یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

طرح کارآفرینی کارخانه شیر

اختصاصی از یارا فایل طرح کارآفرینی کارخانه شیر دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کارآفرینی کارخانه شیر


طرح کارآفرینی کارخانه شیر

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعدادصفحات:21

  • بخش معرفی :

شرکت شیر و لبنیات پاستوریزه بیستون این شرکت در تاریخ 5/12/1344 تحت شماره 260 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی به ثبت رسید و در آبان ماه سال 1364 به بهره برداری رسیده است .

* فعالیت اصلی شرکت :

تولید و فروش انواع محصولات لبنی پاستوریزه شامل شیر ، ماست ، پنیر ، کره ، دوغ  خامه و روغن حیوانی پاستوریزه میباشد .

2 – خلاصه طرح :

عنوان طرح تولید فرآوردهای لبنی شیر و ماست ، خامه می باشد که ظرفیت طرح به شرح زیر می باشد :

شیر : 2000 تن سالیانه

خامه : 1500 تن سالیانه

ماست : 1500 تن سالیانه

از اهداف این طرح گام برداشتن در جهت رسیدن به استاندارد جهانی (HACCP ) و

 ( ISO ) همگام با تکنولوژی و مدیریت تعالی سازمانی بر اساس مدل برتری EFQM می باشد . همچنین استفاده از مواد اولیه با کیفیت ، ماشین آلات و تجهیزات تولید و بسته بندی جدید و بهره گیری از کارشناسان مجرب و کار آزموده از جمله اهداف دیگر این طرح می باشد .

 3- شرح فعالیت کار آفرینان و بخش سازماندهی

می توان افراد که در این طرح همکاری دارند را به چند دسته تقسیم بندی کرد :

1-کارشناسان ارشد در زمینه تغذیه ، دامپروری ، بهداشت ، کشاورزی شاخه گیاهان و نباتات ، میکروبیولوژی و دامپزشکی می باشند که این افراد با تجربه و دانش خود در تهیه مواد اولیه تا آخرین مرحله نظارت نقش عمده و مفیدی دارند تا محصولات با استاندارد و بهداشتی به دست مصرف کنندگان برسد.

2-سرمایه گذاران : کسانی که ما شین آلات و تجهیزات مکان کارخانه و امکانات مالی را تامین می کنند که می توان گفت از مهمترین گروه در این طرح می باشند

3-کارمندان اداری : که مسئول هماهنگی بخشهای فنی ، بهداشتی ، بازرگانی ، بخش تولید، بازاریابی ، پخش محصولات ، مالی ، رسیدگی به مشترکین و...

می باشند .

4- کارگران : که در قسمت کارخانه و بخش تولید فعالیت دارند که بیشتر تجربی و حرفه ای می باشد که به سر پرست گروه -  سرکارگر- کارگاه ساده تقسیم بندی می شوند .

 4-تحلیل صنعت :

می توان گفت این صنعت از بدل تولد انسان وجود داشته ولی به روشهای اولیه و ابتدائی چون شیر به عنوان یکی از اولین مواد غذایی انسان می باشد و در تمام

 دهه های به روشهای مختلف آن را تهیه و استفاده می کردند زمانی که تکنو لوژی به مرحله امروز نرسیده بود چهار پایان در طبعیت به راحتی تغذیه می کردند و انسانها با همان روش ساده توسط دستان شیر آنها را می دوشیدند و استفاده می کردند و به مرور زمان یاد گرفتند از آن فرآوردهای لبنی دیگری مانند ماست ، پنیر و... و تهیه کنند ، با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن زندگی شهری کم کم گاوداریها با روشهای ابتدائی به وجود آمد و با شناخت بسیاری از بیماریها دامی روشهای از بین بردن میکروبها و تهیه مواد لبنی سالم و مفید ابداع شد . تا جائی که بخش لبنیات یکی از مهمترین صنایع در جهان می باشد و کارخانجات بسیاری در زمینه تولید محصولات لبنی و فرآورده های آن در جهان بر پا شد .


دانلود با لینک مستقیم


طرح کارآفرینی کارخانه شیر
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.