یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود رایگان استرسیتوکرکولس پیژونر 3 ص

اختصاصی از یارا فایل دانلود رایگان استرسیتوکرکولس پیژونر 3 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود رایگان استرسیتوکرکولس پیژونر 3 ص


دانلود رایگان استرسیتوکرکولس پیژونر 3 ص

استرپتوکوکوس پیوژنز

اری سی پلاس  - در حلیکه بر روی تمام گروههای تأثیر می گذارد ، بیماران دارای اری سی پلاس از یک بی نظمی پیشرفته رنج می برند ، بویژه بر روی صورت و اندامهای پایین بدن .

پدرپرال سپسیس- عفونت در طی یا پس از تولد نوزاد آغاز می شود یک بیماری اندو نریوم اوترین است و بیماران از ثخلیة رحمی رنج می برند و اغلب دلدرد با تب شدید می باشد .

بیماری استرپیتوکرکی گروه  تهاجمی  - بیماران دارای یک تهاجم موضعی عمیقی یا بدون سیاه شدن هستند . ( همراه با میوسیسیتین افاسیلسیتین سیاه کننده موسوم به باکتری های گوشتخوار است ) بیماری  اغلب به سرعت پراکنده می شود و حتی در افراد سالم منجر به باکتریمی ها و سپتیس می گردد .

اهمیت بالینی / بیماری شناس T . پالیدوم یک انگل است که توسط تماس جنسی منتقل می شود در جایی که زخم عفونی عموماً بر روی غشاهای پوستی یا مخاطی آلت تناسلی  می باشد .

  1. T. پالیدوم آنزیم هیالورونیداز ترشع می کند ، که مادة زمینه را جدا می کند بنابراین پراکندگی عفونت را آسان می نماید . آنها دارای اندوفلاژلا هستند (فیلامانهای محوری ) که زیر غلاف خارجی ارگانیزم قرار می گیرند و تحرک را بوجود می آورند .

سیفلیس T. پالیدوم در محل عفونت اولیه تکثیر می شود و از طریق نمک در خون پراکنده می شود . درست دو تا ده هفته یک زخم سخت (شانکر) تشکیل می شود . و تا ده هفتة بعد زخمهای ثانوی ظاهر می گردد . این زخم ها شامل یک لکة ماکولرپاپولار است که ابتدا به روی کف دستها و پاها دیده می شود در ناحیة آنرژنتیال ، گودی بازوها و دهان ظاهر می گردد .

زخم های اولیه و ثانوی دارای ارگانیزم های آ. پالیدوم زیاد هستند و بسیار عفونی می باشند ، ولی خود به خود خوب می شوند زخم های ثانویه ممکن است همراه با ناراحتی هایی از قبیل هپاتیتس سفلیسی رننریتسی نفریتیس یا کوریورتینسیتس باشد . در تقریباً چهل درصد از افراد مبتلا ، پیشرفت بیماری تا یک مرحلة تغییرات در سیستم عصبی در زخم های قلبی عروق و یا توسعة زخم های گرانولوماتوس (گوماها) در جگر ، پوست و استخوان ها می باشد . سیفلیس کونژنیتال یک زن حامله یا سیفلیس می تواند آ. پلادیدم را از طریق جفت به جنین پس از ده تا پانزده هفتة اول حاملگی منتقل کند . عفونت می‌تواند باعث مرگ و از بین رفتن خود به خود جنبن شود یا بصورت مرده بدنیا آید . بیمارانی که زنده می مانند علائم سیفلس کونژنیتال را توسعه می دهند که شامل یک سری اختلالات ساختاری و سیستم عصبی مرکزی است .

در مان پنی سلینی  هنوز دارویی مناسب است . اریترومایسین تا تتراسایکلین می تواند برای بیماران از سفلیس بستگی به عملیات جنسی بی فطر دارد . درمان یک زن با آنتی بیوتیکهای مناسب از طریق حاملگی مانع از سفلیس کونژنیتال می شود . T. پالیدم نمی تواند در لکة گرم   رنگ شده دیده شود . یک بررسی نمونة بالینی می تواند اسپیروکتها را نشان دهد . T پالیدوم به صورت invitro کشت نشده است . بررسی های سرولوژیک شامل ازمایشات آنتی ژن از نوع RPR/BDRL ، و آزمایشات    می باشد .

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود رایگان استرسیتوکرکولس پیژونر 3 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.