یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای

اختصاصی از یارا فایل مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای

مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در84 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

اخلاق حرفه ای

تعریف اخلاق

در فرهنگ معین اخلاق به معنی خلق وخوی ها، طبیعت باطنی، سرشت درونی و نیز به عنوان یکی از شعب حکمت عملی خوانده شده و افزوده است؛ اخلاق دانش بدو نیک خوی ها و تدبیر اسنان است برای نقش خود یا یک من خاص (معین ، 1364، ص 174).

بنابراین «اخلاق» جمع «خلق» به معنای یک صفت نفسانی است که در نفس رسوخ داشته و همین هیأت راسخه سبب می شود که افعالی متناسب با آن صفات، بدون احتیاج به تفکر و سنجش از انسان، صادر گردد. برای مثال «خلق سخاوت» یک صفت نفسانی است و کسانی که این خلق را دارند، در موقع بذل و بخشش دچار تردیدنمی شوند و از خود نمی پرسند که آیا ببخشند یا نه؟ برخی دیگر اخلاق را اینگونه تعریف می کنند «اخلاق عبارت است از مجموع آداب و رسوم افراد اجتماعات بشری و قواعد وقوانینی که براحساسات و افعال این افراد و اجتماعات حکمفرماست» (نوغانی و سرداری،1388)

بر این اساس، پرواضح است که «اخلاق» نوعی قراردارد یا یکسویی مقررات خشک و تشریفاتی نبوده، بلکه رفتارهایی مبتنی بر عقیده است. در تمامی رفتارها، تلاشها و حرکت ها می توان نشانی از «اخلاق» را جست.

اخلاق هر فردی تا حدود زیادی بر بنیادهای عقیدتی و بینش و نگرش او استوار است در عمده تعاریفی که از اخلاق شده است، دو مقوله درونی بودن و سروکار داشتن با ارزشها در اخلاق نهفته است. اخلاق بیشتر امری اجتماعی است تا فردی و در واقع بستر مناسب اجتماعی است که شرایط رشد و توسعه اخلاقی خاص یا به عبارتی وابسته و پای بندی به ارزش خاص را فراهم کند. وقتی صفت اسلامی را بر اخلاق می افزاییم، مرزی را برای آن تعیین کرده ایم که محتوای آن با مرزبندی دیگر که حاوی صفت های دیگر است می تواند متفاوت باشد.

دکتر مولانا نیز می گوید: «آنچه مربوط به حدود و ثغور ارتباطات و اخلاقیات است در مرحله این نکته است که حدود و ثغور بررسی و تحقیق امری به نام اخلاق از جامعه ای به جامعه دیگر فرق می کند. این امر حرکتی عقلانی تلقی می شود که به وسیله آن تعیین می کنیم یک فرد به عنوان عضوی از جامعه چه کاری را باید به عنوان کار «درست» به طور داوطلبانه انجام دهد.

اخلاق هم مثل همه معیارهای دیگری که در جامعه وجود دارد بر رفتار و آگاهی فرد اثر می گذارد و به درک اجتماعی او خدمت می کند. به این معنی اخلاق را می توان یک مفهوم اجتماعی دانست، انسان نمی تواند بدون اخلاق به صورت فردنمای در روابط اجتماعی جلوه کند.(حبیبی قاینی،1386)

فضیلت اخلاق یک فرایند دقیق و جامع است که فرد را برای درک بهتر ساختار خود و روح خود  و اتصال روح خود  به خدا قادر می سازد (عبدلله،2012)

اخلاق به وسیله افراد به وجود می آید اما حاصل فعالیت های اخلاقی این افراد در تأثیرات متقابل اجتماعی تغییر شکل می یابد..و یکی از ابزار های اساسی انسان برای شناخت جهان است (صادقی،1371،ص79)

واژه (Ethics) در زبان انگلیسی به معنی اخلاق از واژه لاتینی اتیکا Ethica آن هم از واژه یونانی باستانی (اتیکیا) به معنی «فلسفه اخلاق» گرفته شده است و آن هم از صفت (اتوس) به معنی «عادت، رسم» است. یک شاخه­ی عمده از فلسفه همین پرداختن به بررسی ارزشها و عادات فردی و یا گروه است. این بررسی همچنین تحلیل و به کارگیری مفاهیمی از قبیل راست و درست وغلط و خطا، خیر و شر و مسئولیت را نیز در بر می گیرد.(حبیبی قاینی،1386،ص7).

. به طور کلی واژه­ی اخلاق با استانداردهای مربوط به درست و غلط بودن رفتارهای سروکار دارند.


