یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

سم شناسی

اختصاصی از یارا فایل سم شناسی دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

 سم شناسی


  سم شناسی

16 ص

 

 

شبکه گسترده سم شناسی

 

پروژه اطلاعاتی ماده ضد آفت از ادارات گسترش تعاونی دانشگاه کرنل؛ دانشگاه ایالتی میشیگان؛ دانشگاه لیاست ارگان؛ و دانشگاه کالیفرنیا در سوییس. مخارج و حمایت اصلی توسط برنامه ارزیابی برفودرا آفت کش کشاورز ملی خدمات گسترده USDA فراهم شده بود.

  • ماده ضد آفت
  • اطلاعات
  • نقشه مقطعی
  • نام های تجاری یا سایر اسامی

 

برلانیر(بی . تی انواع کرستاکی):دایپل؛ تری ساید؛ باکتو اسپین؛ لیتاکس؛ نووابک؛ ویکتوری. سرتان (بی . تی . انواع ایزاوا) تکنار(بی . تی . انواع اسرائیلی).

  • وضع تنظیم

 

این حشره کش میکروبی ابتدا در سال 1961 بعنوان حشره کش برای استعمال عمومی ثبت شد. ثبت استاندارد که در سال 1986توسط مرکز حمایت از محیط زیست آمریکا (EPA) صادر شد. سازندگان را ملزم به ایجاد تغییرات جزئی در برچسب احتیاط و ارائه اطلاعات بیشتری در رابطه با اثرات بی . تی بر ارگانیسم های غیر مورد هدف؛ کرد. در حالیکه EPA؛ اساس اطلاعات سم شناسی برای بی . تی کامل فرض می کند؛ اما این مرکز هنوز به اطلاعات بیشتری در مورد اثرات اکولوژی آن؛ نیاز دارد.

  • مقدمه

 

باسیل ترینجنسیس (B.t.) باکتری ایجاد شده بطور طبیعی خاک است که سمی تولید می کند که باعث بیماری در حشرات می شود. تعداد حشره کش ها براساس این سمهاست. B.t برای اداره ی آفت بدلیل ویژگیش در برابر آفتها و نیز به دلیل عدم سمیتش برای انسانها دشمنان طبیعی بسیاری از آفتهای غلات؛ ایده آل به نظر می رسد. انواع مختلفی از B.t وجود دارد که هریک دارای سمیت خاصی در برابر انواع خاص حشرات می باشد: بی . تی . ایزاوا (B.t.a.) علیه شفیره های بید موم در شانه عسل استفاده می شود؛ بی . تی . اسرائیلی (B.t.i) در مقابل مگسها؛ مگسهای سیاه و بعضی پشه ها موثر است؛ بی . تی کرستاکی(B.t.k.) انواع مختلف حشرات فلس بال از جمله بید کولی و کلم پیچ را کنترل می کند. نژاد جدیدی بنام بی . تی . سان دایگو یافت شده است که برای گونه های خاص سوسک و شپشه پنبه مفید می باشد. بی. تی . برای اینکه موثر واقع شوند؛ باید حشرات در زمان نا بالغی آنرا بخورند؛ تغذیه مرحله تکامل به شفیره ها برمی گردد. این ماده در برابر حشرات بال بی اثر است. براساس جمعیت حشرات مورد هدف پیش از کاربرد این ماده اطمینان می دهد که حشرات در مرحله شفیره ای آسیب پذیرند. بیش از 150 حشره که اکثرا شفیره حشرات فلس بال؛ شناخته شده اند که به بعضی راههای B.t. حساسند.


دانلود با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.