یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

کسب درامد با گوشی روش های جدید

اختصاصی از یارا فایل کسب درامد با گوشی روش های جدید دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

کسب درامد با گوشی روش های جدید


کسب درامد با گوشی روش های جدید

باسلام امروز میخوام یه پکیج کسب درامد بهتون معرفی کنم

که براحتی بتونید با گوشی موبایل خود کسب درامد کنید 

این پکیج که شامل 12 فصل بوده و همه روش های کسب درامد 

 خودم طی کردم و نتیجه گرفتم رو براتون جمع اوری کردم

یادتون باشه که تمامی روش ها کاملا جدید و عملی هستند

 از جمله :

 کسب درامد با تلگرام 

 طراحی سایت بدون نیاز به دانش و برنامه نویسی فقط با گوشی 

کسب درامد خیلی خوب از طریق اپلود فایل

کسب درامد با پیامک 

و خیلی چیزای دیگه...

اگر شما هم میخواهید با گوشی موبایل و اینترنت کسب درامد کنید

پس از همین الان شروع کنید 


دانلود با لینک مستقیم

گزارش کار آموزی رشته مهندسی صنایع تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو

اختصاصی از یارا فایل گزارش کار آموزی رشته مهندسی صنایع تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

گزارش کار آموزی رشته مهندسی صنایع تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو


گزارش کار آموزی  رشته  مهندسی  صنایع تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو

دانلود گزارش کار آموزی  رشته  مهندسی  صنایع تکنولوژی شرکت صنعتی ایران خودرو بافرمت ورد وقابل ویرایش تعدادصفحات 95

