یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده- 33 اسلاید

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده- 33 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده- 33 اسلاید


دانلود پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع  برای کمک  به تغذیه ی گاوهای شیرده- 33 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

به همراه فایل word در 7 صفحه

 

ابزارهای زیادی وجود دارد که متخصصان تغذیه ممکن است از آنها برای ارزیابی و کنترل وضعیت تغذیه ای گاوهای تولیده کننده ی شیر فراوان استفاده کنند. ارزیابی و بررسی مدفوع یا کود، می تواند اطّلاعاتی در مورد سلامت کلی، تخمیر در سیرابی و عملکرد هضمی در گاوها به ما بدهد. گاوهای بالغ فرصت زیادی برای مشاهده و بررسی مدفوع در آنها ایجاد می کنند زیرا آنها تقریباً هر 5/1 تا 2 ساعت مدفوع می کنند و روزانه مجموعاً 100 پوند یا بیشتر مواد دفعی از آنها خارج می شود.
غلظت مدفوع بیشتر بستگی به محتوای آب دارد و تحت تأثیر مقدار آب و رطوبت مواد غذایی می باشد و مقدار زمانی که مواد غذایی در بدن حیوان باقی می ماند. مواد دفعی یک غلظت متوسط دارد و توده های گردی به ارتفاع 1 تا 2 اینچ تشکیل می دهند. اسهال می تواند در اثر عفونت، مواد مسموم کننده یا انگل ها ایجاد شود امّا می تواند در اثر تخمیر زیاد کربوهیدرات ها در روده ی بزرگ و افزایش مقدار اسید نیز ایجاد شود.
ذرات دراز فیبر- وجود مقداری از ذرات علوفه ای دراز غیرقابل اجتناب است امّا اگر بیشتر این ذرات بیش از 5/0 اینچ طول داشته باشند موجب نگرانی است. هضم ضعیف علوفه ممکن است به خاطر ترکیب فیبری رژیم غذایی باشد (کیفیت پایین علوفه) یا به خاطر توانایی حیوان در هضم علوفه ای که خورده است (جیره ی غذایی تنظیم نشده).
 
همچنین سلامت حیوان را. ترکیب اطّلاعات حاصل از ارزیابی مدفوع و سلامت حیوان می تواند برای درک تعامل میان جیره های غذایی و حیوان به ما کمک کند. ارزیابی مدفوع یک کار فردی است زیرا می تواند ابزاری برای متخصص های تغذیه ی دام باشد تا با آن بهترین برنامه ی تغذیه ی کلی برای یک گروه از گاوهای شیرده را تنظیم کنند.

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت استفاده از ارزیابی مدفوع برای کمک به تغذیه ی گاوهای شیرده- 33 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.