یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پایان نامه امکان‌سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور

اختصاصی از یارا فایل پایان نامه امکان‌سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پایان نامه امکان‌سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور


پایان نامه امکان‌سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک  در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور

پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت با عنوان امکان‌ سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور به صورت کامل و با فرمت ورد و پی دی اف

چکیده:

ورود فناوری اطلاعات و ارتباطات به عرصة اقتصاد و تجارت منجر به شکل‌گیری انقلابی به نام تجارت الکترونیکی شده است که در حال تغییر روش‌های تجار‌ت، خرید و حتی تغییر نحوة تفکر ماست. هر شرکتی که به دنبال کسب موفقیت در آینده است، کوشش می‌کند تا یک راهبرد مناسب در زمینه کسب و کار و تجارت الکترونیکی را به اجرا درآور‌د؛ که اولین و مهمترین قدم در این را‌ه، شناسایی عوامل موثر بر راه‌اندازی این سیستم می‌باشد. بر این اساس، در این تحقیق سعی شد ضمن آشنایی با تجارت الکترونیک و زیرساخت‌های لازم برای اجرای این سیستم، به بررسی امکان‌سنجی استقرار سیستم تجارت الکترونیک در گروه شرکت‌های صنعتی خیام الکتریک نیشابور پرداخته شود.

بر این اساس این تحقیق از سه بعد فنی، بعد مدیریتی و بعد فرهنگی- اجتماعی به بررسی امکان استقرار سیستم تجارت الکترونیک پرداخته شده است که روش نمونه‌گیری در این پژوهش، به روش تصادفی می‌باشد و حجم نمونه تعداد 44 نفرتعیین شد. به منظور جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه استفاده شده است که پایایی این پرسشنامه از طریق ضریب آلفای کرونباخ تعیین گردید‌. نتایج حاصل از این تحقیق نشان می‌دهد که بین امکان استقرار سیستم تجارت الکترونیک و ابعاد فنی، مدیریتی و بعد فرهنگی - اجتماعی رابطه معنا‌داری وجود دارد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.