گزارش کارآموزی آماده,دانلود کارآموزی,گزارش کارآموزی,گزارش کارورزی


این پروژه کارآموزی بسیاردقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

تاریخچه تأسیس ایران خودرو 

شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران خودرو با هدف انجام امور تولیدی و صنعتی برای تأسیس کارخانجات اتوبوس سازی و ساخت قطعات و لوازم اتومبیل و تولید محصولاتی از این قبیل در تاریخ 27 مرداد 1321 ، با سرمایه اولیه صد میلیون ریال و تعداد هزار سهم ، هزار ریالی به ثبت رسید و از مهر ماه 1342 فعالیت خود را با تولید اتوبوس آغاز کرد . ایران خودرو از اولین شرکتهایی بود که قانون گسترش مالکیت واحدهای تولیدی یرا به نحو کمل احرا کرد و 49%  سهام آن به کارکنان و مردم واگذارگردید . این شرکت به موجب بند الف ، قانون حفاظت و توسعه صنایع ایران مصوب سهام 14/6/1358 شورای انقلاب اسلامی به اعتبار نوع صنعت ، ملی اعلام شد . شرکت سهامی عام کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال با مجوز صادره از سوی هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در تاریخ 27/2/1367 به نام شرکت ایران خودرو سهامی عام تغییر یافت . ساخت سواری در تاریخ 25 اسفند 1344 وزارت اقتصاد به کارخانجات صنعتی ایران ناسیونال اجازه داده شد در مورد ساخت اتومبیل پیکان اقدام کند . اجازه تأسیس کارخانه ساخت انواع اتومبیل سازی از نوع چهارسیلندر در تاریخ 20/4/1365 به این شرکت داده شد . شرکت فوق بر اساس قراردادی با کارخانه روتس انگلستان وابسته به گروه کرایسلر موفق به دریافت مجوز مونتاژ نوعی اتومبیل هیلمن هانتر و ساخت آن در ایران به نام پیکان شد . در سال 1346 تأسیسات اتومبیل سازی پیکان با ظرفیت اولیه سالانه تولید 6000 دستگاه در سالن تولید پیکان استقرار یافت و بعد از افتتاح این سالن در سال 23/2/1346 ، اولین اتوموبیلهای سواری تولید شد . بعد از تعطیلی خطوط تولیدی شرکت تالبوت و لغو قرارداد بین آنان برای تأمین قطعات قوای محرکه در سال 1346 ، استمرار تولید پیکان در داخل کشور در دستور کار قرار گرفت . پس از تحقیقات گسترده ، استفاده  از نیروی محرکه جدید به جای نیرو محرکه اصلی پیکان مورد تایید واقع شد بر اساس قراردادی با شرکت فرانسه ، این شرکت موافقت نمود نیاز ایران خودرو به شصت هزار دستگاه موتور و سیستم تعلیق پژو 504  برای نصب بر روی بدنه پیکان فعلی به مدت شش سال تامین نماید . در این راستا موتورهای مصرفی در اتومبیلهای پژو L 504 ، گیربکس اصلاح شده پژو 504 و میل گاردن سواری 504 ، به عنوان نیرو محرکه جدید انتخاب شد . این خودروی جدید با بدنه پیکان و نیرومحرکه پژو 504 تحت عنوان پیکان 1800 در خط تولید قرار گرفت . با اجرای این طرح ، از مصرف سوخت پیکان به میزان 30% کاسته شد و قدرت آن به میزان 20% افزایش یافت . با توجه به قدمت طراحی بدنه پیکان و خارج از رده بودن تکنولوژی ساخت آن و نیاز شدید سرمایه گذاری مجدد برای قالبهای بدنه و تجهیزات مورد نیاز ، ایرن خودرو تصمیم گرفت در سال 1368 پژو 405 را در مدلهای GLX , GL تولید کند . این خودرو در سال 1987 با مدرن ترین تکنولوژی به عنوان جدیدترین مدل پژو به بازار عرضه شد و در سال 1988 به عنوان بهترین اتومبیل سال در اروپا و همچنین اتومبیل صادراتی به امریکا انتخاب شده بود .ساخت مینی بوس در سال 1344 ساخت و تولید مینی بوس مدل 319 در مجتمع شمالی شرکت آغاز شد . در سال 1348 سالن تولید مینی بوس برای ساخت مدلهای 309 شاسی کوتاه ، 14 نفره و آمبولانس با تولید روزانه 7 دستگاه بهره برداری شد . در تاریخ 16/6/1372 محصول جدید این کارخانه با نام کاروان پارک با استفاده از موتور و شاسی مینی بوس 508 سقف بلند تولید شد . ساخت اتوبوس تولید اتوبوس در این کارخانه از سال 1342 با ساخت اتوبوس مدال بنز ، تحت لیسانس مرسدس بنز آلمان آغاز شد . در سال 1349 با بهره برداری از اتومبیلهای مدل 302 مرسدس بنز ، ظرفیت به 6 دستگاه در روز افزایش یافت . به علت قدیمی بودن اتوبوس های شهری تولید شده ، مطالعه برای ساخت اتوبوس شهری جدید از سال 1367 با همکاری مرسدس بنز آغاز و در نیمه دوم سال 1368 اولین نمونه آن تولید شد . کارخانه موتورسازی کارخانه موتورسازی ایران خودرو با هدف ساخت بدنه موتور و سایر قطعات چدنی و مونتاژ موتور و نیم موتور 1600 و 1725 دو کاربراتور ، با مساحت 25917 مترمربع در دو قسمت