یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

JEvents Gold 3.4.6

اختصاصی از یارا فایل JEvents Gold 3.4.6 دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

JEvents Gold 3.4.6


JEvents Gold 3.4.6

برنامه‌ریزی یکی از مهمترین کارهای ما در زندگیمان است. خب برای این منظور باید بتوانیم برنامه خود را در روزهای مشخصی، تعیین کنیم. سایتی که ما داریم نیز باید برنامه‌های خود را بصورت رویدادهایی در تاریخ نمایش دهد. اگر سایتی داشته باشیم که وظیفه برگزاری کنسرت‌های موسیقی را داشته باشد برای آنکه بهتر به کاربران خود برنامه اجرایی را نمایش دهیم بهترین کار استفاده از JEvents خواهد بود.
این افزونه برای سایت‌های غیر از سایت برگزار کننده کنسرت می‌تواند کارگشا باشد و این تنها یک مثال بوده است. سایت‌های خبری، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و ... نیز بسته به نوع فعالیت خود و رویدادهایشان می‌توانند از این کامپوننت استفاده کنند.

تقویم این افزونه از هسته جوملا استفاده می‌کند.

این افزونه قالب‌های نمایشی مختلفی را دارد که برای نمایش رویدادها و تقویم می‌توانید استفاده کنید. همچنین می‌توانید یک تقویم را با رویداد‌های روز به روز آ نرا از سایتی به سایت دیگر در این افزونه خروجی گرفته و وارد کنید.

این افزونه به همراه سه ماژول و یک پلاگین منتشر شده است که پلاگین آن از نوع جستجو است و این افزونه را در جستجوی جوملا اضافه می‌کند. اما ماژول‌های آن عبارتند از: رویداد‌های پیش رو، تقویم کوچک، فهرست تقویم 

توضیحات و اطلاعات افزونه

دموی افزونه

JEvents Gold 3.2.7    >>>   پشتیبانی از جوملا 2.5 و 3

JEvents Gold 3.4.6    >>>   پشتیبانی از جوملا 3


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.