یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

مقاله طراحی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت اولین گام برای رسیدن به کلاس جهانی تولید

اختصاصی از یارا فایل مقاله طراحی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت اولین گام برای رسیدن به کلاس جهانی تولید دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

مقاله طراحی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت اولین گام برای رسیدن به کلاس جهانی تولید


مقاله طراحی و استقرار سیستم مدیریت کیفیت اولین گام برای رسیدن به کلاس جهانی تولید

 

 

 

 

 


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)

تعداد صفحات:16

فهرست مطالب:

مقدمه

دستیابی به کلاس جهانی تولید (WCM) و ارتباط آن با سیستم مدیریت کیفیت

تعریف استاندارد سیستم مدیریت کیفیت

اهمیت استانداردهای مدیریت کیفیت

برخی از مزایای استقرار سیستم مدیریت کیفیت

مراحل 19 گانة استقرار سیستم مدیریت کیفیت در سازمان‌ها

نتیجه‌گیری

منابع

پی‌نوشت‌ها

 

چکیده:

امروزه دغدغه مشترک بسیاری از سازمان‌های تولیدی و خدماتی، رسیدن به کلاس جهانی و برخورداری از مزایای رقابتی آن است. صاحب‌نظران علم مدیریت با درک زیرکانة این نیاز، به طرح دیدگاه‌ها و تکنیک‌های نوین مدیریتی پرداخته‌اند تا بدین‌وسیله، به ارتقا و بعضاً نجات سازمان‌ها اهتمام ورزند. اما برای استفاده از این روش‌ها باید مراحل صحیح و منطقی اجرای آن ها را شناخت و بسترهای مناسب را برای ایجاد آن ها فراهم کرد و به اصطلاح، بی‌گدار به آب نزد. در غیر این صورت، سازمان به نوعی خستگی و بی‌اعتقادی نسبت به این دیدگاه‌ها و تکنیک‌ها دچار خواهد شد.

تجربة نگارنده در ارایة خدمات مشاورة استقرار سیستم‌های مدیریت کیفیت در سازمان‌های تولیدی و خدماتی کشورمان، بیانگر این موضوع است که سازمان‌های پیشرو، سازمان‌هایی هستند که قبل از هرگونه حرکتی برای کاربرد تکنیک‌ها و دیدگاه‌های نوین مدیریتی، به ضرورت وجود سیستم‌هایی به منظور ایجاد داده‌های عملکرد و به تصویر کشیدن وضعیت فعلی سازمان پی برده‌اند و آن را ایجاد کرده‌اند.

در این مقاله، با بهره‌گیری از تجربیات اجرایی نگارنده، به تعریف و تبیین بسترها و پیش‌نیازهای مورد نیاز برای رسیدن به سطح کلاس جهانی و همچنین تبیین مراحل اجرایی چنین سیستم‌هایی در قالب استانداردهای بین‌المللی مدیریت پرداخته می‌شود.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.