یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع و نظریه تعادلی سازمان با مدل EFQM - در 42 اسلاید

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع و نظریه تعادلی سازمان با مدل EFQM - در 42 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع و نظریه تعادلی سازمان با مدل  EFQM - در 42 اسلاید


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع و نظریه تعادلی سازمان با مدل  EFQM - در 42 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

نظریه های سازمان ومدیریت درهزاره سوم

 

فرایند مدیریت بهبود مستمر که در آن تلاش می شود که انتظارات مراجعان یا مشتریان به نحو احسن برآورده شود. یا به مدیریتی اطلاق می شودکه کاملا متعهد به کیفیت بالای نتایج کار، بهبود مستمر در تمامی ابعاد سازمان یا عملیات است .

 

توجه :در این نوع مدیریت توجه اصلی به کیفیت خدمات می باشد

 

 

1-تعهد مدیریت ارشد :برای حمایت از این نوع تفکر (مدیریت کیفیت فراگیر )،فرهنگ سازی ونهادینه کردن آن در سازمان ضروری است .

 

2-ساختار حمایتی:معمولا شورای کیفیت یاکمیته ی ارتقای کیفیت به عنوان ساختار حمایتی وتسهیل کننده بامشارکت تیم مدیریت ایجاد می شود .

 

3-تیم های ارتقا :تشکیل تیم های فرابخشی برای سنجش ،پایش وکنترل وارتقاء عملکرد فرایند های اصلی وکلیدی

 

4- روش وابزار کار :وجود روش وابزار کار استاندارد واستفاده از آنها زبان مشترک ایجاد می کند

5-روش ها وابزار آماری :برای کنترل امور وفرایندها واین که ارتقای عملکردها بر

 مبنای حقایق باشد

 

   شامل: کیفیت کارکنان

 

آگاه سازی فرد نسبت به کار

 

نحوه ی انجام درست کار

 

مشارکت در تصمیم گیری

 

ارزش دهی به نظرات افراد

 

رعایت شایسته سالاری

 

 

1-مدل کیفی خدمات مدیریت فراگیر برای مناطق آموزشی

 

2-مدل فرضی مدیریت کیفیت فراگیر در آموزش

 

3- مدل سیستم فرعی محیط خارجی مدیریت کیفیت فراگیر

 

4- مدل سیستم فرعی فرایند برنامه های راهبردی کیفیت فراگیر

 

5- مدل سیستم فرعی استخدام مدیریت  کیفیت فراگیر

 

}

ازنگاه کارمند :سازمانی متعالی است که به کارمندان حقوق خوبی بدهد، امکانات رفاهی بدهد ،از تلاش کارکنان تقدیر نماید .

 

از نگاه یک مدیر :سازمانی متعالی است که برای بلند مدت هدف های مطلوبی را طرح ریزی کرده وراه های رسیدن به آنها راتبیین نماید.

 

 

از نگاه مشتری :انتظارات وخواسته های مشتریان رادر نوع کالاها وخدمات  براورده نماید

 

 

 

4- منابع وشرکا :تعالی یک سازمان در گرو ارتباطات صحیح با شرکا و پیمانکاران است زیرا آنها را حلقه های

زنجیره ی تعالی خود می دانند .

5-فرایندها :سازمان متعالی کلیه ی فعالیت های خود را با

نگرش فرایندی طراحی وانجام می دهند  

6-مشتری :در سازمان متعالی مشتری میزان تعالی رامشخص می کند

}
 
درمدیریت فرایند مدیریت EFQM جایگاه
}
}.این مدل بر خلاف تصور برخی که آن را جایگزین همه تئوری ها وفنون مدیریتی کرده اند صرفا یک تکنیک برای ارزیابی عملکرد سازمانهاست .این مدل در فرایند مدیریت ودر مرحله ی  کنترل نظارت جای دارد
 
 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت جامع و نظریه تعادلی سازمان با مدل EFQM - در 42 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.