درس تدوین مدلهای کسب و کار
22اسلاید
پیاده سازی و اجرای بیش از یک مدل تجاری کار مشکلی است و اغلب از آن به عنوان یکی از دلایل شکست استراتژی یاد میشود اما آیا در دنیای کسب و کار امروزی می توان با یک استراتژی بر رقبا فائق آمد ؟
استراتژی هایی مانند :
ورود به بازار جدید
استفاده حداکثری از دارایی ها
به حاشیه راندن رقبا و معمولا شرکتهای هوایی دارای دو مدل تجاری :
1- مدل تجاری بسیار لوکس برای مسافرین بین المللی با غذا گرم ، تختخواب و نوشیدنی رایگان
2- مدل تجاری ارزان برای پروازهای داخلی که فاقد موارد فوق است
اما تفاوت بزرگ LAN Airlines
حمل ماهی آزاد از شیلی
2- حمل گل از اکوادور
3- حمل کالاهای فاسد شدنی از آمریکای جنوبی به آمریکا و اروپا
4- حمل کالاهای گران قیمت مانند موبایل و کامپیوتر از آمریکا و اروپا به آمریکای جنوبی
پاورپوینت درس تدوین مدلهای کسب و کار