یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پروژه مالی شرکت رادیاتور

اختصاصی از یارا فایل دانلود پروژه مالی شرکت رادیاتور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پروژه مالی شرکت رادیاتور


دانلود پروژه مالی شرکت رادیاتور

 

مشخصات این فایل
عنوان: پروژه مالی شرکت رادیاتور
فرمت فایل:word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 38

این پروژه درمورد پروژه مالی شرکت رادیاتور است.

خلاصه آنچه در  پروژه مالی شرکت رادیاتور می خوانید :

اهداف فروش
چرخه ی زندگی محصول
قیمت ها – قیمت ، قیمت های ثابت اضافه شده ، قیمت های متغیر ، قیمت های حاشیه ای
قیمت کالاهای دیگر
تصویر ساختار
شکل 5 – 7 عوامل ساختاری موثر بر قیمت .
قیمت یک محصول / خدمات ، ممکن است تحت تأثیر قیمت کالاها و خدمات دیگر موجود در مجموعه ی کار شرکت باشد . آن ممکن است نیاز به انعکاس تصویر شرکت در بازار داشته باشد . اگر شرکت بخواهد به عنوان ارائه دهنده ی کالاهای لوکس شناخته شود ، می توان انتظار داشت که تمام محصولاتش قیمت بالا باشند . هر جند ، اگر هدف یک شرکت ، درآمد پائین تر و بخش های اقتصادی فروش باشد ، می توان فرض کرد که تمام محصولاتش نسبتا" ارزان باشند . برای مثال ، یک سازنده ی ماشین که روی کیفیت تمرکز کرده ، ممکن است یک ماشین کوچک و نسبتا " اقتصادی تولید کند ، اما قیمت آن را در بالاترین اندازه ، در مقایسه با همان سایز ماشین های دیگر ، قرار دهد تا روی این موضوع تأکید داشته باشد که ممکن است آن کوچک باشد ، اما هنوز هم کیفیت بالایی دارد . در این موارد ، شاید قیمت یک سوال بزرگی در مورد موقعیت کالا در بازار ، باشد .
از سوی دیگر ، برخی از محصولات / خدمات ممکن است در مقایسه با دیگر محصولات موجود در مجموعه ی کار شرکت ، قیمت پائین تری داشته باشند ، تا به عنوان یک « کالای فریبنده » { کالایی که برای جلب مشتری ، زیرنظر قیمت فروخته می شود . } هدفش ، رخنه کردن در بازار و توسعه ی آن باشد . خرده فروشان ، اغلب این کار را به منظور جذب مشتری ها به فروشگاههایشان انجام خواهند داد ، و سازندگان ممکن است این کار را برای مشخص ساختن نام مارک تجاری شان انجام دهند . محدودیتی برای این موضوع وجود دارد که مدیران تا چه اندازه می توانند این سیاست را دنبال کنند ، چرا که بعضی کالاهای فریبنده ممکن است حتی قیمت هایشان را پوشش دهند . در حقیقت ، قیمت ها می توانند توسط یک روند قیمت اضافه شده ، در تلاشی برای مطمئن شدن از این که قیمت ها توسط فروش ها پوشش داده شده اند ، وارد شده باشد . در عمل ، قیمت ها طبق تغییرات موجود در قیمت های مواد خام ، سوخت و  قیمت های حمل ونقل ، افزایش دستمزد و غیره ، تغییر خواهند کرد .

هنوز هم ممکن است به سادگی درصدی را به قیمت ها در هر زمان ، برای رسیدن به یک قیمت ، اضافه کرد و اگر این به اندازه کافی بالا بود ، نوسانات موجود در قیمت ها می تواند جذب شده باشد . این روش به این معنی است که قیمت ها احتیاجی به تغییر کردن در عکس العمل به تقاضا ندارد ، و می توانند به عنوان یک سیستم « منصفانه » در نظر گرفته شده باشد ، زیرا فروشنده در صورتی که از خریدارها هیچ سودی نگرفته باشد ، وقتی تقاضا بیشتر از موجودی باشد ، یک بازگشت منصفانه ای خواهد داشت .
برای این که یک شرکت سودی بدست آورد ، هر سیستم قیمت اضافه شده یا سود افزوده شده ی قیمتی باید بر اساس قیمت های کلی ، باشد . هر چند برخی قیمت ها ممکن است ب اساس قیمت های دیگر باشد . قیمت هایمتغیر مستقیما" با سطح تولید تغییر نمی کنند ، طوری که هر چه تولید شرکت بیشتر باشد ، قیمت ها از لحاظ دستمزدها و قیمت های   مواد ، بالاتر خواهند بود . قیمت های ثابت با سطح تولید تغییر نمی کنند ؛ آنها به شکل قیمت های ساختمان ها ، وسایل نقلیه و دیگر امتیازهای ثابت ، مدیریت و بودجه ، بالا سری هستند . آنها باید با هر سطحی از تولید ، متناسب باشند ؛ قیمت های حاشیه ای ، قیمت های تولید یک واحد اضافه می باشند ، ( مثل ماشین دیگری از خط تولید بیرون می آید ، تعیین قیمت ، با نادیده گرفتن قیمت های ثابتی امکان دارد که بدون نیاز سطح تولید ، بر این اساس  که هر قیمتی که در مازاد قیمت های حاشیه ای واحد وجود دارد، توزیعی به این قیمت های ثابت خواهد داشت ، ایجاد خواهد شد . اگر     قیمت های حاشیه ای تولید یک ماشین اضافه ، بیش از آن است که با قیمت پوشش داده میشود، پس بعضی توزیعات به قیمت های ثابت وجود خواهد داشت . برخی محصولات ، مانند « کالاهای فریبنده » ممکن است براساس پوشش دادن فقط قیمت های ثابت قیمت گذاری شده باشند، ممکن است براساس پوشش داده شده باشند، باقیمت های متغیر پوشش داده شده راه منابع دیگری از درآمد . درنهایت هر چند ، قیمت های کلی باید  بیش از آن قیمت هایی باشند که به یک روش و یا روش دیگر ، برای بقای شرکت ، پوشش داده شده اند . سازمان های منطقه ای عمومی هم باید قیمت هایشان را ازطریق بورس و یا رایانه مطالبه برای خدماتشان ، پوشش دهند . درمسیرطولانی ، قیمت باید این موقعیت را منعکس کند .

