یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود مقاله wLayout چیست

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله wLayout چیست دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

دانلود مقاله wLayout چیست


دانلود مقاله wLayout چیست

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:17

فهرست مطالب :

wLayout چیست؟

نمونه هایی از نمایش اطلاعات پروژه:

Bar chart

ستونهای فعالیت  (Activity columns)
شبکه PERT

فرم ثبت وقایع (Log form)

منطق زمانی فعالیتها (Timescaled)

گروه بندی بر اساس دسته بندی کارها (Group by Category)

گروه بندی بر اساس تاریخ (Group by Dates)

گروه بندی بر اساس منابع (Group by Resource)
جدول منابع (Resource Worksheet)

نمودار هزینه / منبع (Resource/ Cost Graphs)

طبقه بندی ساختار شکست فعالیتها (WBS)

طبقه بندی خلاصه فعالیتها (Summary View)

شروع کار با P3  و باز کردن یک پروژه

باز کردن یک پروژه
بررسی مشخصات کلی پروژه

تعیین ساختار پروژه

افزودن یک گروه پروژه

افزودن پروژه ها به گروه پروژه

مدیریت گروه پروه

نحوه بر آورد زمان فعالیتها

 

 

wLayout چیست؟
تقریباً تمام قسمتهای Bar chart و شبکه PERT بدلخواه قابل تغییر هستند. این مزیت کمک می کند تا پروژه را به اشکال مختلفی نشان دهید. مثلاً می توانید فرمت ستونهای فعالیت را طوری تغییر دهید تا فقط اطلاعات مورد نظر شما را نمایش دهند. می توانید اندازه و رنگ نقاط انتهایی میله های فعالیت را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید. تاریخهای برنامه ای را اصلاح نموده یا اطلاعات پروژه را توسط یک سیستم کد گذاری با معنی طبقه بندی کنید.
تغییرات فوق الذکر در حالت نمایش Bar chart یا PERT، در واقع تغییر بر روی Layout ها هستند که هر کدام شکلی از نمایش اطلاعات پروژه می باشند و در صورت ذخیره Layout جدید را تشکیل می دهند. شما یا هر کس دیگری که با پروژه  کار می کند می تواند اطلاعات پروژه را به شکل دلخواه خود تنظیم نموده و از Layout های متعددی بهره بگیرد. مثلاً یک Layout برای بروز رسانی پروژه و Layout دیگر جهت مشاهده هزینه ها با رنگها و فونتهای دلخواه، اگر بخواهید اطلاعات خلاصه ای را برای مدیر خود ارسال کنید. می توانید یک Layout جداگانه برای این منظور ایجاد کنید. پس شما می توانید Layout های متععدی ایجاد نموده و آنهای دیگر را بسته به نیاز به دفعات اصلاح کنید. ضمن اینکه همین Layout ها را می توانید به راحتی به پروژه های دیگر یا پروژه های جدید انتقال دهید.
در صفحات بعد چندین نمونه Layout جهت بازبینی اصلاح، update و پیگیری پروژه ارائه شده است.
 
نمونه هایی از نمایش اطلاعات پروژه:
امکان دسته بندی و مدیریت اطلاعات پروژه در قالب Layout های متعدد در حالت نمایش Bar chart و PERT از طرف P3 فراهم شده است. در حالت نمایش Bar chart صفحه به صورت ترکیبی از جدول اطلاعاتی فعالیتها و Bar chart به همراه مقیاس زمانی ‍(timescale) می باشد. در حالیکه در Layout  های PERT شما شبکه فعالیتها را به همراه جریان منطقی ارتباطات بین آنها ملاحظه می کنید. از جدول اطلاعات می توان برای حذف و اضافه کردن فعالیتها یا اصلاح اطلاعات موجود استفاده کرد. در Bar chart ارتباط فعالیت ها را به همراه مقیاس زمانی برای کنترل تاریخهای برنامه ملاحظه می کنید، در حالیکه شبکه PERT به منظور طراحی ساختار برنامه زمان بندی مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید به کمک PERT ارتباط بین فعالیتها را ایجاد نموده و آنها را از نظر منطقی کنترل کنید، همچنین با تغییر مشخصه های نمایش شبه PERT آنرا برای ارائه به اعضای مسئول هر بخش از کارها آماده کنید.
 
Bar chart
شما می توانید هر سطح از جزئیات راکه می خواهید بر حسب نیاز نمایش دهید. مثلاً فعالیتها را بر حسب عناوین هر پروژه فقط در ناحیه Bar chart نمایش داده و ستون های فعالیت را حذف کنید.
در مثال روبرو میله های زودترین شروع (early bars) با میله های برنامه زمان بندی مبنا (target bars) مقایسه شده است.

 

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.