یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

رشته مهندسی کشاورزی 12ص

اختصاصی از یارا فایل رشته مهندسی کشاورزی 12ص دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

رشته مهندسی کشاورزی 12ص


رشته مهندسی کشاورزی 12ص

12 ص

امان از دست این مهندسی که عرض و طولش به کشاورزی و پزشکی‌ هم رسیده. فکر مهندسی نظم و انضباط و حذف زوائد را در پی دارد. این رشته تازه تأسیس در مقطع کارشناسی دارای 10 گرایش مختلف است که در میان داوطلبان علوم تجربی 7 گرایش و در گروه علوم ریاضی و فنی 3 گرایش دارد.

در مهندسی کشاورزی که نگهداری و پرورش و حفاظت از خاک و گیاه بصورت علمی همراه با کمترین خسارت و بیشترین بهره دهی آموزش داده می‌شود، گرایش‌هایی همچون باغبانی ، زراعت و اصلاح نباتات، خاک شناسی ، گیاه پزشکی ، علوم و صنایع غذائی ، علوم دامی و ترویج و آموزش کشاورزی وجود دارد که در این گرایش ها یافته‌ها و تحقیقات برای تولید غذای سالم با کمترین خسارت و بیشترین حجم از تولید آموزش داده می‌شود.

دروس ریاضی، زیست شناسی ضریب 3 و فیزیک و شیمی ضریب 2 را دارد

گر کمی اطلاعات در خصوص کشاورزی مکانیزه یا شناخت کمی از ماشین‌آلات کشاورزی داشته باشید بهتر می‌توانید با رشته مهندسی کشاورزی ارتباط برقرار کنید. رشد جمعیت، فرسایش خاک، محدودیتهای آب و ضایعات در بخش برداشت محصولات آنقدر کارشناسان فعال بخش کشاورزی را به فکر فرو می‌برد که تامین غذای کشوری را که می‌خواهد همه محصولات خود را نظیر، گندم، جو، روغن، شکر، برنج و چای خود را خود تهیه نماید به یک برنامه‌ریزی جامع وادار می‌سازد.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.