یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

پاورپوینت بلژیک BELGIUM

اختصاصی از یارا فایل پاورپوینت بلژیک BELGIUM دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

 

نوع فایل:  ppt _ pptx ( پاورپوینت )

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی از اسلاید : 

 

تعداد اسلاید : 38 صفحه

بلژیک BELGIUM جغرافیای طبیعی کشور پادشاهی بلژیک در شمال غربی اروپا واقع می‌باشد.
همسایگان وی کشورهای هلند، آلمان، فرانسه و دریای شمال می‌باشند.
طول خط مرزی 1379 کیلومتر می‌باشد یکصدو بیست و دومین کشور وسیع جهان و یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی محسوب می‌شود. از نقطه نظر جغرافیایی به 6 قسمت تقسیم می‌شود.
1) منطقه فلاندرز 2) فلاتهای مرکزی 3) دره سامبر- میوز 4) فلات آردن 5) لرن بلژیک 6) فلات کمپلند آب و هوا بلژیک دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است که عمدتاً تحت تأثیر آب و هوای دریای شمال قرار گرفته است و هر منطقه‌ای که از دریای شمال دورتر باشد دمای آن بیشتر می‌شود.
شهرهای مهم: بروسکل پایتخت بلژیک و مرکز استان برابانت و پر جمعیت‌ترین شهر کشور محسوب می‌شود و از دیگر شهرهای مهم آن عبارتند از: شهر کنت، شارلروا، لیژ، بروژ، نامور، مونس، کورترای، میشلین، بندر اوستند، شهر هابسلت و شهر آنتورپ می‌باشند که دو شهر آنتورپ و لیژ در واقع پایتخت تاریخی و غیر رسمی دو منطقه‌‌ی فلاندرز و والونیا به شمار می‌روند.
جغرافیای انسانی طبق آمار منتشره مؤسسه ملی آمار بلژیک جمعیت این کشور در 31 دسامبر1999 معادل یازده میلیون نفر بوده که در مقایسه با جمعیت جهان یک پانصدم جمعیت را در خود جای داده است علیرغم این تعداد کم جمعیت، بلژیک بعد از هلند دارای بیشترین رقم تراکم جمعیت را در بین کشورهای اروپایی دارد، نرخ رشد جمعیت 3/0 درصد، امید به زندگی در مردها 73 سال و زنان 80 سال می‌باشد.
مهاجرین و پناهندگان مهاجرین و اتباع خارجی حدود 9٪ از کل جمعیت را تشکیل می‌دهند که ایتالیائیها با 3٪ از عمده‌ترین آنها می‌باشند و بلژیکیهای مهاجر نیز عمدتاً در کشورهای آمریکا، استرالیا و کانادا متمرکز شده‌اند.
تعداد متقاضیان پناهندگی از بلژیک طی سالهای اخیر در حال کاهش بوده و این به دلیل کمبود و نارساییها در زمینه تعداد پرسنل مورد نیاز دولت در رابطه با رسیدگی به پرونده‌های معوقه متقاضیان پناهندگی در بلژیک می‌باشد قانون گل در سال 1982 نقطه‌ی عطفی در رابطه با سیاستهای دولت بلژیک در زمینه‌ی پذیرش پناهندگان خارجی محسوب می‌گردد ژاندارمری بلژیک در مرزهای زمینی و هوایی و دریایی کشور به تقاضاهای پناهندگی رسیدگی میکند و در صورت منفی بودن نظر ژاندارمری فرد متقاضی به اولین کشوری که وی از آنجا به بلژیک عزیمت نموده بازگردانده می‌شود.
اما در صورت پذیرش تقاضای فرد مذکور به طور موقت اجازه ورود و اقامت را دریافت خواهد نمود سپس پرونده فرد مذکور به اداره اتباع خارجی وزارت دادگستری فرستاده خواهد شد و این اداره پس از بررسی آن را به کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل ارجاع می‌دهد که وظیفه‌ی آن مطالعه و تطبیق وضعیت شخص متقاضی با مقررات بین‌المللی مربوط به اخذ پناهندگی می‌باشد و پس از تأئید آن به فرد متقاضی پناهندگی داده می‌شود.
در بلژیک علاوه بر ژاندارمری، اداره اتباع خارجی وزارت دادگستری و کمیساریای عالی پناهندگان، شهرداریها، مراکز دولتی کمکهای اجتماعی و مؤسسات خیریه وابسته به کلیساها نیز در امور پناهندگی دخالت دارند سابقه تاریخی تشکیل جمعیت: بلژیک یکی از جدیدترین کشورهای اروپایی محسوب میشود که در سال 1830 رسما"تاسیس یافت تاریخ این کشور مملو از درگیریهای جمعیتها

  متن بالا فقط قسمتی از محتوی متن پاورپوینت میباشد،شما بعد از پرداخت آنلاین ، فایل را فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا به نکات زیر در هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  ................... توجه فرمایید !

  • در این مطلب، متن اسلاید های اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس از پرداخت هزینه ،ارسال آنی پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما و لینک دانلود فایل برای شما نمایش داده خواهد شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون بالا ،دلیل آن کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه جهت کمک به سیستم آموزشی برای دانشجویان و دانش آموزان میباشد .

 



 « پرداخت آنلاین »


دانلود با لینک مستقیم


پاورپوینت بلژیک BELGIUM
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.