ماشین شاپ و مونتاژ موتور در سال 1350 تاسیس شد . تولید قطعات شش گانه موتور پیکان 1600( سیلندر ، سرسیلندر ، اگزوز ، فلایویل ، کفی یاتاقان ، دنده میل سوپاپ ) در کارخانه ریخته گری و تراشکاری این قطعات و مونتاژ آنها در کارخانه ماشین شاپ در مهر ماه 1353 افتتاح شد . پس از گذشت شانزده سال علاوه بر تولید قطعات یاد شده ، در راستای اجرای یک روزه تولید پیکان 1600 از سال 1371 این کارخانه اقدام به تولید قطعات دیگر پیکان 1600 از جمله کاسه چرخ ، توپی چرخ نمود . از  جمله فعالیتهای انجام شده در این زمان نصب و راه اندازی کارخانه CNC  تجهیز خط مونتاژ موتور 405 بود . کارخانه لوازم تکمیلی : این کارخانه با نام کارخانه صندلی سازی در سال 1342 شروع به فعالیت کرد . مراحل این کارخانه عبارتست از : اسکلت سازی ، رنگ ، تودوزی ، رویه و مونتاژ ، رویه با اسکلت صندلی کارخانه قالب و جیک این کارخانه در سال 1344 در زمینه تامین و تعمیر قالبها و بانام واحد تعمیرات فعالیت خود را شروع کرد تا سال 1360 به صورت پراکنده در قسمت مهندسی سواری سازی شمالی و پرس شاپ مستقر بوده است . پس از عدم تمرکز در سال 1365 با اجرای سیاست استقلال و خود گردانی ، این اداره به نام کارخانه قالب و جیک تغییر نام داد و فعالیتهای خود را در زمینه های قالب سازی ، ماشین کاری ، جیک سازی و طراحی مهندسی و نگهداری و تعمیرات گسترش داد . کارخانه برش و پرس این کارخانه با خرید قیچیهای برقی آلمانی ، در سال 1345 با هدف تولید قطعات برش ، پرس ، خمی شاسی و بدنه سواری پیکان ، مینی بوس و اتوبوس فعالیت خود را آغاز کرد . پرس های کوچک پس از قیچی ها و نوردهای برقی نصب و راه اندازی شد . در سال 1355 سالن جدیدی با پرسهای مکانیکی سنگین (آلمانی و انگلیسی) راه اندازی شد . در حال حاضر کارخانه برش و پرس با حدود صد هزار متر مربع مساحت در شمال شرکت ایران خودرو ، با بیش از هشتاد دستگاه پرس 10 تن تا 1600 تن در انواع هیدرولیکی ، مکانیکی یک پایه ، دو پایه ، یک عمله و دو عمله و شصت دستگاه انواع قیچی ، خم کن ، نورد و چکش به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای پرسکاری در ایران مشغول فعالیت است .این کارخانه قادر است روزی 200 تن ورق را به صورت قطعه آماده تحویل نماید . ورقهای مورد استفاده از ژاپن و آلمان به شکل کویل و شیب خریداری و در قسمت کویلبری به صورت طولی و عرضی بریده و آماده می شود .کارخانه برش و پرس شامل واحد های برش و پرس شامل واحد های تولید ، تعمیرات و نگهداری ، مهندسی ، خدمات و پشتیبانی ، کنترل تولید ، کنترل کیفیت وبرنامه ریزی است .   دستگاه نقطه جوش : دستگاه های نقطه جوش به چهار نوع نقطه جوشهای هوایی (P,S,W) ، نقطه جوشهای پایینی (FSW) ،نقطه جوشهای خودکار (GUN) و نقطه جوشهای ربات تقسیم می شوند . نقطه جوشهای خودکار به گان معروف هستند ، بر دو نوع x و c می باشد برای زدن نقطه جوشهای داخلی تر از گان x و در قسمتهایی مانند لبه ها برای زدن جوش از گان نوع c استفاده می شود . هر گان دو بازو از جنس الکترود و دو سره از همان جنس است . اساس کار گان بر مبنای نیرو و جریان می باشد . به کمک نیرو روی دو صفحه فشار وارد می شود و این نیرو توسط سیلند پنوماتیکی (بادی) دستگاه جوش اعمال می شود و سپس به کمک جریان زیاد حدود KA14 ، حرارت در نقطه افزایش می یابد و به دلیل مقاومت ورقها ، دو صفحه به هم جوش می خورد .هر گان دارای سه لوله ، لوله آب سرد ، لوله آب گرم ولوله باد است . چون درون گان یک ترانس کاهنده وجود دارد که ولتاژ ورودی VAC380 را کم و درحدود V24 کرده و جریان را زیاد می کند که با اتصال کوتاه کردن دو فاز از لوله آب سرد استفاده میشود که پس از خنک کردن ترانس ها و سره ها ، از طریق لوله آب گرم خارج می شود . لوله باد ، برای چسباندن فکها استفاده می شود تا مدار برقرار شود و جوش ایجاد گردد .  بر روی گان یک کلید دو حالته برای انتخاب برنامه وجود دارد . همچنین یک کلید دیگر برای بازکردن بیش حالت عادی فکها وجود دارد زیرا در برخی از مواقع با توجه به ضخامت ورقها دهانه گان باید بیشتر باز شود .همچنین یک چراغ بر روی گان وجود دارد که هر گاه دستگاه نیاز به عمل dress داشته باشد ،روشن می شود . مزایای استفاده از نقطه جوش : صرفه جویی در زمان برد حرارتی کم دقیق بودن  -    عوامل خارجی دیگر به جز نیرو و جریان در جوش دادن تأثیر ندارد .

