یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق در مورد فلسطین 38 ص

اختصاصی از یارا فایل تحقیق در مورد فلسطین 38 ص دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 39

 

تقدیر و تشکر :

ما از کلیه کسانی که ما را در انجام این طرح یاری کردند و به ترقیب ما پرداختند ، به خصوص معلم گرامیان جناب آقای کلاته ای و خانواده هایمان که ما را بسیار کمک کردند ، ممنون و متشکر هستیم .

فیوضات : کریمی فر

انگیزه ی تحقیق

انگیزه ی ما از این تحقیق این است که مشکلات فلسطین را به دیگران بشناسیم ، مردم را با نحوه ی مبارزه و مظلومیت مردم فلسطین آشنا سازیم تا برای همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین با دلی پاک و آگاه آماده شویم .

فرضیه

1- آیا جنگ فلسطین هنوز هم ادامه دارد ؟

2- آیا مردم فلسطین ، مردمی آزاد هستند و در خانه وکاشانه ی خود به سرمی برند ؟

3- آیا مردم فلسطین هنوز هم به مقاومت خود در برابر ظلم ادامه می دهند ؟

4- آیا فلسطین تاریخ کهن و قدمت تاریخی دارد ؟

5- وضعیت بیت المقدس پس از اسلام چگونه شد ؟

روش جمع آوری

ما برای تهیه ی این تحقیق ابتدا به کتاب خانه ی مدرسه مراجعه کردیم وچندین کتاب از آنجا گرفتیم و مطالب مفید و مختصری از آن کتابها را نوشتیم . سپس از سایت های اینترنتی استفاده کردیم . در این راه از سخنان والدینمان و دیگر اساتید نیز استفاده کردیم .

مقدمه

اعراب در فلسطین با اوج تجاوز آشنا شدند در خاک فلسطین است که سرنوشتشان تقریر می شود.

در فلسطین است که اعراب باشد سرنوشت ساز بزرگ خویش روبرو شده اند – مع الوصف ناگزیر باید اعتراف کرد که با بعنوان یک ملت هنوز به اهمیت این مسئله و جوانب مختلف آن می پردازیم چنان که باید با آن زندگی نکرده ایم .

الهام از گذشته در صورت راستین خود یکی از انگیزه های پیکار و یکی از عوامل ثبات و ترقی است از همین روست که می توان گفت شناخت تاریخ، شرط عمده شناخت خود، ضرورتی چون و چرا در مقابله با دشمن و غلبه بر اوست به همین ترتیب آگاهی ملتهای بپاخاسته از گذشته و حال خود بدانها کمک می کند که خوشتن خویش از عرضه دارند و در نبردهای سر نوشت ساز پیروز شوند.

بنابراین اگر بخواهیم راه درست برویم ناگریزیم که از شناخت صحیح و حقایق ثابت کمک بگیریم بویژه آنکه تاریخ فلسطین سرشار از تحرک است و از سکون و بی حرکتی خالی است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد فلسطین 38 ص
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.