یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

یارا فایل

مرجع دانلود انواع فایل

دانلود پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی- 20 اسلاید

اختصاصی از یارا فایل دانلود پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی- 20 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی- 20 اسلاید


دانلود پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی- 20 اسلاید

 

 

 

 

 

 

 

 

•«سیستم»
به نظر می رسد که واژه  سیستم  واژه ای  است  مناسب روز...... معنی واژه نامه ای معادل سیستم را چنین  بیان می کند: مجموعه ای از اشیاء که به وسیله نوعی تعامل یا وابستگی متقابل و منظم وحدت یافته اند، یک کل  ارگانیک یا سازمان یافته چون منظومه شمسی یا یک سیستم تلگراف جدید  .  از این تعریف چنین  بر می آید  که  سیستم   به صورت  طبیعی موجود است  مانند منظومه  شمسی  یا انسان  آنها  را ساخته است مانند سیستم تلگراف.

 
•واژه ی آموزش واژه ای است که به نظر می رسد در مورد مفهوم آن ابهام چندانی وجود نداشته  باشد . آموزش فعالیت های هدفمند معلم برای ایجاد یادگیری در یادگیرنده است که به صورت کنشی متقابل  بین او و  یک  یا  چند  یاد گیرنده جریان  می یابد .  این  تعریف  از آموزش  بیشتر آموزش کلاسی یا به کارگیری ارتباط رو – در – رو،‌ در آموزش را در نظر مجسم می کند.

 
•در تکنولوژی آموزشی ما برای ایجاد تغییر تقریباً دائمی در رفتار بالقوه فرد برنامه ریزی می کنیم این برنامه را اجرا می کنیم و میزان تغییر در رفتار را می سنجیم و برای اینکه تغییر در رفتار شامل نگرشها و عواطف،‌مهارتهای حرکتی و روانی ، اطلاعات و دانسته های فرد) را ایجاد کنیم از کلیه امکانات و منابع انسانی و غیرانسانی استفاده می کنیم. ما نتایج تحقیقات در مورد یادگیری انسان و ارتباط را نیز مورد توجه و بهره برداری قرار می دهیم تا بتوانیم تغییرات مطلوب را در افراد ایجاد کنیم.
 
•«مدل های ارتباطی و اجزاء آنها»
گفتیم که ارتباط یک فرایند است. در این فرایند  با فعالیت در حال جریان در یک محیط  متغیر، اجزاء مختلفی  دخالت  دارند.  برای شناخت  بیشتر فرایند  ارتباط ، دانشمندان از قدم الایام  به  تجزیه موقعیتهای ارتباطی به عوامل یا اجزاء تشکیل دهنده ی آن پرداخته اند. اولین کسی که ارتباط را به صورت یک مدل ارائه داد ارسطو بود. ارسطو هر ارتباطی را دارای سه جزء می دانست. گوینده ، گفتار و مخاطب . باید  توجه  داشت  که  ارسطو  برای ایجاد یا برقراری ارتباط وجود هر سه جزء را لازم می دانست. ارسطو در مدل خود فقط به ارتباطهای رودر رو به صورت گفتاری توجه داشت.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت مقدمات تکنولوژی آموزشی- 20 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.