فهرست مطالب
عنوان                                            صفحه
فصل اول
تاریخچه‌ی تاسیس ایران خودرو     1
 دستگاه تایمر – کابین TC    5
کنترل ترموستات ماشین جوش     9
تصدیق تعویضی الکترود     9
قسمت منبع تغذیه دستگاه تست TC    18
 مشخصات ربات     18
مشخصات واحد کامپیوتر     19

فصل دوم
 تاریخچه شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو     26
 واحدهای موجود در شرکت صنعتی محور سازان ایران خودرو     27
مواد اولیه مورد استفاده در پروسه تولید     29
پروسه تولید     29
واحد جوشکاری تولید اکسل     30
 واحد ماشین کاری پوسته اکسل     31
واحد مونتاژ     36
 واحد رنگ کاری     37
عوامل زیان آور موجود در واحدهای مختلف شرکت محور سازان ایران خودرو     38

فصل سوم
تاثیر عوامل محیط کاربر بر روی انسان     39
تفسیر نتایج     48
بحث     52
نتیجه     53

فصل چهارم
 وضعیت محل کار     54
مقدمه     54
اثرات نامطلوب توزیع غلط روشنایی     55
هدف اندازه‌گیری روشنایی     59
اندازه‌گیری روشنایی در واحد عملیات حرارتی     60
تفسیر نتایج     61

فصل پنجم
مکانیک خودرو     62
تدارکات – روش قدیمی     62
شرکت کریسلر     67
معیارهای انتخاب در تامین منابع     68
تدارکات جهانی     68
تدارکات الکترونیک     70
خلاصه     71
انواع گام‌های دندانه‌ها     73
روش‌های تولید     73
تولید یا ژنراسیون دنده شانه‌ای     74
 هابینگ     75
روش کله زنی     75
 روش‌های پرداخت چرخدنده     76
پرداخت چرخدنده بروش شیونیگ     76
روش هنن کاری     76
لپن کاری     77
 برنشینیگ     77
ظرفیت فنی دندانه‌های چرخدنده ساهد     77
ضرایب فرم یا لویس برای دندانه‌های چرخدنده ساده     78
بارحد برای استهلاک     79
باردینامیکی     79
اشتباهات موجود در چرخدنده‌ها     80
 مواد چرخدنده‌ها     81
سخت کاری عمیق     82
کربوریزه کردن (‌کرن دادن ) و سخت کردن سطح ماده     82
 نیتره کردن (‌نتیروژن دادن )     82
سختکاری بروش القایی و شعله     83
 گسیختگیهای معمول در چرخدنده     83
 شکستن دندانه     84
 حفره زدن     84
 خط خوردن دندانه‌ها     85
 روانکاری و سوار کاری چرخدنده‌ها     85
پس زنی     87
 اندازه‌گیری چرخدنده‌ها     88
آندرکارتینگ در دندانه‌های چرخدنده     88
 چرخنده‌های با ارتفاع سردندانه‌ طویل و کوتاه     90
 چرخدنده‌های داخلی یا حلقوی     90
 چرخدندهای مخروطی     91
چرخدنده‌های حلزونی     92
 ظرفیت حرارتی چرخدنده‌های حلزونی     93
 پیشنهادات     94