6-7 تاثیر بازار روی قیمت
یکی ازمسائل قیمت اضافه شده در سیاست قیمت گذاری ، این است که قیمت ممکن است بدون نیاز به مابقی ترکیب بازار تعیین شده باشد ، یک عامل درونی از آن . سیاست قیمت گذاری ( 6-7 ) بستگی خواهد داشت به نوع بازاری که محصول / خدمات ، از لحاظ موجودی وتقاضا ، شامل آن می شوند یک روش سیاست price-skimming شامل مطالبه کردن قیمت های اولیه ی بالا برای یک محصول / خدمات سپس پایین آوردن قیمت ها ، وقتی که قیمت ها سقوط می کنند می باشند . قیمت بالا رقابت کنند ه ها را جذب و تقاضا را محدود خواهد کرد ، طوری که می تواند فقط جایی کارکند که رقبا در ورود به بازار کند باشند و بخشی از مصرف کنندگان ( نوآوران ) برای پرداختن قیمت ها بالا وجود داشته باشند . یک سیاست « با نفوذ قیمت » براساس مطالبه ی یک  قیمت ابتدایی پایین است به منظور جذب مشتریان و بدست آوردن یک سهم از بازار بزرگ می باشد. این سیاست بستگی به قیمت پایین وانمود کننده رشد بازار و ناامید کردن رقبا دارد.
هم prick- skimming  وهم price- penetrtion ( نفوذ  قیمت ) ، بستگی دارندبه در جه ی تغییرناپذیری تقاضا در بازار برای محصولات بخصوص  تقاضا وقتی ( متغیر ) گفته میشود ، که نسبت به تغییرات موجود در قیمت ها خیلی حساس باشد ، طوری که وقتی قیمت ها افزایش می یابند ، بالا رود و وقتی قیمت ها پایین می آیند ، کاهش یابد تقاضا می تواند وقتی « غیر متغیر » شناخته شود که در برابر تغییر قیمت ها حساس نباشد . price - skimming   وقتی همکف است که تقاضا نسبتا" غیر قابل تغییر باشد ، طوری که قیمت ابتدای بالا باعث ایجاد کاهش در تقاضا   نشود . نوآوری و پیشرفت و تکنولوژی اطلاعات ، از این ماهیت است ، از بازیهای کامپیوتری گرفته تا اولین    دستیابی های مقدماتی به اینترنت ، نفوذ قیمت وقتی ممکن است که تغییر پذیری تقاضا بالا باشد ، طوری که بازار وقتی تقاضا بالا باشد ، به قیمت های پایین عکس العمل نشان خواهد داد . حرکت به سمت افزایش خدمات اینترنتی با ارائه دستیابی رایگان ، مثالی از این روش می باشد ، و توسعه ی بازار تلفن همراه هم ، علائمی از این روش را نشان      می دهد . تمام مدیران باید تغییرپذیری نسبی تقاضا را در بازار برای محصول یا خدماتشان برای تعیین قیمت ها در نظر بگیرند .
آنها همچنین باید « سرعت پیشرفته » رقبا را در نظر بگیرید ، و قادر نخواهند بود که با این سرعت تفاوت زیادی داشته باشند ، مگر اینکه بتواند یک محرک ، مثل یک ویژگی اضافه ، ارائه دهند . آنها همچنین نیاز دارند که تقسیم بندی بازار را در نظر داشته باشند ، طوری که محصولی مناسب با قیمت درست برای قسمت های مختلف ارائه دهند . قیمت ها ممکن است کمی بالاتر یا کمی پائین تر از قیمت های رقبا ، ثابت باشند ، چه برای افزایش تفاوت های بابت سود یا برای افزایش تقاضا . برای مثال ، پمپ بنزین ها ممکن است قیمت بنزین خود را بر اساس پمپ بنزین های رقیب قرار داده باشند ، طوری که قیمت آنها یک پنی یا کسری از یک پنی برای هر لیتر ، بالاتر یا پائین تر ، براساس محل آنها ،   باشد . پمپ بنزین های داخل اتوبان ها ، معمولا" می توانند به خاطر تسهیلاتشان برای رانندگان اتوبان ها ، و این حقیقت که رانندگان توانایی انتخاب کمتری دارند ، قیمت بالاتری را در یافت کنند . این همچنین مثالی از مطالبه ی « آنچه بازار دارد » می باشد . در مناطقی که درآمدها نسبتا" بالاست ، قیمت ها بیشتر به سمت بالاتر گرایش دارند ، در مناطقی که درآمدها پائین تر هستند . مغازه های روستایی ممکن است قیمت های بالاتری را دریافت کنند ، زیرا آنها یک بازار نسبتا" « محدودی » دارند .

