما درکی عمیقتر و بهتر از اثرات فرهنگ بر رفتار به  می دهد . [25] بنابراین ما بطورتجربی یک مدل اعتماد مشتری را در تجارت الکترونیک که داده ها از 3 کشور جمع آوری شده اند را بررسی می کنیم . آمریکات ، سنگاپور و چین .
2- مدل تحقیق و فرضیات
ما تحقیقات قبلی را توسط بررسی کردن تجارب ( سوابق ) اعتما مصرف کننده در زمینه تجارت الکترونیک بر مبنای هر دوی اعتماد کننده – مصرف کننده و مورد اعتماد – فروشندگان معامله اینترنتی بسط داده است . عقاید اعتماد کردن مشتری بر طرز تلقی آنها برای فروشندگان و درک ریسک آنها تأثیر می گذارد . طرز تلقی مشتریان از فروشندگان و ریسک درک شده آنها در عوض بر تمایلشان برای خرید تأثیر می گذارد . مدل تحقیق و فرضیه ها در شکل 1 نشان داده شده است

دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.