دانلود با لینک مستقیم

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان‌شناسی و علوم اجتماعی کودکان استثنایی: بررسی رابطه بین هیجان‌خواهی دانش‌آموزان

اختصاصی از یارا فایل خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان‌شناسی و علوم اجتماعی کودکان استثنایی: بررسی رابطه بین هیجان‌خواهی دانش‌آموزان دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان‌شناسی و علوم اجتماعی کودکان استثنایی: بررسی رابطه بین هیجان‌خواهی دانش‌آموزان


خرید و دانلود پایان نامه کارشناسی روان‌شناسی و علوم اجتماعی کودکان استثنایی: بررسی رابطه بین هیجان‌خواهی دانش‌آموزان

پایان‌نامه  کارشناسی در رشته روانشناسی کودکان استثنایی

 موضوع : بررسی رابطه بین هیجان‌خواهی بر پیشرفت تحصیلی

دانش‌آموزان دختر چهارم ، پنجم دبستان شهر تهران

 

آدمی موجود شگفت‌انگیزی است با استعدادهای گوناگون از قبیل ادارک وقایع، قضاوتهای پیچیده یادآوری اطلاعات گذشته ، حل مسائل، طرح و انجام نقشه‌های مختلف، اما این ماشین ظریف و پیچیده ممکن است برای مقاصد مختلفی بکار افتد مثلاً جنگ طرح کند یا به اکتشاف فضایی بپردازد.انسان دیگر را تحقیر کند و یا بیماری را نوازش کند و بالاخره خواهان دوستی و سرافرازی می‌باشد یا سلطه‌جویی در جمع.

روانشناسان در نتیجه پژوهشها و بررسی‌های گوناگون و پی‌گیر دریافته‌اند که بیشتر رفتارهای آدمی به علت خاصی پدید می‌آیند.

ظهور رفتارهای انسان تنها به وجود محرک و متغیرهای ژنتیک وابسته نیست بلکه شدت و فرکانش متغیرهای مداخله‌گر درون ارگانیزمی در پدیدآیی رفتارهای انگیزشی و هیجانی سهم بسزایی دارند.

هیجان پدیده‌ای است که هر روز در برخورد تن و روان ملاحظه می‌شود و مانعی مانند عشق، کینه، نفرت ، غم و شادی و خشم و غضب ، پرخاشگری و حالتهای دیگر انفعالی ما ویژگی‌های خاص خود موضوع هیجان را تشکیل می‌‌دهند . فرایندهای هیجانی با واکنش‌های بدنی غالباً دارای وابستگی هستند و حتی یکی در کارکرد دیگری تأثیر می‌گذارد. چنانکه قلب گاهی به شدت دچار ضربان می‌شود و اشک خودبخود از چشم‌ها فرومی‌ریزد یا آنکه رنگ رخسار فرد می‌پرد و به زردی می‌گراید و گاهی دستها و پاهای او می‌لرزد. ممکن است به زمین درغلطد. کوشش در راه مهار کردن واکنش‌های هیجانی عملی ارزشمند و انسانی و اجتماعی است

هدف این پژوهش بررسی و مقایسة هیجان‌خواهی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر چهارم و پنجم دبستان شهر تهران می‌باشد.

