یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود مقاله تاثیر ضخامت سنگدانه

اختصاصی از یارا فایل دانلود مقاله تاثیر ضخامت سنگدانه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاثیر ضخامت سنگدانه


دانلود مقاله تاثیر ضخامت سنگدانه

برای توضیح تاثیر ضخامت سنگدانه بر واکنش‌های GRAM بخش‌های نشان داده شده در شکل 36. 3 تحلیل می‌شوند. دو ضخامت مختلف 2 و 6 اینچی (mm 152 و 51) برای لایه 1 فرض می‌شود، در حالیکه حداقل ضخامت HMA یعنی 2 اینچ (mm 51) برای لایه 3 فرض می‌شود ضخامت اساس دانه‌ای از 4 تا 16 اینچ (mm 406 تا 102) تغییر می‌کند. اساس دانه‌ای به لایه‌های 2 اینچی (mm 51) تقسیم می‌شود یعنی از دو لایه برای قاعده 4 اینچی (mm 102) تا 8 لایه برای قاعده 16 اینچی (mm 106) تقسیم می‌شود. به منظور مقایسه آن ها یک روسازی متعادل بدون HMA 2 اینچی (mm 51) در پایین تحلیل می‌شود.

شکل 37. 3 تاثیر ضخامت قاعده را بر واکنشهای متداول و بخشهای GRAM نشان می‌دهد. برای بخشهای متداول کرنش کششی و کرنش فشاری بستر با افزایش ضخامت اساس کاهش می‌یابند. اما کرنش کششی در بالای لایه HMA با افزایش ضخامت اساس برای سطح HMA 2 اینچی (mm 51) افزایش می‌یابند اما در واقع مستقل از ضخامت اساس برای سطح HMA 6 اینچی (mm 152) می‌باشد. بنابراین ضخامت اساس در کم کردن کرنش کششی HMA برای روسازی‌های متداول موثر می‌باشد اما برای بخشهای GRAM تاثیری ندارد. این شکل همچنین تاثیر قسمت تحتانی لایه HMA را در کم کردن کشش تراکمی بستر شرح می‌دهد.

به یاد داشته باشید که کرنشهای کششی در لایه تحتانی HMA خیلی کوچکتر از کرنشهای کششی در لایه تحتانی HMA می‌باشند و این امر به طور ویژه زمانی که قاعده سنگدانه ضخیم تر باشد بیشتر صحت می‌یابد.

  1. 3 = خلاصه

این بخش بعضی از ویژگی‌های برنامه کامپیوتری KENLAYER را توصیف می‌کند این نظریه که در فصل 2 و در بخش 1. 3 ارائه شده در توسعه KENLAYER بکار می‌رود. جزئیات بیشتری در مورد KENLAYER در ضمیمه ی B می‌تواند یافت شود.

نکات مهم یاد شده در فصل 3

1- مفهوم اساسی KENLAYER سیستم چند لایه‌ای خمیری است که زیر یک منطقه بارگذاری دایره‌ای می‌باشد. هر لایه در دامنه سطحی (یا حد گرانیگاهی)، کشسانی خطی، متجانس، همگن نامتناهی می‌باشد و مساله تقارن محوری است و راه حلها بر حسب مختصات r و z می‌باشند.

2– برای چرخهای متعددد شامل دو تا شش سطح بارگیری دایره ای، اصل استقرار می‌تواند به دلیل خطی بودن سیستم بکار رود چون تنش ها در یک نقطه فرضی به واسطه هر یک از این محدوده‌های بار در جهت یکسانی نمی باشند آنها باید در مولفه‌های x و y تجزیه شده و سپس بر هم منطبق شوند.

3– اصل استقرار بالا می‌تواند همچنین برای یک سیستم کشسانی خطی با استفاده از روش تقریبهای متوالی به کار رود. ابتدا سیستم به صورت خطی ملاحظه می‌شود و تنش ها به واسطه بارهای چند چرخی بر هم منطبق می‌شوند. بنابراین بر اساس تنش ها مجموعه ی جدیدی از ضریب برای هر لایه غیر خطی مشخص می‌شود. این سیستم دوباره خطی ملاحظه می‌شود و فرایند تکرار می‌شود تا اینکه ضریب برای تحمل ویژه‌ای گنجانده می‌شود.

...

نوع فایل : WORD

تعداد صفحه : 55


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاثیر ضخامت سنگدانه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.