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع اخلاق حرفه ای

طرح کسب و کار کافی نت

اختصاصی از یارا فایل طرح کسب و کار کافی نت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح کسب و کار کافی نت


طرح کسب و کار کافی نت

عنوان پروژه : کارآفرینی کافی نت

قالب بندی : پاورپوینت

شرح مختصر : برای دستیابی به اهداف ما از فاکتورهای مهمی مانند مشتری مداری، کیفیت در انجام کار و سرعت در پاسخ گویی و سرعت بالای اینترنت استفاده می کنیم که این خود نوعی تبلیغ است و باعث افزایش مشتری و در نتیجه افزایش درآمد و پیشرفت مرکز خواهد شد. امکانات تامین مواد ولوازم در محل: سیستم PC – میز کامپیوتر – صندلی– پرینتر رنگی و سیاه سفید – تلفن – فکس – اسکنر – تجهزات شبکه سازی

کلمات کلیدی : طرح توجیهی کافی نت، کارآفرینی کافی نت، مزایای تاسیس کافی نت، معایب تاسیس کافی نت، درآمد کافی نت، کامپیوتر کافی نت، جواز کافی نت، تعرفه کافی نت، مشکلات کافی نت، بهترین مکان برای تاسیس کافی نت، پروژه کارآفرینی برای تاسیس یک کافی نت، اینترنت کافی نت، مشتری مداری،


دانلود با لینک مستقیم


طرح کسب و کار کافی نت

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان

اختصاصی از یارا فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان

مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان

توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقاله

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

نوع فایل word  در38 صفحه و قابل ویرایش با فرمت doc

قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه

تبلیغات دهان به دهان

 امروزه بازاریابی دهان به دهان در حال رشد بسیار سریعی است. یکی از ابزارهای رایج بازاریابی و تبلیغات که اثربخشی آن در بازاریابی خدمات نیز به چشم می خورد، بازاریابی دهان به دهان می باشد که به صورت های زیر تعریف می شود: (محمد نیا ،1389)

جدول2-1)تعاریف تبلیغات دهان به دهان

فعالیتی که در آن مصرف کننده اطلاعات بازاریابی مربوط به محصولات و خدمات را به مصرف کننده دیگری منتقل می کند” و یا ”تلاش سازمان در جهت تشویق، تسهیل و گسترش ارتباطات بازاریابی در میان مصرف کنندگان“.

 بازاریابی دهان به دهان فعالیتی است که از طریق دادن اطلاعات یک مشتری به دیگر مشتریان آنها را راهنمایی اطلاعاتی می کند.

بازاریابی دهان به دهان ارایه انگیزه و دلیلی به افراد جامعه برای اینکه در مورد خدمات و کالا های شرکت با هم به صحبت بپردازند.

بازار یابی دهان به دهان ایجاد فعالیت ها و مشوق هایی است که باعث گسترش تبلیغات دهان به دهان تولیدات در بین افراد جامعه می گردد.

 

این فرآیند بعد غیررسمی داشته و به دلیل ماهیت غیرقابل پیش بینی انسانی، کمی پیچیده می باشد. لذا برای موفقیت در این راستا لازم است شرایط زیر مهیا گردد: 

۱) برای هر مشکل، راه حلی ارائه شده و در شبکه ارتباطات مشتریان قرار گیرد.

۲) جواب برای سؤالاتی که در ذهن مشتریان بوجود می آید، وجود داشته و در اختیار آنها قرارگیرد تا انتقال آن آسان شود.

۳) مشتری احساس خوبی در تسهیم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود با مصرف کنندگان دیگر داشته باشد.

این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان به دهان نوعی از بازار یابی است که مردم را به بازگو کردن پیام بازار یابی سازمان به دیگران برمی انگیزاند. این موضوع پدید ای تازه نیست و از قبل هم وجود داشته است و بازاریابان امروزی فقط یاد می گیرند که چگونه از این تکنیک استفاده کنند، آن را وسعت ببخشند و در بهبود آن بکوشند(زند حسامی، 1389).


 Word-of-mouth Marketing(wom)


دانلود با لینک مستقیم


مبانی نظری و پیشینه پژوهش با موضوع تبلیغات دهان به دهان

زبان های برنامه نویسی، سیستم عامل ها, Data bases (پاورپوینت )

اختصاصی از یارا فایل زبان های برنامه نویسی، سیستم عامل ها, Data bases (پاورپوینت ) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

زبان های برنامه نویسی، سیستم عامل ها, Data bases (پاورپوینت )


زبان های برنامه نویسی، سیستم عامل ها, Data bases  (پاورپوینت )
qبرنامه‌نویسی جزو حرفه‌ها و توانایی‌ها به حساب می‌آید که با داشتن آن، پنجره‌های جدیدی از تجربه و توانایی به سوی افراد باز می‌شود و آنها با استفاده از خلاقیت خود می‌توانند کارهای بدیع و جالبی را ایجاد کنید.
Øسرعت php از asp.net بیشتر است؟
Øامنیت php بالاتر است؟
Øچه زمانی بهتر است از asp.net استفاده کنیم؟
Øچه زمانی بهتر است از php استفاده کنیم؟
qجاوا یا سی شارپ....؟
q زبانی شیءگرا و سطح بالا
qبیش از 3000 کتابخانه ی تعریف شده دارد.
qبه نحوی می توان سی شارپ را زبان برنامه نویسی محسوب نکرد.
qاین زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد.
qاین زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان های جاوا و دلفی تاثیر پذیرفته است.

دانلود با لینک مستقیم


زبان های برنامه نویسی، سیستم عامل ها, Data bases (پاورپوینت )