هیجان پدیده‌ای است که هر روزه در برخورد تن و روان ملاحظه می‌گردد و مسائلی مانند عشق ، کینه ، نفرت و ... موضوع هیجان را تشکیل می‌دهند. فرایندهای هیجانی با واکنش‌های بدنی غالباً دارای وابستگی هستند حتی یکی از کارکردهای دیگری تأثیر می‌گذارد. همان‌گونه که کوچکترین رفتار انسان تحت تأثیر عوامل تفاوت انگیزشی و هیجانی قرار می‌گیرد و از آنجایی که پیشرفت تحصیلی به عنوان یک مهم در آموزش و پرورش و یک امر مهمتر برای دانش‌آموزان در جهت رشد و شکوفایی ایشان در جوامع امروزی است. اثرگذاری هیجانات بر پیشرفت تحصیلی بسیار جدی است میل به پیشرفت از زمانهایگذشته وجود داشته است و انسان‌ها برای رسیدن به هدف‌های متعالی خود کوشش زیادی به عمل آوردند و یکی از راه‌های رسیدن به اهداف خود تحصیل علم و دانش در تمام مقاطع تحصیلی می‌باشد.

 

 

در این پژوهش سعی شده است برخی  عوامل تأثیرگذار مورد بررسی قرار گیرد .

 

این تحقیق در 5 فصل تنظیم شده که مباحث زیر را در بردارد :

 

فصل اول : 

کلیات

بیان مسئله

اهمیت و ضرورت پژوهش

و...

 

فصل دوم :

ادبیات تحقیق

ماهیت هیجان

هیجان‌های اصلی

هیجان‌خواهی

و....

 

 

فصل سوم : 

روش تحقیق

جامعه آماری و حجم جامعه پژوهش

روش‌های آماری

و ...

 

 

فصل چهارم : 

ارائه یافته‌های تحقیق و تجزیه و تحلیل آنها

 

یافته‌های فرضیه اول

 

یافته‌های فرضیه دوم

 

یافته‌های فرضیه سوم

و ...

 

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و پیشنهادات

 

 

 

 

 

این فایل با فرمت word و در 51ص تنظیم گشته است.  

 

 


دانلود با لینک مستقیم

اصول کلی جریان یک سیال در طول ریسندگی لیف

اختصاصی از یارا فایل اصول کلی جریان یک سیال در طول ریسندگی لیف دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

اصول کلی جریان یک سیال در طول ریسندگی لیف


اصول کلی جریان یک سیال در طول ریسندگی لیف

فایل بصورت ورد (قابل ویرایش) و در 201 صفحه می باشد.

 

- اصول کلی جریان یک سیال در طول ریسندگی لیف

1-1- مقدمه

اولین علم مورد نیاز برای توسعه روش های ریسندگی استفاده شده، برای تولید لیف به وسیله بررسی بر روی عنکبوت و کرم ابریشم ارائه شد. این مخلوقات نشان داده اند که مراحل زیر برای استخراج الیاف ممتد نازک موردنیاز می باشند.

1- کسب مایع ریسندگی

2- شکل گیری مایع ریسندگی

3- سخت شدن مایع ریسندگی

به علاوه الیاف تولید شده ای که ما به حالت ریسیده به دست می آوریم. ممکن است این که الیاف تولید شده به طراحی بعدی نیاز داشته باشند. بنابراین آنها باید دارای خصوصیات کافی باشند. در کارخانه الیاف پلیمری، پلیمردر شکل مذاب یا محلول تحت فشار از طریق اجسام موئینه دارای ضخامت های مشخص در دسته 002/0 تا 04/0 سانتی متر و طول هایی برابر با 3 تا 4 برابر ضخامت جریان دارد. مایع از جسم موئینه به صورت یک نخ بیرون می آید و مذاب به سرعت در یک ماشین نخ پیچی جمع می شود. به صورتی که مذاب رنگ شده و در آخر جامد شده و در نهایت به صورت یک لیف نازک که از کاهش تدریجی بخش مقطع عرضی ایجاد می شود که به صورت یک لیف با سطح مقطع متحدالشکل با ضخامت یکسان به دست می آید. اولین مایعات قابل ریسندگی محلولهای نیترات سلولز در یک ترکیب الکل/ حلال اتر بودند و جامد سازی مایع ریسندگی به وسیله تبخیر حلال ایجاد شده است.