« رویه گیری از قیمت »
« نفوذ قیمت »
« آنچه بازار خواهد داشت »
« میزان سرعت »
شکل 6 – 7 قیمت بازاری
تاریخچه شرکت :
 درتاریخ 9/02/1341 پروانه تاسیس شماره 4803/41/7346/1934 توسط وزارت صنایع ومعادن ایران جهت تولید سالیانه 15 تا 30 هزار عدد رادیاتور به نام شرکت رنا ( اخذ شده از حروف اول اسامی موسیسن : آقایان   رستگار ، نصیر پور و آینه چی ) صادر گردید. متعاقب آن درتاریخ 20/08/1341 شرکت سهامی رادیاتور ایران تحت شماره 8435 در اداره ثبت شرکتها به ثبت رسیده است .
درتاریخ 18/10/1350 نام شرکت به شرکت سهامی خاص رادیاتورایران تغییر یافت . بدنبال آن در سال 1355 ظرفیت کارخانه طی پروانه بهره برداری شماره 342030 وزارت صنایع و معادن ایران به 176 هزار عدد رادیاتور در سال افزایش یافت . قابل ذکر است که براساس پروانه بهره برداری شماره 324574 مورخ 02/10/1376 ظرفیت اسمی شرکت 2800 تن در دو شیفت تعیین شده است .
پس از تصویب قانون گسترش مالکیت شرکتهای تولیدی و سهیم شدن کارگران در سهام کارخانجات در سال 1355،  شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی رنا ( سهام عام ) تاسیس گردید و سهام شرکتهای زر ، زامیاد ، رادیاتور ایران ورنا ( خاص ) به آن شرکت منتقل گردید.
به موجب صورت جلسه مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده مورخ 09/10/1375 شرکت ، شخصیت حقوقی آن از سهامی خاص به سهامی عام تغییر وتعداد اعضاء هیئت مدیره از سه نفر به پنج نفر افزایش یافت .
پس از تغییر شرکت رادیاتور ایران براساس نامه شماره 1154 مورخ 7/12/75 دبیرخانه شورای بورس وهیئت پذیرش اوراق بهادار موفق به اخذ پذیرش از سازمان بورس تهران گردیده است .

موضوع شرکت :
به موجب ماده  3 اساسنامه شرکت موضوع فعالیت شرکت عبارت است از: تاسیس کارخانه برای ساخت انواع رادیاتورهای مخصوص از قبیل کامیون ، تراکتور و سایر وسائط نقلیه موتوری ساخت انواع رادیاتورهای سنگین جهت صنعت برق ، گاز و نفت و ساخت انواع کولر گازی خودرو ، واردات ماشین آلات مخصوص ومواد اولیه مورد مصرف کارخانه و فروش فرآورده های خودرو و درصورت امکان صادرات آنها ،  همچنین سرمایه گذاری وفعالیت بازرگانی و تولیدی در زمینه کلیه امور تحقیقاتی و طراحی ساخت قسمتهای مختلف خودرو و تولید یا مشارکت درتولید انواع خود رو و خرید وفروش سهام سایر شرکتها و کارخانجات .
سرمایه شرکت :
به موجب صورتجلسه مورخ 19/3/1387 طبق تصمیم مجمع عمومی فوق العاده سرمایه شرکت از مبلغ  35 میلیاردریال به 5،46 میلیارد ریال منقسم به 5،46 میلیون سهم بانام یکهزار ریالی افزایش یافت .
محل قانونی شرکت :
 درکیلومتر 18 جاده قدیم کرج جنب شرکت زامیاد واقع شده است .

بخشی از فهرست مطالب پروژه مالی شرکت رادیاتور

7 سایت قیمت گذاری
قیمت متعادل
تأثیرات روی قیمت
عوامل ساختاری موثر بر قیمت .
7 تاثیر بازار روی قیمت
موضوع شرکت :
صورت سود و زیان تلفیقی
صورت جریان وجوه نقد تلفیقی
صورت سود و زیان
گردش حساب سود انباشته
صورت جریان وجوه نقد
گردش حساب سود انباشته
جدول نسبتهای مالی شرکت رادیاتور ایران

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پروژه مالی شرکت رادیاتور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.