یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پاورپوینت درباره نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت درباره نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پاورپوینت درباره نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی


پاورپوینت درباره  نقش استراتژی در کسب  و کارهای  بین المللی

فرمت فایل :power point( قابل ویرایش) تعداد اسلاید: 27 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

 

—استراتژی طرحی از عملیات است که منابع سازمان را طوری هدایت می کند که سازمان بتواند خود را به نحوی موثر و کار از رقبای خود متمایز کرده و به اهداف منحصر به فرد و با شانس موفقیت معقول دست یابد.
—استراتژی در حوزه فعالیت های بین المللی، برنامه ای است که بوسیلۀ آن سازمان بتواند در مقیاس جهانی فاصله ای مطمئن از رقبای خود گرفته ,به مزیت های رقابتی منحصر به فردی دست یابد.
—استراتژی های بین الملل، شرکت ها را به سمت و سوی مشتری ها و بازارها و کالاها و خدمات برگزیده در بازار جهانی و نه لزوما در یک بازار بین المللی خاص سوق می دهد.
—به عنوان یک حداقل ، استراتژی به مفهوم بین الملل آن باید بتواند به مدیران در ترسیم افق های بین المللی ,تخصیص منابع کمیاب در مقیاس جهانی , شرکت در بازار های عمده ,اتخاذ اقدامات رقابتی در واکنش به رقبای جهانی و تنظیم اقدامات ارزش افزا در مقیاس جهانی یاری رساند.
عوامل مهم در انتخاب راهبردها

چنانچه شرکتی تصمیم به حضور در بازار بین المللی را بگیرد, باید استراتژی های ورود به بازار را بر اساس متغیر های ذیل تدوین کند :

—پتانسیل بازار و موقعیت های شرکت در آن
—توانایی های سازمان
—میزان درگیر شدن مدیریت در بازاریابی بین الملل
—قوانین کشور خارجی و میزان ریسک
—سود و زیان استراتژی های انتخابی

استراتژی های ورود

—تصمیمات اولیه در مورد نحوه ورود به بازار , تصمیمات استراتژیک تلقی می شوند .
—شرکت ها جهت ورود به بازارکشورهای میزبان می توانند از استراتژی های متفاوتی استفاده نمایند . بعضی از این استراتژی ها عبارتند از :
§صادرات
§اعطای امتیاز (لایسنس)
§فرانشیز
§قراداد مدیریتی
§تولید قراردادی
§سرمایه گذاری مسقیم خارجی ((FDI
§پیمان های استراتژیکش

دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت درباره نقش استراتژی در کسب و کارهای بین المللی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.