دومین روش تولید لیف که توسعه یافت فرآیند ویسکوز بود. که در آن یک محلول سلولز به وسیله انعقاد شیمیایی جامد شده بود. پلی اکریلونیتریل اغلب به وسیله این روش ریسیده شده است.

سومین روش با توسعه یک ماده مذاب پایدار (نایلون 66) ایجاد شده و جامد سازی مایع ریسندگی به وسیله منجمد کردن آن صورت می گیرد. پلی اتیلن تر فتالات، نایلون 66 و پلی پروپیلن، (منظم) همه به وسیله این روش ریسیده شده اند.

روش های اول، دوم و سوم ارائه شده در بالا همگی روش های خوبی هستند که به صورت روش های خشک ریسی، تر ریسی و ذوب ریسی شناخته شده اند.

ریسندگی مذاب جدیدترین و اقتصادی ترین روش می باشد.

ریسندگی مذاب نیز ساده ترین ریسندگی می باشد و از نظر تکنولوژیکی زیباترین روش تولید الیاف می باشد. جامد سازی نخ مذاب وابسته به انتقال گرما می باشد، در حالی که در خشک ریسی این نیز وابسته به یک راه انتقال توده می باشد و در تر ریسی وابسته به دو راه انتقال توده می باشد. نتیجه این است که نسبت های تولید سریع در ذوب ریسی امکان پذیر شده مذاب نرم می باشد. پایداری گرمایی پلیمر مذاب یک شرط مهم برای ذوب ریسی می باشد. پلیمرهایی که یک نقطه ذوب پایدار را دارا نمی باشند. گاهی اوقات نرم کردن و شکل دادن آنها با یک ماده نرم کننده فرار یا قابل استخراج قبل از ریسندگی، صورت می گیرد. به هر حال، این روش به اندازه روش ریسندگی از محلول ها در سطح وسیعی استفاده نشده است. انتخاب بین خشک ریسی و ترریسی براساس یک تعداد از عواملی که بعداً شرح داده می شود. انجام شده است.

جدول 1-3- الیاف تولید شده به روش ریسندگی متفاوت را نشان می دهد. گرچه پلیمرهای آروماتیک در طبقه تر ریسی ذکر شده اند.

اما آنها به وسیله جت خشک تر ریسی با استفاده از تکنولوژی ریسندگی کریستال مایع تولید شده اند. به طور مشابه گرچه الیاف پلی اتیلن به وسیله ریسندگی مذاب تولید می شوند اما وزن مولکولی فوق العاده بالا و تراکم بالای پلی اتیلن در استفاده از روش ریسندگی ژل پلی اتیلن به لیفی تبدیل می شود که دارای قدرت ارتجاعی بالایی می باشد.


دانلود با لینک مستقیم

پاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان (راز موفقیت)

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان (راز موفقیت) دانلود با لینک مستقیم و پرسرعت .

پاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان (راز موفقیت)


پاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان (راز موفقیت)

پاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان (راز موفقیت)

 

 

نمونه اسلایدپاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان

 

نمونه اسلایدپاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان

نمونه اسلایدپاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان

نمونه اسلایدپاورپوینت درس چهاردهم هدیه های آسمان ششم دبستان

 

این پاورپوینت در۹اسلاید تنظیم شده است که شامل اسلاید معرفی ، اسلایدهای متن کتاب به صورت کاملا دقیق و با رنگ بندی و افکت های متنوع، بدون هیچ گونه کسر و اضافه ای همراه خودمتن، گفت وگو,ببین و بگو،فکر کن بگو،بیشتر بدانیم،آیه های قرآن،کامل کنید، اسلاید تشکر و پایانی می باشد . حجم فایل ۱۷۳کیلوبایت


دانلود با لینک مستقیم