یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی PPT

اختصاصی از یارا فایل تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی PPT دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی PPT


تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی PPT

نام محصولپاورپوینت تجزیه و تحلیل محیط بازاریابی 

فرمت : PPT

تعداد اسلاید: 30

زبان : فارسی

سال گردآوری : 94

 

 

محیط بازاریابی 

محیط بازاریابی یک شرکت متشکل از عناصر و نیروهای خارج از بازاریابی است که بر توانایی مدیریت بازاریابی در ایجاد روابط موفقیت آمیز با مشتریان مورد هدف و حفظ آن تاثیر می گذارند.

* روشهای جمع آوری اطلاعات بازاریابی از محیط خارجی:

  1. تحقیقات در بازاریابی
  2. هوش بازار یابی

 

 

بخش های محیط بازاریابی

1-محیط خرد:

از نیروهای نزدیک به شرکت تشکیل یافته است که در توانایی شرکت در ارائه خدمت به مشتریان اثر می گذارند. مانند:

1-دیگر واحد های شرکت2-تامین کنندگان مواد اولیه3-واسطه های بازاریابی4-رقبا

 

 

2-محیط کلان:

نیروهای بزرگتر اجتماعی هستند که می توانند برکل محیط خود اثر بگذارند. مثل:

1-عامل جمعیت شناختی 2-اقتصادی 3- طبیعی 4-فناوری5-سیاسی6-فرهنگی

 


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.