یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

تحقیق در مورد آیا آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است

اختصاصی از یارا فایل تحقیق در مورد آیا آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 2

 

آیا آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است ؟

بله خیر

هر صفحه یا بیانی که در وب منتشر می شود دارای یک آدرس منحصر به فرد است بدیهی است که تنها وجود چنین آدرسی می تواند امکان یافتن یک وب سایت یا صفحه وب بخصوص را از میان میلیونها صفحه یا سایت موجود در وب فراهم کند .

www مخفف world wide web یا وب صفحات وب چیزی جز نوع متفاوتی از قایل های کامپیتری نیستند . نام سرور وب ( یک کامپیوتر متصل به اینترنت که صفحه وب خاص مورد نظر شما در آن قرار گرفته است ).

نام صفحه وب مورد نظر ( که یک فایل است ) در سرور وب .

در آدرس های فوق آخرین قسمت از آدرس ( که پسوند نیز نامیده می شود )نشان دهنده نوع سازمانی است که مالک و عرضه کننده صفحه یا وب سایت مورد نظر است .

در بسیاری از کشورهای دنیا نیز از قواعد مختلفی برای تعیین آدرس وب سایت ها استفاده می شود ، برای مثال ، عمدتا در وب سایت های ایتالیایی از پسوند it ، در وب سایت های فرانسوی از پسوند fr ، و در وب سایت های آلمانی از پسوند de . که حرف اول نام کشورهای مزبور هستند ، استفاده می شود توجه دارید که آدرسهای فوق پسوند آدرس تنها نشان دهنده کشور مربوطه است و آدرسهای بر اساس نوع صفحات گروه بندی نشده اند.

بعضی از آدرسهای وب ایرانی دارای دو پسوند هستند که پشت سر هم قرار گرفته و با یک نقطه از هم جدا می شوند در این نوع آدرسها پسوند اول بیانگر نوع سازمان مربوطه و پسوند دوم ir ( مخفف IRAN) است.


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد آیا آدرس های اینترنتی نوشتن www اجباری است
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.