یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پروژه کارآموزی مهدکودک دنیا

اختصاصی از یارا فایل دانلود پروژه کارآموزی مهدکودک دنیا دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود پروژه کارآموزی مهدکودک دنیا


دانلود پروژه کارآموزی مهدکودک دنیا

 

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:26

فهرست مطالب :

عنوان :                                                                                                                                                   صفحه:
مقدمه     0
معرفی مهد کودک     1
کروکی محل انجام پروژه     2
فصل اول – گزارش روزانه    3
فصل دوم – گزارش هفتگی     14
فصل سوم – گزارش ماهانه     17
برداشت کلی     19
نقاشی آزاد     20
پیشنهادات و انتقادات     25
نتیجه گیری     26

نقاشی آزاد

چکیده:

مراحل کارهای انجام شده از محل کارآموزی:
در تاریخ 3/7/86 ساعت 9:15 وارد مهد شدم. ابتدا با مربی ها و بچه ها داخل اتاق تلویزیون مشغول نرمش شدیم و بعد از خوردن صبحانه به کلاس برگشتیم. در کلاس داخل دفترهای بچه ها شکل گلابی کشیدیم تا بچه ها رنگ آمیزی کنند و بعد برای تشویق بچه ها داخل دفترچه ها عکس برگردان چسباندم و به تمامی بچه ها ظرف خمیربازی دادیم و در کارهای عقب مانده مربی به وی کمک کردم.


در تاریخ 5/7/86 ساعت 7:34 وارد مهد کودک شدم. بعد از خوردن صبحانه در طبقه همکف به کلاس گروه 5-4 ساله ها رفتم و در آنجا مشغول انجام کارهای عقب مانده مربی شدیم و بعد از آن هم کمی با بچه ها بازی کردیم (صندلی بازی) که برای تمرکز حواس و سرعت عمل بچه ها مفید است و بعد از آن هم باز طبق ساعت معمولی 11:40 به طبقه همکف برگشتیم تا بچه ها را برای رفتن آماده کنیم و من هم ساعت 12:30 از مهد خارج شدم.


در تاریخ 7/7/86 ساعت 7:30 وارد مهد شدم، بعد از مدت کمی که در طبقه همکف به منظور جمع شدن تمامی بچه ها و شروع نرمش، گذراندیم به کلاس 5-4 ساله ها رفتم و طبق معمول کارهای عقب مانده ی مربی و بعد صبحانه ی بچه ها را تقسیم کردم و برایشان کتاب داستان همراه با تقلید صدا را خواندم تا بچه ها تفاوت شخصیت های داستان را متوجه شوند.


در تاریخ 15/7/86 ساعت 7:30 وارد مهد کودک شدم در همان ابتدا تعداد زیادی کاغذهای مربوط به روش برش بچه ها را آماده کردم و همینطور به بچه ها نقاشی آزاد دادم و در رنگ آمیزی به آنها کمک کردم و نقاشی آن ها را به دیوار نصب کردم و طبق معمول ساعت 11:40 بچه ها را به طبقه همکف برای تماشای تلویزیون آوردیم و من هم ساعت 12:30 از محل خارج شدم.


در تاریخ 19/7/86 ساعت 7:30 وارد آمادگی شدم، به کلاس واقع در طبقه همکف رفتم (گروه سنی 4 الی 3-2 سال) ابتدا همراه بچه ها به اتاق مجاور جهت تماشای تلویزیون رفتیم بعد از آن داخل کلاس به نرمش پرداختیم و همینطور موقع میوه ها، دادن میوه ها به بچه های سنین پایین، بعد از آن هم رنگ آمیزی داشتند که تک تک آنها رسیدم و بهشان کمک کردم. و در آخر حضورغیاب از بچه ها به عمل آوردم و در نهایت با بچه ها بازی کردم (قایم باشک) که مورد استقبال بچه ها قرار گرفت و ساعت 12:30 از محل خارج شدم.


در تاریخ 22/7/86 ساعت 7:30 وارد آمادگی شدم، به کلاس بچه های کوچک (گروه سنی 4 الی 3-2) رفتم. در آنجا با بچه ها بازی کردم (صندلی بازی و عمو زنجیرباف) که برای تمرکز حواس و سرعت عمل مناسب است و همینطور در دفتر خانم لطف آبادی مدیریت آمادگی سما رفتم و یکسری کارهای جزئی را انجام داد و ساعت 12:30 از محل خارج شدم.


در تاریخ 24/7/86 ساعت 7:30 وارد مهد که شدم به کلاس آمادگی (2)- گروه سنی 6-5 سال رفتم با هم شعرهای مهد سما را خواندیم و صبحانه هارو براشون تقسیم کردم و بعد از کارهای اولیه در دفتر نقاشی بچه ها شکل برگ کشیدم تا رنگ آمیزی کنند، در آخر وقت کلاسی با همدیگر بازی کردیم (لگو بازی) و در انتها ساعت 12:30 از محل خارج شدم.
در تاریخ 26/7/86 ساعت 7:30 وارد مهدکودک شدم برای بچه ها کتاب داستان خواندم و با همدیگر بازی کردیم و به بچه ها نقاشی با ماژیک بهشون دادم و در نقاشی بهشون کمک کردم و در آخر وقت کلاسی، ساعت 11:40 به طبقه همکف جهت تماشای تلویزیون آمدیم، البته من تا ساعت 13:30 در آمادگی حضور داشتم و بعد از رفتن بچه ها به کمک مربی که در کلاس به بچه های سنین پایین کمک کردم تا غذای بچه ها را آماده کنیم.


در تاریخ 28/7/86 ساعت 7:15 وارد مهد شدم تا چند دقیقه ای داخل طبقه همکف ماندم تا تمامی بچه ها جمع شوند بعد از آن کلاس آمادگی در طبقه آخر رفتم، روز سختی بود چون من در این روز 4 کلاس مراجعه کردم و هر کلاس حدود 1 الی 5/1 ساعت ماندم و در هر یک از کلاسها فعالیتهایی انجام دادم مانند قصه خواندن در 2 کلاس آمادگی، بازی کردن در همان 2 کلاس، رنگ آمیزی با مداد رنگی و ماژیک در 3 کلاس آمادگی (گروه سنی 6-5 سال) و دادن میوه ها به بچه ها (گروه سنی 4 الی 3-2 سال)


در تاریخ 29/7/86 ساعت 7:30 وارد مهد کودک شدم و در کلاس آمادگی (گروه سنی 6-5 سال) و در نقاشی بچه ها کمک کردم و همینطور در رنگ آمیزی آنها و کارهای مربوط به مربی مانند: تقسیم کتاب ها، نامه به اولیاء، درست کردن کارت های آفرین را درست کردم و از محل ساعت 12:30 خارج شدم.


در تاریخ 6-8-86 ساعت 7:30 وارد مهد کودک شدم و در کلاس طبقه بالا (3) بودم در آنجا فعالیتهایی مانند: قصه خواندن (جادوگر شهر اُز، ای کیو سان)، بازی کردن (صندلی بازی) و بعد از آن باز کمک به مربی در انجام کارهای عقب مانده- در آخر ساعت 12:30 از مهد خارج شدم.
در تاریخ 8/8/86 در ساعت 7:30 وارد مهد که شدم به کلاس (گروه سنی 6-5 سال) رفتم و فعالیتهایی نظیر: قصه خواندن، توضیح در مورد کتاب کار (رنگ آمیزی و آموزشگاه و...) انجام دادم و میوه هایشان را بهشان دادم.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.